Vooral als ik brak ben
Ik dacht dat je het over Lidl cola had. Had bijna je ban aangevraagd bij de moderators.
Die Oreo cola is mijn nieuwe crack en ik ben er niet trots op.
Nu net! Maar alleen omdat we veel blikjes over hadden van verjaardag. Verder drink ik het amper. Wel lekker maar het “voelt” wel slecht erna zoveel suiker.
@Otzi die van lidl of jumbo zijn wel lekker, ik heb juist een paar keer van zo’n kraam zo’n grote wafel gekocht voor €2,50 ofzo en dan dacht ik mja wel lekker maar niet echt veel bijzonders en kan net zo goed 3 stuks van de supermarkt eten.
Baco
Bacardi
- Carta Blanca
- Spiced
- Limon
- Razz
- Aneyo Cuatro
- Coconut
- Breezer
- Carta Oro
- anders
0 stemmers
Vroeger altijd dragonberry (met 7up) maar die bestaat volgens mij niet meer
omg ZES avonden?!?!???
luister jij naar suzan en freek? geen nuance af en toe = ja
- ja
- nee
0 stemmers
Ik heb echt het gevoel alsof ik op een schaamteblok gegooid ben als enige ja stemmer😭
Boeiend, als je het leuke muziek vindt is het toch gewoon leuk voor jou. Er zijn sowieso veel meer mensen anders staan ze niet in het Ziggodome.
Maar als het op de radio is in de auto hum ik wel mee, ik zet het alleen niet uit mezelf aan
Het is wel echt van die muziek waarvan ik er 1 tussendoor leuk vind, maar als ik het lang moet aanhoren wordt ik knettergek
Ik heb zelfs nog nooit van mijn leven bacardi gedronken
Is er muziek waarvoor jij de radio uitzet als dat gedraaid wordt? Omdat 't zo kut is
- Ja meerdere artiesten
- Ja 1 artiest
- Nee ik blijf gewoon luisteren
0 stemmers
Alleen heel specifieke nummers aan het einde van een rit, omdat ik weet dat ik die dan nog uren in me hoofd heb
Kom jij uit de jaren ‘80 begin jaren ‘90 en zijn je keel amandelen verwijderd?
- Ja ik ben amandelloos
- Ik heb mijn amandelen nog
0 stemmers
Ik had het er net met mijn ouders over dat het volgens mij een grote scam uit de begin jaren ‘90 was. Ik weet nog dat ik 4 jaar was dat ze werden verwijderd en het gewoon een rijtje van zo een 15 kinderen was die onder het mes gingen.
Bij de kinderen van mijn vriendinnen en familieleden heb ik de afgelopen jaren nog nooit iemand gehoord die een keel amandel operatie had.
Heb jij kinderen waarvan de keel en/of neus amandelen zijn verwijderd?
- Ze zijn amandelloos
- Ze hebben hun amandelen nog
0 stemmers
Ja, maar bij mij zijn ze pas verwijderd toen ik 27/28(?) was.
Ooh echt! Welk jaartal was dat ongeveer?
Ik was 4 in 1989 en ik was volgens mijn ouders wel eens verkouden maar gewoon normaal. Ook niet mega veel keelontstekingen. Het hoorde er gewoon bij dat je die operatie kreeg.
Ik heb er nog nooit bewust naar geluisterd maar heb wel het gevoel dat elke keer dat ik een supermarkt in loop ze Susan en Freek draaien, maar ik weet het dus nog altijd niet helemaal zeker. Ik ga er wel altijd asap weer weg.
Net als buisjes
Heb jij buisjes gekregen als kind?
- Ja
- Nee
0 stemmers