Gewoon pissen op de grond? Is niet heel moeilijk toch
Love deze reacties maar ik bedoel wat vrouwen ook daadwerkelijk doen. Mannen hebben blijkbaar een soort algemene actie als ze dronken zijn. Plassen vrouwen dan ook echt (vaak) op de grond? Of is er iets anders wat vrouwen doen bij dronkenschap. (Ik ben nog nooit dronken geweest, dat blijkt maar weer)
Er was toch laatst ook een forummer die dat had gedaan bij dr date ofzo
Sommige mensen doen dat met plas dat vind ik al twijfelachtig want dat gaat zo stinken, al snap ik het idee qua waterverbruik. Maar poep laten liggen?! Gatver
Ik heb wel eens in mn sokkenla geplast omdat ik met mn (slaap)dronken kop mn wc niet meer kon vinden
Mijn vriend heeft dit ook een keer gedaan (ik kon gelukkig schreeuwen voordat er echt iets substantieels uitkwam), maar hij wil nog wel eens slaapwandelen. Gelukkig word ik daar vaak wakker van en kan ik controleren wat hij doet. Hij heeft zichzelf ook ooit eens midden in de nacht buiten gesloten
hier ook, relaties geen spijt van wel van wat scharrels/one night stands.
Kannen vol pis?
Ja echt zo zonde dat ik meer dan een half jaar heartbroken ben geweest om een scharrel die helemaal niet mysterieus
was, maar gewoon geen inhoudt had
en ik was er echt zo zo zo verdrietig, dat ik zelfs jaloers was op zijn collegaâs want die mochten elke dag met het hem werken en zagen niet hoeveel geluk ze hadden
Niet echt de hots (bijzonder voor mijn doen he), MAAR ik vind hem wel aantrekkelijker dan zijn zoon Youri en dat vind ik toch best apart.
Ja mijn date was zeker weten dronken slaapdronken. Wel echt bizar want daarna liep hij netjes naar de wc om door te trekken hahahah.
Ik was vooral blij dat we niet in mijn huis sliepen en dat hij niet een meter naar links mijn kleren stond onder te plassen
Collega van mij heeft een keer op weekend weg met werk op de grond geplast, ik werd wakker van het geluid (lag er met mân rug naar toe) en dacht echt âis dat wat ik denk dat het isâŠâ, ja dus. Nooit meer serieus naar kunnen kijken daarna.
Zijn zoon praat net als zijn vader. Niet te vetgeten daardoor
Ik heb wel goed nieuws: als je oud en dement bent maakt het geslacht niet meer uit en doen we allemaal de meest bizarre, bewonderenswaardige en creatieve dingen op/naast/in de wc
Stel je hebt 2 wcâs in huis. EĂ©n in de badkamer, één apart.
Vind jij het prima als bezoek (familie/vrienden) in jouw badkamer naar de wc gaat ipv naar de aparte wc?
- Ja, waarom niet?
- Mwah maar als het echt niet anders kanâŠ
- Nee, mijn badkamer voelt te privé
0 stemmers
En prima als werkmannen/vrouwen, die in jouw huis bezig zijn, in jouw badkamer naar de wc gaan ipv naar de aparte wc?
- Ja, waarom niet?
- Mwah, maar als het echt niet anders kanâŠ
- Nee, mijn badkamer voelt te privé
0 stemmers
Ik hoef werklui/vreemden niet perse boven (& daar is de badkamer). Maar als dat op 1 verdieping was, prima
Ik ga zelf ook altijd boven, beneden is de bezoekers wc haha. Ik ga daar alleen als ik hem net heb schoongemaakt, zodra er iemand anders is geweest ga ik daar niet meer.
En mijn gezicht, met alleen koud water.
Ik douche trouwens niet echt op een vast moment zoals volgens mij veel mensen wel doen. Soms doe ik het in de ochtend, soms in de avond, soms midden op de dag (ik werk thuis), maar altijd in de ochtend en avond washandje.
Maar voor de mensen die sâochtends douchen, duik je dan âs avonds ongewassen je bed in? Of ga je dan ook met een washand aan de slag? Ik vind persoonlijk niks fijner dan fris gedoucht in bed kruipen. Als ik alleen heb geslapen en niet gek heb gezweet/niet ongesteld ben was ik âs ochtends alleen mijn gezicht met een washandje en doe deo op. Grappig dat dat tot de minderheid behoort. Als ik wel heb gezweet (bijna nooit) duik ik sâochtends nog een keer onder de douche.