Dit heb ik in een whatsapp gesprek met mijn zwager:
Gefeliciteerd!
Dankje!
En bij de volgende verjaardag precies hetzelfde
Neem je collageen?
- Ja en ik zie echt verschil
- Ja en ik zie niet echt verschil
- Nee
- Wil ik misschien gaan doen
0 stemmers
Stel je spreekt met je partner af om om 12 uur samen naar de markt te gaan. Hoe laat sta jij dan klaar?
- 11:30
- 11:45
- 11:55
- 12:00
- 12:05
- 12:15
- 12:30
- Ik zie wel
0 stemmers
Iedereen hier in huis is zo sloooooooom dus ik heb geleerd om niet eerder dan de afgesproken tijd klaar te staan, zonde van mijn tijd
Ik zie verschil, maar ik ben 40 en mijn huid en nagels zijn er wat steviger door geworden. 5 of 10 jaar geleden had ik misschien alleen wat aan mijn nagels gemerkt.
Ik gebruik het niet voor mijn huid of nagels (meer voor versteviging van bindweefsel), maar dat is wel een fijne bijkomstigheid.
Nee maar ik ken een kind dus ze deze week voor de 5e!!! Keer krijgt
Had eerst 12.00 en toen dacht ik who am I kidding
Ik heb 4/5 jaar geleden gewerkt met een bekende collageen-supplementen aanbieder (laten we zeggen een huid laboratorium uit scandinavisch land) en in hun briefings stond dat het niet aantoonbaar werkt/geen effect heeft/er geen bewijs is. Met het verzoek aan influencers/media om er zelf iets omheen te verzinnen. Resultaten photoshoppen was ook toegestaan.
Ben jij een goede online speurder? Dat je bijv een vlog kijkt en met 2 random details en een shot van iemands deurbel gelijk het adres kunt achterhalen enzo
- Ja ben hier extreem goed in en ik kan zo bij de fbi
- Eerder wel goed in dan niet
- Eerder niet goed in dan wel
- Nee ben hier extreem slecht in
0 stemmers
Welke gebruik je?
Ik mis Sing Hallelujah, Rythm is a dancer, Show me love, More and more en nog een paar van die bangers!
Sorry meid, ik wilde gewoon mee in de nostalgie, wilde niet op je tenen gaan staan
Ik heb nog niet zo lang geleden Haddaway live gezien, was een optreden van ongeveer 40 minuten en hij deed drie keer What is love Voor de rest alleen covers, hij heeft natuurlijk ook alleen deze ene hit gehad.
Haha en was het publiek drie keer enthousiast ook of hadden die het de derde keer ook wel gehoord?
Hier in het dorp trad laatst 2 brothers on the 4th floor op. Die hebben dus ook slechts drie nummers die ze kunnen playbacken dus in een optreden van letterlijk 30 minuten heb ik drie keer dreams gehoord
3 is te weinig, mis teveel. En ik luister ze echt nog allemaal regelmatig haha.
Vind jij ook dat vogels steeds brutaler worden?
- Ja
- Nee
- OK, boomer
0 stemmers
Bsn benieuwd naar de backstory hiervan
Ik denk nog aan een vers chocoladebroodje dat een meeuw vorige week uit mijn handen griste⦠Moet zelf natuurlijk beter opletten, maar had zoān trek.
Nou eigenlijk leek iedereen best blij elke keer als hij hem weer inzette haha, was de enige echte danshit die hij deed.
Toevallig wel, ik heb dit jaar 2 keer een merelvogelnestje gehad in de tuin. En ik durfde bij dat 2e merelkoppel (wist niet dat de vadervogel ook er nog bij was totdat ze uitvliegen) zo enorm agressief naar mij deed. Het is mijn tuin, jij kk vogel hoeft niet te betalen, flikker op naar de veluwe oid. genoeg ruimte Durfde niet meer in de tuin te zitten. Heb gewacht totdat die kleintjes waren uitgevlogen en toen het nest weggehaald.