ik heb echt een hekel aan deze cartoons/beeldcolumns, ze zijn lelijk en de humor is altijd helemaal uitgespeld. En toch werden ze eerst regelmatig gedeeld op social media
Denk dat die te duur zijn voor de mensen hiero. Hier in de buurt zijn alle bull-soorten hip
Ja en iedereen denkt/zegt dan dat ze een klein formaat hebben gekocht en dan uiteindelijk zie je ze lopen met een hele koningspoedel
Ik word elke ochtend wakker door een haan, ik woon gewoon in een woonwijk dus het maakt me WOEST
Kk op met je haan
Dit was een antwoord op jouw poll @Xiomara
Als je ergens op gaat letten is dat altijd idd. Paarse autoâs zie je niet zoveel, tot je dit nu lees en vanmiddag sowieso 2 paarse autos ziet
En daar hebben ze dan op een wachtlijst voor gestaan en goud geld voor betaald mensen laten zich piepelen voor een modehond
Hoe vaak ga jij de natuur in? Dus bos, duinen, natuurgebied oid niet een parkje. Ik zou het echt graag vaker doen, maar ik moet dan minstens 30 min met de auto.
- Nooit
- 1x per kwartaal
- 1x per maand
- 2x per maand
- 1x per week
- Meerdere keren per week
0 stemmers
In Nederland te weinig, moet echt vaker.
Trek t op vakantie wel recht
Van oorsprong is t een Japanse traditie en daarbij het normaal dat de gever het weer terugkrijgt.
Gebruik/lees jij wel eens een boek uit de serie âvoor dummiesâ?
- Ja
- Nee
- Ooit gedaan nu niet meer
0 stemmers
Eigenaren doen ook alsof ze iets raszuivers hebben gekocht. Nee, je hebt gewoon een vuilnisbakkenkruising.
Wat normaal echt prima is, maar deze honden vind ik echt vreselijk.
Sinds ik een hond heb ben ik minimaal 3x per week in bos/duin/strand, daarvoor ongeveer 1x per week naar het strand. Vooral wandelen in het bos is echt heel fijn en deed ik hiervoor te weinig.
Toen ik 16 was heb ik het boek Yoga for dummies gekocht en het ook best intensief bestudeerd haha, toen ik een paar jaar later met yoga begon en nog later yoga op youtube een ding werd was ik er eigenlijk wel blij mee! Maar ik ben wel iemand die totaal geen intuïtie heeft voor lichamelijke dingen en echt baat heeft bij theorie leren. Moet elke keer voor ik een nieuwe oefening in de sportschool doe (met gewichten etc) ook helemaal gaan uitpluizen hoe het te werk zou moeten gaan, want anders ben ik een ongecoördineerde aardappel.
Ik ben opgegroeid op 5 minuten wandelen van het bos en de duinen, ik woon nu iets verder weg, maar nog steeds dichtbij. Ik ben nu toevallig in Duitsland aan het wandelen en ik kom echt tot rust in zoân natuurrijke omgeving. Heerlijk!
Als je een of meerdere kinderen hebt, zijn die vernoemd? (Eerste of tweede naam, of een verbastering maakt niet uit)
- Naar een vader
- Naar een moeder
- Naar opa/oma
- Naar broer of zus
- Naar een vriend of vriendin
- Naar een bekend persoon
- Naar een bekend karakter uit boek of film
- naar mezelf of mijn partner
- Niet vernoemd
- verkeerd gestemd
0 stemmers
Ik zou denk ik best een goede vriendin willen vernoemen! Scheelt ook dat zij een mooie naam heeft haha. Mijn vriend vond het maar raar, die zou eerder zijn vader willen vernoemen.
Elke dag, vanwege de honden en ik woon ook minder dan 5 minuten vanaf meerdere natuurgebieden.
Ik dacht eerst OMG ja maar toen keek ik nog eens naar mân andere vingers waar ik mân telefoon niet op laat steunen en die hebben het ook haha.
Ja maar volgens mij hou ik mân telefoon niet per se zo, daar issie te groot voor. Bekijk nu mân andere vingers en die hebben t ook,ligt aan mijn niet aan de smartphone
Haha, ik heb van die hele kleine kuthandjes dus de mobiel met 1 hand vasthouden doe ik eigenlijk zelden want anders valt dat ding als vrij snel uit mn hand.
Hou jij je telefoon meestal vast met 1 hand of 2?
- Meestal 1
- Meestal 2
- Verschilt heel erg
0 stemmers