Net Grindr.
Kan iemand dit mij uitleggen? Want wat ik er nu van begrijp is het yoga met chocolademelk erbij.
@Friemel niet lachen, maar uitleggen!
Ik vind dit echt veel te grappig ![]()
![]()
![]()
Ik heb oprecht geen idee wat het is of doet. Een oude vriendin van me geeft cacao ceremonies met klankschalen en shit. Misschien moet ik een keer langs gaan en komt het dan allemaal goed met me!
Ik weet wel dat ze het met rauwe cacao doen of zo, maar wie weet geven ze je idd wel gewoon een kopje Chocomel en zit je daar helemaal op te spacen
Qua maatschappelijke, politieke en sociale normen kan ik me meestal wel vinden in de algemene reacties hier, maar als het gaat om
persoonlijke hygiĂ«ne (en soms ook huishoudelijke normen) vind ik sommige reacties echt ronduit hysterisch en ook zo veroordelend. De ânmsmvpeâ-variant is in deze discussies ook altijd zo ver te zoeken?
En ja ik douche niet elke dag en blijkbaar is dat een misdaad tegen de mensheid
Zonder avocado.
Eens
Ik haat douchen ook gewoon, sorry not sorry. Een washandje volstaat dan ook voor mij ![]()
Ja zoiets heet gewoon smetvrees.
Ik heb dat gestemd omdat ik zelf gewoon eten van de grond eet en meer zulke dingen die mensen hier vies zouden vinden denk ik. Ik vind het hier te schoon qua âkan ik dit nog wel etenâ en als ik in het huishoudtopic kijk maken mensen ook allemaal dingen schoon die ik nooit schoonmaak.
Loods 5.
- Leuk
- Niet leuk
- Heb ik iets van in huis
- Heb ik niks van
0 stemmers
Ik was vandaag in 1 van hun winkels, en het voelt soms net Ikea, met hoeveel bochten je moet nemen om bij de uitgang te komen.
Echt niks aan. Hoog kitsch gehalte.
Ja ik heb ook het idee dat ik net zo lang bezig zou zijn met opfrissen met een washandje als met douchen. Als ik alleen even mân lijf was (dus geen haren wassen, scheren etc) dan kan ik letterlijk binnen 2 min de douche weer uit zijn. Afdrogen nog 1 min dus 3 min in totaal? Opfrissen met een washandje is toch ook minimaal 1 min dus dan bespaar ik er misschien 2?
Zit jij in jouw voortuin om te kijken naar iedereen die voorbijloopt en eventueel een klein praatje te maken? Als deze situatie niet van toepassing is kun je hypothetisch stemmen.
- Ja doe ik of zou ik doen
- Nee doe ik niet of zou ik niet doen
0 stemmers
Volgens de assistent bij de dermatoloog zou iedereen maximaal 2 Ă 3 keer per week moeten douchen
. Dat zou iig voor de huid het beste zijn. Ik quote: âwe douchen allemaal veel te vaak, te lang en te warmâ.
Voorheen 1x per twee weken, maar tegenwoordig is het met mijn huisstofmijtallergie onmogelijk om beddengoed er langer dan 1 week op te hebben liggen. En eerlijk gezegd is elke week een schoon bed echt heerlijk ![]()
Mensen die zichzelf niet wekelijks het gevoel van in een schoon bed springen gunnen: love yourself
Hehe, ja, eens, ik maakte een gelijkaardige opmerking. Ze zei toen dat het prima was (ânatuurlijk!â) om elke dag oksels bijv te wassen, maar dat dat voor armen, benen etc. echt niet nodig is en ook qua geur niet nodig zou hoeven zijn.
Even voor de nuance; ik verdenk mijn dochter ervan af en toe mijn scheermesje te jatten. Verder heeft iedereen gewoon netjes zijn eigen handdoek ![]()
Ben je door het forum schoner of hygiënischer geworden?
- Ja doe nu wel wat dingen die ik voorheen niet of weinig deed
- Nee ik was al schoon en heb niks aangepast
- Nee het forum leert dit juist van mij
0 stemmers
Welke van deze onderwerpen vind je het interessants om te lezen? ![]()
- Hoe vaak iedereen doucht
- Hoe vaak iedereen zân bed verschoont
- Hoe vaak iedereen zân gordijnen wast
- Hoe iedereen zân kont afveegt

0 stemmers