Ik had het over kinderen, geen peuters of kleuters.
Koekie
Als in: moet je een koekie?
Ik spreek dit op zijm Frans uit en ik weet eigenlijk niet waarom ![]()
Die-zjes-tiev-us. ![]()
Jij weet wat ik bedoel veel beter te verwoorden dan ikzelf.
Sinds wanneer zijn peuters en kleuters geen kinderen? Ik dacht gewoon alles onder de 18 is kind, en daarin heb je dan weer ondercategoriƫn als peuters, pubers, etc. ![]()
Didjestif
Verkade
Yes! Top dog. En dan post ik mijn kringloop aankopen soms ook nog braaf in het andere topic
Side note: Aantal e-mails heeft niet zo veel te maken met of je wel of niet onmisbaar bent.
Wil jij een fatbike?
- Heb ik al
- Nee
- Ja
- Anders
0 stemmers
Ik stem zelf op anders ![]()
![]()
![]()
Zou er opzich wel 1 willen voor de heb, maar vind het het geld niet waard. Mocht ik er 1 krijgen of ineens veel geld overhebben zou ik het wel geinig vinden
Hoe duur was jouw duurste zonnebril?
- 0 - 20 euro
- 21 - 50 euro
- 51 - 100 euro
- 101 - 150 euro
- 151 - 200 euro
- 251 - 300 euro
- 351 - 400 euro
- 400 + euro
0 stemmers
Veel te duur maar was er wel een op sterkte voor mijn erg slechte ogen
Op sterkte dus de glazen kosten helaas flink wat
Allemaal merkzonnebrillen in een outlet gekocht en dan naar de opticien voor glazen. Ik betaal niet meer dan 100 euro voor een bril
Heb wel eens een hele dure gekregen maar niet zelf betaald dus dat vind ik niet echt meetellen. Ik ben ook absoluut geen dure zonnebril waard want ik laat ze liggen bij iemand, ga er op zitten, verlies ze etc.
Denk max 50 dat ik er ooit zelf voor heb uitgegeven.
Hoeveel zonnebrillen heb je?
Ik heb echt zoveel troep zonnebrillen pff
- Geen
- 1 -5
- 6 - 10
- 11 - 15
- Meer dan 15
0 stemmers
Ik heb er 1. Maar ik vind dat eigenlijk te weinig want ik ben hem steeds kwijt.
Ik koop minstens 1 (merk)zonnebril per jaar, meestal wel 2. Heb inmiddels best een mooie verzameling opgebouwd, die nog steeds elk jaar groeit
De meeste wel van Vestiaire Collective, en degene die ik nieuw koop nooit voor de volle prijs.