Ik zou dit met mate gebruiken. Ik weet niet in hoeverre die uit Afrika verschilt met die van hier maar is gekend als een stille doder. Mijn moeder werkte in een ziekenhuis waar ze een preventiecampagne tegen Maggi cube hadden.
Oh waarom dan? Ik gebruik het soms in marinades of sauzen (of gewoon huismerk) voor extra smaak.
Denk extreem zout?
Ja dit vraag ik me ook af! ik gebruik het inderdaad ook als smaakmaker, wist dit helemaal niet.
Het zoutgehalte is extreem hoog en er zitten gevaarlijke ingrediënten in die er vroeger helemaal niet in zaten. Even door Google translate halen maar dit is wat ik terug vond.
Edit: ik deelde eerst een link van Nestlé maar daar wordt het product aangeprezen om het ijzertekort van veel Afrikanen tegen te gaan.
Ik vind Jip nou niet te vergelijken met iemand met daadwerkelijk talent.
Ja dat is het leuke van kunst toch. Wat jij leuk vindt is niet hoe de rest van de wereld het ziet. Maar in dit geval gaat het om het concept en of je het goed of slecht vindt boeit verder niet voor de vraag of zij een cartoonist genoemd mag worden.
Waarom verbaast dat mij niet van Nestlé
Hahaha alleen @kleinmaargroot - vond je 't leuk? Ik liep als fotograaf mee met een van de wagens en had het nog nooit meegemaakt!
Ik dacht dat overtrekken en no go is?
Nee ik ga hierover
Haha nou zeg, de enige. Ja ik probeer ieder jaar ff te gaan, vind het altijd heel leuk! Heel spektakel. En het weer was mooi dus dan komt het ook beter naar voren. En jij?!
Moeten mensen ophouden met paardensport?
- Ja
0 stemmers
samen met F1 aub
Vind jij het leuk om mee te denken over de indeling van iemands huis in het interieurtopic?
- Nee ik wil eigenlijk gewoon interieur dingen en aankopen zien
- Ja leuk juist
0 stemmers
En lijkt het je leuk om 's ochtends gewekt te worden door een haan?
- Nee vreselijk
- Wel oke
- Ja leuk
0 stemmers
Reageer je weleens kutter op een forummer omdat je die toch niet zo leuk vindt?
- Ja
- Nee iedereen is gelijk bij mij
- Gewoon nee
0 stemmers
Wat zou je voor 1000 euro willen doen uit dit rijtje?
- 1 overnachting in een duur hotel zoals Krasnapolsky in Amsterdam
- Shoptegoed bij een winkel naar keuze
- Voor 1000 euro je auto vol tanken
- Naar een sterrenrestaurant
0 stemmers
Het Pauperparadijs
- Heb ik nooit van gehoord
- Heb ik gelezen
- Heb ik gezien
- Heb ik bezocht
- Ga ik nog lezen/bezoeken
0 stemmers
Heb ik van gehoord maar niet gelezen/gezien/bezocht.
Zie jij de laatste tijd ook veel labradoodles?
- Ja alsof iedereen met een hond een labradoodle heeft
- Nee eigenlijk niet
- Ja elke dag want heb er zelf 1
0 stemmers
Ja sinds mijn zus een toy poedel heeft vallen al dat soort kleine poedels me veel meer op.
niet per se nu nu maar wel de laatste twee jaar. echt weer zoân stomme hondentrend