Stel je persoonlijke vraag #51

Wat zijn ‘daklozentips’

10 likes

Is hij nog samen met zijn vrouw? Want waarom kan hij dan niet bij zijn gezin gaan wonen op haar naam ofzo?

Wellicht zie ik iets over het hoofd hoor

2 likes

Mijn kind (klein Utrechtertje van bijna 2) kan ook al “meeuw” zeggen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik vind het zielig voor die kinderen, niet voor hem.

6 likes

Prachtige kop

3 likes

sad-upset

10 likes

ik ben echt veel te hard aan het genieten van dit alles <3 dank voor het delen!

2 likes

breng hem nou niet op ideeën

3 likes

Ja eens maar ik was nog zo jong ik zag niet direct red flags. Hij ging ook elke ochtend 100 keer opdrukken voor het bed (ik mocht absoluut niet kijken) en daarna 10 km hardlopen. Gewoon denk ik echt iets van te gestoord getraind. Vonden wij en familie iig.

Anoniem, heb jij een ex waar je echt spijt van hebt?

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.
  • Misschien een beetje

0 stemmers

1 like

Oké even iets anders maar ik was een keer in een pizzeria met collega’s van mijn man, we waren allemaal heel dronken maar dat is geen excuus. Toen wilde ik naar de wc maar de vrouwenwc was bezet dus ik ging naar de mannenwc en die was helemaal ondergepiest, echt zelfs het wc-papier was nat is, duidelijk geen ongeluk. Dus ik zei dat tegen mijn man en die had het er later over met een mannelijke collega en toen zei hij gewoon onbeschaamd dat hij het had gedaan. En dat hij dat altijd doet als hij dronken is?? Echt wat een imbeciel.

En ik heb me altijd afgevraagd of zijn verder keurige vriendin dit ook wist.

9 likes

Ik ken een man die als hij dronken was in zijn eigen woonkamer plaste. Gewoon op verschillende plekken. Zijn vriendin dacht vaak: waar komt al dat water vandaan? Tot ze het zag gebeuren.

9 likes

Nee, wel scharrels of one night stands :smiling_face_with_three_hearts::sob:

2 likes

Ik sliep een keer na een feestje bij een date. Werd wakker omdat ik water hoorde stromen. Stond hij tegen de muur van zijn slaapkamer te pissen :o_o:

4 likes

Echt leuk, mannen :smiley:

22 likes

WTF is er mis met deze gozers?!?! Hoe kom je erbij om gewoon zomaar in je slaapkamer te pissen?!

Wtf als m’n vriend dit deed had ik hem echt over het balkon geflikkerd :sob:

5 likes

Zal vast wel zo zijn, denk niet dat ze allemaal zo goor zijn om het bewust te doen, maar waarom gebeurt dit alleen bij mannen?

2 likes

Omdat die staand pissen en wij niet. Als vrouwen staand konden plassen dan plasten ze waarschijnlijk dronken ook vaker in kasten of in hoekjes van slaapkamers.

12 likes

En wat zou de vrouwelijke equivalent hiervan zijn?

2 likes

gehurkt in een hoekje plassen gok ik?

4 likes