Heb jij iets met vogels?
- Nee
- Neutraal
- Ja echt een vogelliefhebber hier
- Een beetje
- Gewoon ja
- Anders?!
0 stemmers
Heb jij iets met vogels?
0 stemmers
Die waarschuwingsbordjes bij terrassen in de stad. Pas op, meeuwen kunnen je eten pakken. En zie het met regelmaat… maar volgens mij is dat al jaren zo
Lol. Die tuin was vroeger natuur en is ingepikt door mensen. Niks van jou.
Ik hou van pinguïns
Maar die kom ik niet in mijn tuin tegen
Lol, maar klopt in 2024 niet meer. Dan is je huis ook niet meer van jou etc. etc etc gaaaaaap. Heb niks tegen vogels, maar dat nest wel. Jouw huis was vroeger ook natuur oh wew
Ik vind die echt geweldig en ik denk dat bijna iedereen het wel kan meezingen als je een millenial bent. En ik ben niet eens (meer) een muziekliefhebber.
Muziek:
0 stemmers
Ik mocht van mn freaky ex korps marinier ex geen muziek meer luisteren en ik was echt nog wel jong. Duurde jaren. En nu heb ik er een haat/liefde relatie mee (met muziek dan he) haha
Wat was het idee daar achter?!
Goeie vraag, hij was echt een freak tegen mij. Ehm, ik denk dat hij dat tijdens die opleiding dat ook niet mocht en daarom ik ook niet?! Hij had het net afgerond toen we een relatie kregen. En mocht gewoon geen muziek op/aanzetten. Kleding moest extreem strak gevouwen worden. De koelkast mocht niet langer open dan 10 sec. Misschien dat muziek net teveel emoties lieten voelen? Want dat had hij wel een keer als reden gegeven. Dus ja in die jaren heb ik automatisch afgeleerd om muziek te luisteren.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Anders: als ik of mijn huisgenoten niet thuis zijn, wordt het pakketje gewoon bij de deur neergelegd
Ik heb bij dhl en postnl een plek aangegeven in de app waar ze het mogen neerleggen mocht er niemand zijn. Maar ik begrijp dat dat zeker niet voor iedereen mogelijk is. Het bevalt me gelukkig goed.
Ohja heb die optie toegevoegd, maar zie nu dat alle andere stemmen zijn verdwenen oepss (grootste gedeelte leverde wel af bij de buren tnt)
@Speurneus ja ik heb weleens gehad dat ze t in de restafval container hebben afgeleverd
Mijn hemel, die had zn werk lekker op zn werk moeten laten
Maar ik woon in een appartementencomplex. Ik neem ook vaak pakketjes aan voor anderen, die liggen dan gewoon beneden in de gang.
Nog eentje:
0 stemmers
Hoezo klopt het van geen kanten? Zover ik het kan horen zit het nummer best goed in elkaar
Dat je niet verwacht dat dit nummer een nummer hit zou worden, snap ik nog enigszins. Maar meer omdat je er naar luistert zoveel invloeden hoort. Tenminste ik hoor gospel en rock invloeden. Verder zit er echt wat dynamiek in dit nummer. Daardoor is het lastig in een genre te bevatten en te marketen. Het is inderdaad niet een typisch gelikt r&b nummer.
Maar het is toch leuk dat wat apartere nummers gewaardeerd worden en onverwacht een hit kunnen zijn?
Hier is het de hele dag een drukke bende in de tuin, ze hebben al m’n druiven, aardbeien en pruimen al opgegeten. Vind dat echt gezellig
Hier flikkert de postnl bezorger alles voor de deur neer. Of er nou voor getekend moet worden of niet. Dus komt het niet bij de buren terecht. DHL dauwt het zoveel mogelijk in de brievenbus
Een perfecte playlist