Stel je persoonlijke vraag #51

Ben nu wel benieuwd hoe het met degene gaat die de tattoo van de naam van haar nare ex wilde weg laten halen. Die heb ik toen wel gesteund :joy:

17 likes

Haha ja ik ook! Geen spijt van

2 likes

Hé wie was dat dan?

4 likes

Hahaha ik heb regelmatig mijn verontwaardiging over haar brutaliteit en over heel die scam geuit (ook later nog), wat een flex dat ik ook zichtbaar in dit rijtje sta :call_me_hand: #wegowayback

3 likes

Ken jij mensen die nog Boomerang effect gebruiken in hun stories (ik judge niet!!)

• Ja zoveel
  • Ja een paar
  • Mwah, een enkeling hier en daar
  • Ja ik
  • Nee niemand

0 stemmers

4 likes

Toen heette ze Nevermind maar later had ze een andere nickname geloof ik.

2 likes

Wisten jullie haar identiteit? Of überhaupt of ze echt die tattoo had?

5 likes

Zoek op “oogarts” en je vindt haar :joy:

7 likes

Stel jij wilde 10k voor iets dat niet noodzakelijk is maar je wel heel leuk zou vinden, zou je dat bij elkaar kunnen crowdfunden? Vrienden en familie mogen ook doneren maar dit is buiten de optie dat een familielid de boel zou financieren. Het is dus echt bij elkaar sprokkelen per honderden euro’s

• Ja sowieso
  • Ja denk het wel
  • Weet ik niet
  • Misschien
  • Denk het niet
  • Sowieso niet

0 stemmers

Deze?

4 likes

Ja

1 like

Oké dat vond ik namelijk echt zoooooo’n vreemd verhaal, als deze dezelfde is van de tattoo dan vrees ik dat het niet echt was.

5 likes

Mensen vinden mij niet aardig genoeg om geld te geven hoor

Ja zou best kunnen dat het nep was hoor! Dit was jaren erna. Maar alsnog: geen spijt. Ze leek het toen echt nodig te hebben en door een lastige tijd te gaan dus wilde wel een kleine bijdrage doen. Als het nep was, jammer dan. Mijn intentie was iig goed, als zij daar misbruik van maakte zegt dat meer over haar.

30 likes

Niet mijn geld, niet mijn zorgen

En mooie gedachte idd, het maakt uiteindelijk ook niet uit.

3 likes

Ja idd ik denk dat ik wel tot een paar duizend euro kom MISSCHIEN als het echt iets leuks is en ik er wat voor terug beloof

Maar 10k is voor mij delulu

4 likes

Oja maar deze forummer zit hier nog wel hoor.

8 likes

Ja omdat @influencer het aan had gezet op m’n telefoon zondag, sindsdien luister ik het iedere dag :sweat_smile:.

4 likes

Maar kan deze persoon alweer zien? Is het plan gelukt om de ogen te redden? Gaat het nu goed? Ik wacht echt op deze antwoorden.

12 likes

En is ze dan samen met die oogarts?

6 likes