Stel je persoonlijke vraag #51

Ik kan sowieso niet poepen op een openbaar toilet. Mijn darmen weigeren dat

12 likes

Ik kan je feitelijk vertellen dat zowel in ziekenhuizen als op universiteiten mannen wc’s VEEL ranziger zijn dan vrouwentoiletten.
Bloed komt niet zo heel vaak voor, kots bij mannenwc’s op de UU wel.

4 likes

Oh same! Kan me niet herinneren dat ik ooit openbaar heb gepoept, ik hoef dan gewoon nooit.

Weekje vakantie ook niet, maar ik krijg ook geen dikke buik of opgeblazen gevoel dus waar het dan heengaat???

1 like

Moet toilet op mijn eigen hotelkamer is niet openbaar. Dus ik heb geen last van opgeblazen buik. Maar mijn darmen staan wel redelijk stil op vakantie.

En reden te meer voor mij om niet te kamperen

1 like

In my defense ik was veel jonger dan nu en had het echt niet door :sweat_smile:. Ik was wel volwassen.

1 like

Even door over schijt:

Dit stemt mij (de kinderen kunnen bij mama wonen en worden niet dakloos):

• Verdrietig
  • Euforisch
  • Tevreden
  • Teleur

0 stemmers

Hahahaha wat een lul, punt is eigenlijk dat ik dit niet eens geloof maar goed. Ik vind dakloos worden echt voor iedereen kut maar dit is wel dat ik denk ja ouwe oplichter dit krijg je van alle nonsens

3 likes

Dit helpt wel als je even medelijden voelde

21 likes

Nou sindsdien dus wel :joy:

1 like

Wat zijn ‘daklozentips’

10 likes

Is hij nog samen met zijn vrouw? Want waarom kan hij dan niet bij zijn gezin gaan wonen op haar naam ofzo?

Wellicht zie ik iets over het hoofd hoor

2 likes

Mijn kind (klein Utrechtertje van bijna 2) kan ook al “meeuw” zeggen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik vind het zielig voor die kinderen, niet voor hem.

6 likes

Prachtige kop

3 likes

sad-upset

10 likes

ik ben echt veel te hard aan het genieten van dit alles <3 dank voor het delen!

2 likes

breng hem nou niet op ideeën

3 likes

Ja eens maar ik was nog zo jong ik zag niet direct red flags. Hij ging ook elke ochtend 100 keer opdrukken voor het bed (ik mocht absoluut niet kijken) en daarna 10 km hardlopen. Gewoon denk ik echt iets van te gestoord getraind. Vonden wij en familie iig.

Anoniem, heb jij een ex waar je echt spijt van hebt?

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.
  • Misschien een beetje

0 stemmers

1 like

Oké even iets anders maar ik was een keer in een pizzeria met collega’s van mijn man, we waren allemaal heel dronken maar dat is geen excuus. Toen wilde ik naar de wc maar de vrouwenwc was bezet dus ik ging naar de mannenwc en die was helemaal ondergepiest, echt zelfs het wc-papier was nat is, duidelijk geen ongeluk. Dus ik zei dat tegen mijn man en die had het er later over met een mannelijke collega en toen zei hij gewoon onbeschaamd dat hij het had gedaan. En dat hij dat altijd doet als hij dronken is?? Echt wat een imbeciel.

En ik heb me altijd afgevraagd of zijn verder keurige vriendin dit ook wist.

9 likes

Ik ken een man die als hij dronken was in zijn eigen woonkamer plaste. Gewoon op verschillende plekken. Zijn vriendin dacht vaak: waar komt al dat water vandaan? Tot ze het zag gebeuren.

9 likes