Stel je persoonlijke vraag #51

Ik heb nog niet zo lang geleden Haddaway live gezien, was een optreden van ongeveer 40 minuten en hij deed drie keer What is love :laughing: Voor de rest alleen covers, hij heeft natuurlijk ook alleen deze ene hit gehad.

9 likes

Haha en was het publiek drie keer enthousiast ook of hadden die het de derde keer ook wel gehoord?

2 likes

Hier in het dorp trad laatst 2 brothers on the 4th floor op. Die hebben dus ook slechts drie nummers die ze kunnen playbacken dus in een optreden van letterlijk 30 minuten heb ik drie keer dreams gehoord

4 likes

3 is te weinig, mis teveel. En ik luister ze echt nog allemaal regelmatig haha.

5 likes

Vind jij ook dat vogels steeds brutaler worden?

• Ja
  • Nee
  • OK, boomer

0 stemmers

2 likes

Bsn benieuwd naar de backstory hiervan

3 likes

Ik denk nog aan een vers chocoladebroodje dat een meeuw vorige week uit mijn handen griste… Moet zelf natuurlijk beter opletten, maar had zo’n trek.

2 likes

Nou eigenlijk leek iedereen best blij elke keer als hij hem weer inzette haha, was de enige echte danshit die hij deed.

2 likes

Toevallig wel, ik heb dit jaar 2 keer een merelvogelnestje gehad in de tuin. En ik durfde bij dat 2e merelkoppel (wist niet dat de vadervogel ook er nog bij was totdat ze uitvliegen) zo enorm agressief naar mij deed. Het is mijn tuin, jij kk vogel hoeft niet te betalen, flikker op naar de veluwe oid. genoeg ruimte :laughing:Durfde niet meer in de tuin te zitten. Heb gewacht totdat die kleintjes waren uitgevlogen en toen het nest weggehaald.

1 like

Heb jij iets met vogels?

• Nee
  • Neutraal
  • Ja echt een vogelliefhebber hier
  • Een beetje
  • Gewoon ja
  • Anders?!

0 stemmers

2 likes

Die waarschuwingsbordjes bij terrassen in de stad. Pas op, meeuwen kunnen je eten pakken. En zie het met regelmaat… maar volgens mij is dat al jaren zo

Lol. Die tuin was vroeger natuur en is ingepikt door mensen. Niks van jou.

29 likes

Ik hou van pinguïns :heart_eyes:
Maar die kom ik niet in mijn tuin tegen

3 likes

Lol, maar klopt in 2024 niet meer. Dan is je huis ook niet meer van jou etc. etc etc gaaaaaap. Heb niks tegen vogels, maar dat nest wel. Jouw huis was vroeger ook natuur oh wew

5 likes

Ik vind die echt geweldig en ik denk dat bijna iedereen het wel kan meezingen als je een millenial bent. En ik ben niet eens (meer) een muziekliefhebber.

6 likes

Muziek:

• Is m’n leven
  • Vind ik leuk om zo af en toe te luisteren
  • Doet me niks/heb ik niks mee
  • Ja leuk en luister ik (bijna) dagelijks

0 stemmers

Ik mocht van mn freaky ex korps marinier ex geen muziek meer luisteren en ik was echt nog wel jong. Duurde jaren. En nu heb ik er een haat/liefde relatie mee (met muziek dan he) haha

1 like

Wat was het idee daar achter?!

3 likes

Goeie vraag, hij was echt een freak tegen mij. Ehm, ik denk dat hij dat tijdens die opleiding dat ook niet mocht en daarom ik ook niet?! Hij had het net afgerond toen we een relatie kregen. En mocht gewoon geen muziek op/aanzetten. Kleding moest extreem strak gevouwen worden. De koelkast mocht niet langer open dan 10 sec. Misschien dat muziek net teveel emoties lieten voelen? Want dat had hij wel een keer als reden gegeven. Dus ja in die jaren heb ik automatisch afgeleerd om muziek te luisteren.

1 like
Stel dat je pakketje net op een moment aankomt wanneer je niet thuis bent… Laat je deze dan wel eens bij je buren bezorgen?
  • Ja, handig!
  • Nee op een afleverpunt
  • Ik maak een nieuwe bezorgafspraak
  • Ik spreek een plek af rondom het huis

0 stemmers

Zo ja, breng jij je buren hier dan van op de hoogte?
  • Nee, waarom?
  • Ja altijd!

0 stemmers

Heb jij weleens het huisnummer moeten invullen als je het pakket bij de buren laat afleveren?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Anders: als ik of mijn huisgenoten niet thuis zijn, wordt het pakketje gewoon bij de deur neergelegd

9 likes