Ik heb 1 superfijne Ray-ban echt al jaaaaaaren, is al drie miljard keer van m’n hoofd gevallen maar functioneert nog prima maar die ben ik dus sinds een paar dagen kwijt. Ben echt helemaal verdrietig als die echt kwijt blijft.
Heb verder alleen nog eentje van een tientje een keer gekregen maar die is veel minder mooi en fijn.
Edit: hij valt niet van m’n hoofd als ik 'm gewoon op heb maar als ik 'm naar boven schuif in mijn haar glijdt hij er altijd heel snel uit.