Ik douche altijd 's avonds en in de ochtend met een washandje gewoon mijn hele lichaam met zeep. Kost misschien twee minuten?
Ja, tenzij ik gesport heb of veel gezweet. Fris gedoucht in bed kruipen is wel erg lekker, dat ben ik met je eens, maar ik voel me zweet vooral 's nachts veel en voel me in de ochtend echt goor als ik dan niet ga douchen. Standaard twee keer op een dag douchen gaat me iets te ver.
Maar als je veel zweet ‘s nachts, lig je dan niet onder een te warme deken? Ik heb denk ik 5 verschillende dekbedden/dekens en per paar graden verschil lig ik ergens anders onder. Zweet dus (bijna) nooit in bed. Voel me ook nog fris als ik ‘s ochtends opsta.
Nu zie ik voor me dat je mensen om je heen in het ov vraagt 'douche je 's ochtends of ‘s avonds?’ en als ze dan zeggen ‘s avonds’ jij knikt ‘hmmmm, ja dat dacht ik al’.
Je transpireert toch ook als je slaapt en dan droogt het weer op voor je wakker bent. Ja ik weet niet maar denk niet dat je dit zo stellig kunt zeggen, vaak hebben mensen zelf niet eens door dat ze muf ruiken
Haha ja maar in de ochtend ruik ik gewoon naar deo onder mijn oksel. Dat kan ik na een werkdag niet zeggen… om dan met mijn ongewassen oksel mijn bed in te duiken vind ik vies. Maar iedereen zo zijn eigen ding natuurlijk. Had gedacht dat meer mensen ‘s avonds zouden douchen ipv ‘s ochtends dus de uitslag verbaast me, maar weer wat nieuws geleerd over de forum populatie ;).
Zou kunnen! Maar ik zweet me zelfs in de winter onder mijn dunne deken nog te pletter dus denk niet dat het daar aan ligt, ik zweet gewoon veel.
Twee keer per dag douchen gaat mij dus ook te ver, vindt m’n huid ook niet leuk. Maar ik merk wel dat ik 's nachts een vettig laagje op mijn gezicht opbouw bijv en ik voel me echt niet fris als ik de dag inga zonder een washandje. Is inderdaad zo gedaan!
Dit is denk ik de meest vieze geur in het ov. Deo over een ongewassen lijf.
Ik denk niet dat jij echt de geur bedoelt waar ik het nu over heb, want denk niet dat je het zelf fris zou vinden ruiken als je het kende. Maar het is wel waar ik aan dacht bij je bericht
Heb je weleens wraak genomen op een ex (relatie, date, scharrel oid)?
- Ja, vaker
- Ja, weleens
- Nee, maar ik zou het wel overwegen
- Gewoon nee
0 stemmers
Zo ja, gaf dit voldoening?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik douche altijd in de ochtend, 9 van de 10x spoel/douche ik voor het slapen ook nog een keer en zo niet dan alsnog met een washand voor het slapen.
8 uur marineren in je eigen (en evt partners) zweet, talg en lichaamssappen. Want douchen en schoon je bed in gaan is leuk als je elke dag je beddengoed wast, alle dagen daarna is je bed toch ook niet meer schoon?
Is 7 kip of halloumi
Halloumi
Ik vind dat wel echt een goeie combi (vooral met granaatappelpitjes erbij nog)maar de foto ziet er niet heel appetijtelijk uit.
Hahah ja kon ff geen betere foto vinden, sowieso ontbreekt er bij meer dan de helft nog peper en zout dus dat moet je er maar ff bij denken
N.a.v. een tiktok
Deel jij dagelijks een deoroller?
- Nee
- Ja met partner
- Ja met familie
- ja met vriendinnen
0 stemmers
Deel jij dagelijks een spons, washand, handdoek of scheermesjes?
- Nee
- Ja met partner
- Ja met familieleden
- Ja met vriendinnen
0 stemmers
Alleen de handdoek voor het afsrogen van de handen