IK ZIT ALS EEN HAVIK TE STAREN OF IEMAND HEEL SNEL JA DOET EN DAN DELETE
Want: vrouwen zijn echt ranzig ook
Geloof jij dat vrouwen wc’s gemiddeld viezer zijn dan mannen wc’s?
- Ja
- Jazeker
- Nee
0 stemmers
Had eerst nee gestemd op de laatste poll maar toen bedacht ik me hoeveel vrouwen er boven de wcbril hangen.
Ik dacht eerst van niet. Maar hoe sommige vrouwen met hun ongesteldheid omgaan…
Volgens mij zijn mannen toiletten gemiddeld ranziger. Maar als vrouwen toiletten eenmaal ranzig zijn, dan kun je het gebruiken als biochemisch wapen
En dat is dan een excuus om het zo achter te laten?
God ik ben altijd zo dankbaar dat ik een maag-lever-darm systeem heb dat echt alles aankan.
Over de datum kip, maakt allemaal niet uit, nooit geen kots niet, nooit geen dunne schijt niet.
Edit: niemand vroeg hierom, maar wilde even braggen
Toen ik wc’s op mijn werk moest schoonmaken waren de mannen wc’s meestal viezer eigenlijk. Die pissen gewoon half op de vloer ofzo.
Dit doet me eraan denken dat ik een keer in een sjiek restaurant naar de wc ging en daar gewoon echt een drol op de wc bril lag? Ik weet echt niet hoe dat gebeurt en dan blijft liggen.
Ja ik vind plas substantieel minder vies dan poep en bloed.
Als het echt niet anders kan veeg ik zelf met wc-papier de plas van de bril van de vorige domme vrouw die kennelijk probeerde te hangen boven de wc, maar als er een drol ligt of bloed dan ga ik het hokje gewoon no way in.
En ik denk dat vrouwen dus viezer poepen.
Reactie van mijn man die jarenlang in horeca werkte (en dus veel wc’s schoonmaakte):
“Die van mannen zijn viezer maar ik heb in beide gevallen wel excessen meegemaakt”.
Oh nu we het toch over wc’s hebben
Kunnen jullie tijdens uit eten gaan poepen? Dus bestellen, dan naar de wc gaan en daarna gewoon eten.
Vriendin van me deed dat een keer, prima, maar ik zou zelf daarna niet meer kunnen eten, voel me dan vies.
- Ja ik kan dat (beproefd)
- Ja ik denk dat ik dat kan (maar nooit gedaan)
- Nee ik kan dat niet
0 stemmers
Ik kan sowieso niet poepen op een openbaar toilet. Mijn darmen weigeren dat
Ik kan je feitelijk vertellen dat zowel in ziekenhuizen als op universiteiten mannen wc’s VEEL ranziger zijn dan vrouwentoiletten.
Bloed komt niet zo heel vaak voor, kots bij mannenwc’s op de UU wel.
Oh same! Kan me niet herinneren dat ik ooit openbaar heb gepoept, ik hoef dan gewoon nooit.
Weekje vakantie ook niet, maar ik krijg ook geen dikke buik of opgeblazen gevoel dus waar het dan heengaat???
Moet toilet op mijn eigen hotelkamer is niet openbaar. Dus ik heb geen last van opgeblazen buik. Maar mijn darmen staan wel redelijk stil op vakantie.
En reden te meer voor mij om niet te kamperen
In my defense ik was veel jonger dan nu en had het echt niet door . Ik was wel volwassen.
Even door over schijt:
Dit stemt mij (de kinderen kunnen bij mama wonen en worden niet dakloos):
- Verdrietig
- Euforisch
- Tevreden
- Teleur
0 stemmers
Hahahaha wat een lul, punt is eigenlijk dat ik dit niet eens geloof maar goed. Ik vind dakloos worden echt voor iedereen kut maar dit is wel dat ik denk ja ouwe oplichter dit krijg je van alle nonsens
Nou sindsdien dus wel