Stel je persoonlijke vraag #51

Nee, wel scharrels of one night stands :smiling_face_with_three_hearts::sob:

2 likes

Ik sliep een keer na een feestje bij een date. Werd wakker omdat ik water hoorde stromen. Stond hij tegen de muur van zijn slaapkamer te pissen :o_o:

4 likes

Echt leuk, mannen :smiley:

22 likes

WTF is er mis met deze gozers?!?! Hoe kom je erbij om gewoon zomaar in je slaapkamer te pissen?!

Wtf als m’n vriend dit deed had ik hem echt over het balkon geflikkerd :sob:

5 likes

Zal vast wel zo zijn, denk niet dat ze allemaal zo goor zijn om het bewust te doen, maar waarom gebeurt dit alleen bij mannen?

2 likes

Omdat die staand pissen en wij niet. Als vrouwen staand konden plassen dan plasten ze waarschijnlijk dronken ook vaker in kasten of in hoekjes van slaapkamers.

12 likes

En wat zou de vrouwelijke equivalent hiervan zijn?

2 likes

gehurkt in een hoekje plassen gok ik?

4 likes

Gewoon pissen op de grond? Is niet heel moeilijk toch :joy:

2 likes

Love deze reacties maar ik bedoel wat vrouwen ook daadwerkelijk doen. Mannen hebben blijkbaar een soort algemene actie als ze dronken zijn. Plassen vrouwen dan ook echt (vaak) op de grond? Of is er iets anders wat vrouwen doen bij dronkenschap. (Ik ben nog nooit dronken geweest, dat blijkt maar weer)

Er was toch laatst ook een forummer die dat had gedaan bij dr date ofzo

9 likes

Sommige mensen doen dat met plas dat vind ik al twijfelachtig want dat gaat zo stinken, al snap ik het idee qua waterverbruik. Maar poep laten liggen?! Gatver

2 likes

Ik heb wel eens in mn sokkenla geplast omdat ik met mn (slaap)dronken kop mn wc niet meer kon vinden :clown_face:

9 likes

Mijn vriend heeft dit ook een keer gedaan (ik kon gelukkig schreeuwen voordat er echt iets substantieels uitkwam), maar hij wil nog wel eens slaapwandelen. Gelukkig word ik daar vaak wakker van en kan ik controleren wat hij doet. Hij heeft zichzelf ook ooit eens midden in de nacht buiten gesloten :+1:t3:

2 likes

hier ook, relaties geen spijt van wel van wat scharrels/one night stands.

2 likes

Kannen vol pis?

1 like

Ja echt zo zonde dat ik meer dan een half jaar heartbroken ben geweest om een scharrel die helemaal niet :sparkles: mysterieus :sparkles: was, maar gewoon geen inhoudt had :joy: en ik was er echt zo zo zo verdrietig, dat ik zelfs jaloers was op zijn collega’s want die mochten elke dag met het hem werken en zagen niet hoeveel geluk ze hadden
:skull:

8 likes

Niet echt de hots (bijzonder voor mijn doen he), MAAR ik vind hem wel aantrekkelijker dan zijn zoon Youri en dat vind ik toch best apart. :skull:

11 likes

Ja mijn date was zeker weten dronken slaapdronken. Wel echt bizar want daarna liep hij netjes naar de wc om door te trekken hahahah.
Ik was vooral blij dat we niet in mijn huis sliepen en dat hij niet een meter naar links mijn kleren stond onder te plassen

2 likes