Ja handdoek voor handen afdrogen vind ik normaal om te delen! De vrouw die ik zag deelde alles met haar gezin en was heeeeeel verbaasd dat mensen het goor vonden ![]()
Muffe geur kan ook komen door was die te lang nat is etc
Zelf als het schoon is kan het echt gaan stinken. Als je een vochtig huis hebt zal het ook snel muf ruiken
Gatverdamme, dan gebruik je dus een washand om je lijf mee te wassen die al drie andere anussen heeft gezien?
Mijn conclusie van afgelopen posts: iedereen hier heeft de perfecte routine en is schoon en lekker ruikend en iedereen die maar net een ander routine heeft is een vieze stinkerd ![]()
Ja blijkbaar
en daarna droog je je gezicht af op het stuk handdoek dat net langs de poenie van een familielid is gegaan en daarna lekker fris de gezamenlijke deo op doen.
Een van haar verklaringen was dat het te duur was om voor ieder gezinslid producten te kopen. En dat het toch niet uitmaakte want je kwam schoon uit de douche.
ik heb een hele dure boekenset meegenomen waarvan mijn ex dacht dat ik die hem cadeau had gedaan. die hele set interesseert me niks maar die staat nu wel in mijn kast als een trofee.
Maar die mensen wassen vast hun anus niet, dus dat scheelt weer!
Walgelijk
Ja, wist niet dat dat bestond maar ze zitten hier ook op het forum
Ik krijg het ook niet uit mijn hoofd wie dat hebben toegegeven ![]()
Hahaha ja ik net, kon je dat zien?
En toen kwam ik deze comment weer tegen, om de discussie mee af te sluiten:
En hoeveel moeite is 's ochtends ff douchen nou. Sommige geven dat als reden dat ze er geen tijd voor hebben maar dat is geen excuus. Dan ga je 5 minuten eerder uit bed.
Allemaal random NEC merch meegenomen, hij was voorzitter van de fanclub (omg op mezelf). Dit was wel een onenightstand trouwens. Karma was wel een bitch want had m’n lievelingsoorbellen daar laten liggen ![]()
Maar waarom nam je wraak dan?
ik vind ‘te schoon’ echt bizar als je je bedenkt dat het halve forum hun benen niet wast (die billen probeer ik te vergeten)
Ik had niet de intentie om wraak te nemen, maar ik heb wel eens gezoend/seks gehad met 3 verschillende vrienden van hem (niet tegelijk). Toen ik achteraf hoorde hoe woest hij daarover was, en mij jank berichtjes ging sturen heb ik wel even gegniffeld.
Ja weet ik eigenlijk niet meer haha, volgens mij was t gewoon waardeloze seks en was ik nog een beetje dronken baldadig.
Haha tot zover de brocode ook
Met de kanttekening dat mijn kind nog maar 5 is en dus ook wel erg jong voor zoiets als logeren en kamp. Hij heeft één keer bij mijn broer gelogeerd en een aantal keer bij mijn ouders, dat laatste lijkt me niet echt meetellen? Anders moet ik mijn stem aanpassen.
Maar aan echt logeren en kamp en dat soort dingen gaan we pas beginnen als hij heel goed weet wat voor gedrag (van anderen naar hem toe maar ook andersom) gewenst en ongewenst is en hij goed grenzen kan aangeven en vertellen als er iets niet fijn was o.i.d.
Haha ja, die vriendschappen waren daarna ook wel voorbij.