19.000 ![]()
Was echt madness als ticketswap een melding gaf.
19.000 ![]()
Was echt madness als ticketswap een melding gaf.
ah ik vind het ook echt lullig dat ze zo kort van tevoren heeft gecanceld
ik snap dat de vmaās een grote kans zijn (als dat echt de reden is) maar afzeggen zonder alternatieve datum is wel stom
nou heel eerlijk denk ik dat de melkweg ook niet de juiste venue was geweest, dat heeft meegespeeld. ze is geboekt toen ze nog niet zooo groot was en ineens groeide ze zo en zochten 19000 mensen een kaartje (capaciteit van de zaal is 1500). als ze terugkomt zal het wel afas of ziggo worden.
ik dacht āmaar ziggo is wel gelijk heel groot toch?ā dus ik ging kijken. daar passen 17.000 mensen in, dus dat is alsnog minder dan dat. had ik niet verwacht (maar ik ben slecht in aantallen schatten)
ja ik vind t ook heel irrelevant hoor haha maar ik dacht miss kijken mensen in de vs wel? geen idee
Ja komt door tiktok denk ik dat ze hier ineens bekender is geworden!
Feliciteer jij wel eens een collega op linkedin?
0 stemmers
Zo nee, feliciteer je diegene via whatsapp of alleen op werk?
0 stemmers
Ik zie sommige collegaās uberhaupt nooit omdat ze op een andere locatie werken
Feliciteren met een verjaardag niet via LinkedIn, maar wel met een promotie bijvoorbeeld.
Feliciteren met een verjaardag ligt eraan. Als we allebei op kantoor zijn in het echt, als we allebei aan het werk zijn maar (een van beiden) niet op kantoor via Slack, en als diegene of ik vrij is/ben via WhatsApp
Diegene heeft vakantie en zie dat diegene jarig is op linkedin. Ik twijfel dus of het niet weird is haha. Klein team maar niet echt contact via whatsapp.
Ik heb een connectie op LinkedIn die mij elkaar jaar daar feliciteert
die chat is dus al jaren een gesprek met enkel felicitaties vanuit haar, zo random
Zie of spreek haar ook nooit
Oh, dan zou ik gewoon een appje sturen, is toch leuk? Ik zou het iig wel appreciƫren, ik vind alle appjes op mijn verjaardag leuk ![]()
Bedoel je met iets werkgerelateerds of met hun verjaardag? Dat eerste wel, dat tweede hell no
Ik heb het idee dat dat bots zijn ofzo, ik heb ook meerdere van dit soort gesprekken en reageer niet meer erop⦠Ook allemaal mensen waar ik echt lang geleden of helemaal niet direct mee heb samengewerkt (wel allemaal 50+ haha misschien is het een generatieding)
Nee met verjaardag haha.
Nou ja dat lijkt me dus wel extra zuur voor mensen die al wel een kaartje hebben want die dachten waarschijnlijk leuk laatste kans op een soort van intiem optreden en dan moeten ze nu in zoān grote zaal waarvan je maar hoopt dat je haar überhaupt kan zien nog.
Ja heel zuur maar dit besluit is echt niet zomaar genomen. Dit gaat om veel meer mensen dan alleen Chappell, de veiligheid van de medewerkers van de Melkweg moet ook gewoon gegarandeerd kunnen worden. En met 18000 mensen die een kaartje zochten was de intimiteit wel al weg he. Mensen zijn echt cray
Ah ok, dan pas ik even mn stem aan
verjaardagswensen op LinkedIn, moet net gekker worden
Zou jij het erg vinden als er geen nieuwe muziek meer gemaakt zou mogen worden?
Dat er ineens wordt gezegd āvanaf maandag mag geen enkele artiest, componist etc. meer nieuwe muziek uitbrengenā
0 stemmers
En films?
0 stemmers
En series?
0 stemmers
Huh hoezo zou hun veiligheid in het geding komen? Er is gewoon een beperkte capaciteit. Het is niet alsof die 18.000 mensen opeens allemaal binnen proberen te komen. De reden van annulering die opgegeven is is een planningsfout. Kan gebeuren, maar dat maakt het toch niet opeens onveilig als het wel doorging of minder zuur voor de mensen die al wel een kaartje hadden?