Stel je persoonlijke vraag #51

In principe sta ik er ook zo in, maar ik trek de grens bij air BnB blijkbaar :joy:

Haha maar destijds was het dus niet voor haar vakantiehuis, maar voor haar eigen huis. Ik kan me herinneren dat ze al haar spaargeld en nog geld van familieleden had geleend, maar dat ze uiteindelijk onverwachts nog 10k tekort kwam voor de hypotheek en ze haar droom in duigen zag vallen. Ik kan prima 5 euro missen en als iemand die ik daarvoor al jaren volgde/me een leuk mens lijkt, dan haar droomhuis kan kopen… ik lig daar niet wakker van.

Snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen hier zo is van: ā€˜OMG wie durft het toe te geven dat ze dit hebben betaald!?’ Boeiend, iedereen mag z’n geld toch uitgeven aan wat diegene zelf wil :’) Sommige mensen sponsoren al jaren hun sportschool of betalen 4 verschillende streamingsdiensten door zonder ze allemaal te gebruiken… lijkt me persoonlijk meer zonde, maar okĆ©.

7 likes

Het antwoord was tot een paar weken terug nooit maar ik zag Stormzy op sziget en was gewoon rap na rap na en toen kwam opeens Blinded by Your Grace inclusief koor en glas in lood achtergrond. Nou eerst kippenvel omdat het zo mooi voelde en toen moest ik huilen omdat het gewoon zo mooi en plotseling was. Mijn ex had dit ook een keer toen er een of andere technofeest was en dat onderbroken werd door een operazangeres. Ja het klinkt dan gewoon allemaal extra mooi want je verwacht het niet per se.

6 likes

Maar ze woont zelf in dat boshuisje! Dat verhuurt ze niet. Geen idee hoeveel tijd er tussen zit maar volgens mij heeft ze dat huisje wat ze nu verhuurt pas een paar jaar later gekocht (of misschien zelfs gehuurd van iemand anders? Don’t know)

2 likes

Ik heb Chappell pas live gezien en toen ik het daar met Nederlandse vriendinnen over had was ik echt verbaasd dat ze haar niet kenden! Ik dacht dat ze echt mega populair was nu maar blijkbaar niet overal.

3 likes

Oh ik zou toch zweren dat Good luck babe van Sabrina Carpenter was. Ze klinken precies hetzelfde.

Oooh!

3 likes

Er waren volgens mij wel meer dan 10.000 mensen die een ticket zochten voor haar concert in Amsterdam via Ticketswap, dus ze is in Nederland ook wel redelijk populair!

5 likes

What gave it away?

Goeie mensenkennis :crazy_face: haha

1 like

19.000 :smiling_face_with_tear:

Was echt madness als ticketswap een melding gaf.

2 likes

ah ik vind het ook echt lullig dat ze zo kort van tevoren heeft gecanceld :cry: ik snap dat de vma’s een grote kans zijn (als dat echt de reden is) maar afzeggen zonder alternatieve datum is wel stom

5 likes

nou heel eerlijk denk ik dat de melkweg ook niet de juiste venue was geweest, dat heeft meegespeeld. ze is geboekt toen ze nog niet zooo groot was en ineens groeide ze zo en zochten 19000 mensen een kaartje (capaciteit van de zaal is 1500). als ze terugkomt zal het wel afas of ziggo worden.

3 likes

ik dacht ā€˜maar ziggo is wel gelijk heel groot toch?’ dus ik ging kijken. daar passen 17.000 mensen in, dus dat is alsnog minder dan dat. had ik niet verwacht (maar ik ben slecht in aantallen schatten)

3 likes

ja ik vind t ook heel irrelevant hoor haha maar ik dacht miss kijken mensen in de vs wel? geen idee

1 like

Ja komt door tiktok denk ik dat ze hier ineens bekender is geworden!

2 likes

Feliciteer jij wel eens een collega op linkedin?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo nee, feliciteer je diegene via whatsapp of alleen op werk?

• Via whatsapp
  • Irl op werk
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik zie sommige collega’s uberhaupt nooit omdat ze op een andere locatie werken

2 likes

Feliciteren met een verjaardag niet via LinkedIn, maar wel met een promotie bijvoorbeeld.

Feliciteren met een verjaardag ligt eraan. Als we allebei op kantoor zijn in het echt, als we allebei aan het werk zijn maar (een van beiden) niet op kantoor via Slack, en als diegene of ik vrij is/ben via WhatsApp

6 likes

Diegene heeft vakantie en zie dat diegene jarig is op linkedin. Ik twijfel dus of het niet weird is haha. Klein team maar niet echt contact via whatsapp.

1 like