Stel je persoonlijke vraag #51

Ik heb bij dhl en postnl een plek aangegeven in de app waar ze het mogen neerleggen mocht er niemand zijn. Maar ik begrijp dat dat zeker niet voor iedereen mogelijk is. Het bevalt me gelukkig goed.

2 likes

Ohja heb die optie toegevoegd, maar zie nu dat alle andere stemmen zijn verdwenen oepss (grootste gedeelte leverde wel af bij de buren tnt)

@Speurneus ja ik heb weleens gehad dat ze t in de restafval container hebben afgeleverd :sob:

Mijn hemel, die had zn werk lekker op zn werk moeten laten

2 likes

Maar ik woon in een appartementencomplex. Ik neem ook vaak pakketjes aan voor anderen, die liggen dan gewoon beneden in de gang.

Nog eentje:

Je krijgt een mailtje wanneer de postbode voor de deur staat
  • Ik blijf ervoor thuis en zeg mijn evt afspraken af/maak geen afspraken op die dag
  • Als ik dan een afspraak heb staan, pas ik 1 vd opties toe uit de eerdere poll

0 stemmers

Hoezo klopt het van geen kanten? Zover ik het kan horen zit het nummer best goed in elkaar

Dat je niet verwacht dat dit nummer een nummer hit zou worden, snap ik nog enigszins. Maar meer omdat je er naar luistert zoveel invloeden hoort. Tenminste ik hoor gospel en rock invloeden. Verder zit er echt wat dynamiek in dit nummer. Daardoor is het lastig in een genre te bevatten en te marketen. Het is inderdaad niet een typisch gelikt r&b nummer.

Maar het is toch leuk dat wat apartere nummers gewaardeerd worden en onverwacht een hit kunnen zijn?

2 likes

Hier is het de hele dag een drukke bende in de tuin, ze hebben al m’n druiven, aardbeien en pruimen al opgegeten. Vind dat echt gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hier flikkert de postnl bezorger alles voor de deur neer. Of er nou voor getekend moet worden of niet. Dus komt het niet bij de buren terecht. DHL dauwt het zoveel mogelijk in de brievenbus

1 like

Een perfecte playlist

16 likes

Ik HAAT dat what’s up nummer, minstens één van die vrouwen heeft een afschuwelijke stem.

5 likes

Sgat er zingt maar 1 Non Blonde

8 likes

Ik geef nooit iets aan maar als ik niet thuis ben bezorgen ze het bij een van de buren of sommige diensten bezorgen het dan op een pakketpunt. Dus ik doe hier niet actief zelf iets in maar het komt wel eens voor dat het bij de buren terecht komt.

5 likes

Zonder los del Rio was er geen jody bernal geweest.

Als het in 2005 op een allinclusive resort in Alanya werd gedraaid, is het voor mij Goeie Muziek. :sparkling_heart:

8 likes

Mn fave is toch Jokero (yo quiero) van hun :two_hearts::two_hearts:

Sowieso Moldavië in de zeroes echt een powerhouse :heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

Snap - rhythm is a dancer. Altijd . Dus ja ik zeik. Die vond ik zo geweldig

13 likes

Is toch onmogelijk om hieruit te kiezen? Ik heb voor het stemmen al 3 keer al mijn keuzes gewisseld. 90% hiervan had ik niet willen missen in m’n leven

8 likes

Wilde jij als tiener model worden of vond je dit idee interessant?

• Ja, en heb ik ook wat mee gedaan
  • Gewoon ja
  • Stiekem wel
  • Nee

0 stemmers

Keek jij America’s next top model/HNTM?

• Ja
  • Kwam weleens voor
  • Kijk ik nogsteeds
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik zet dus echt de radio uit/wissel van zender bij dit nummer. Wát een ruknummer.

1 like

Ik woon in Limburg en ik vind die meeuwen op het strand in Nederland echt bizar. Zijn groter dan een gemiddelde hond

13 likes

Ik wilde wel, maar was als kind al pienter genoeg om te weten dat mijn lichaam (kort en niet ultradun) niet geschikt / de standaard was. Dus toen maar genoegen genomen met zangeres (Britney :heart:), want je moet wat.

2 likes