mensen geven hier alles toe geen reden om te denken dat ze liegen
Ja shit ik zit dus ook zo graag op het bankje in mân voortuin maar ik wil ook niet dat mensen daar hinder van ondervinden.
Vind een praatje ook altijd gezellig maar zal nooit diegene zijn die dat initieert.
De achtertuin voelt gewoon zo afgesloten.
Ik had zelfs een tuigje voor mân cavia.
Ik verdenk mijn buurman ervan dat hij de hele dag via zijn ringdeurbel de straat in de gaten houdt want hij komt 9 van de 10 keer dat ik thuiskom/weg ga/de kliko aan de weg zet/in de tuin werk binnen een minuut toevallig ook naar buiten. Echt absurd.
Ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe wij als kinderen ergens gedropt werden midden in de nacht en de weg terug moesten vinden.
Heb jij als kind (laten we zeggen jonger dan 14) meegedaan aan droppings op kamp of waar dan ook?
- Ja
- Ik weet niet wat dat is
- Nee
0 stemmers
Weet met dit soort polls toch echt altijd spontaan van geen enkel woord meer hoe ik het uitspreek
Al was het bij mij super lame want we werden toevallig gedropt voor het huis van een meisje uit mijn groep dat mega achteraf in the middle of nowhere woonde. âOh dit is mijn huis ik weet de wegâ. Dan ben je dus gewoon aan het wandelen in het donker.
Een keer op Terschelling in het bos, echt zo eng achteraf. Das best een groot bos. Daarnaast ook wel regelmatig in mijn eigen woonplaats.
Hopelijk is scouting tegenwoordig wat veiliger
Rè-latie
Waarom niet, heb je er wat aan overgehouden?
Je bent in een Airbnb en hebt ât huis voor je alleen. Op 1 deur hangt een briefje met âDo not enterâ
- Even spieken kan wel toch
- Dan ga ik daar ook niet kijken
0 stemmers
Je hebt gespiekt en de deur opent, je ziet een lange donkere trap naar beneden
- Ok lama in ben weg hier
- Oeh spannend ff kijken wat er beneden is
0 stemmers
Omg haha ging je er mee wandelen buiten?
Omg nu moet ik weer denken aan die vrouw in NY die een ander appartement achter de spiegel in haar badkamer vond
Ik wil wel maar ook absoluut niet weten hoe dit zitâŚ
Ik liet die deur dus dicht maar als ie eenmaal open is wil ik het weten ook
valt wel mee hoe spannend dat was hoor
Ja uiteindelijk wel. Maar het filmpje was wel lekker creepy.
Haha net Barbarian gekeken toevallig?
En dit idee heeft ze op mijn 32e nog steeds.