Wat is jouw voorkeur? Of proef je geen verschil?
- Coca Cola
- Pepsi
- Geen verschil
0 stemmers
- Fanta
- Sisi
- Geen verschil
0 stemmers
- Lipton
- Fuze Tea
- Geen verschil
0 stemmers
- Sprite
- 7up
- Geen verschil
0 stemmers
- Spa
- Sourcy
- Geen verschil
0 stemmers
Wat is jouw voorkeur? Of proef je geen verschil?
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
En als ik denk dat ik ze Ʃcht allemaal kwijt ben, tovert 1 van mijn katten ze wel weer ergens vandaan.
@lisaanna ik vind Spa zoooooān rare, vieze smaak hebben
Wij ook. Er liggen er ook altijd superveel onder ons matras? Geen idee hoe dat kan hahaha maar mn vriend heeft deze week zān haar weer kort geknipt dus nu zijn ze weer lekker allemaal alleen voor mijš
Ja is dat de smaak? Ik vind het ook totaal niet fris maar de smaak van water is enorm lastig te omschrijven. Naar zink?
Kan jij haren invlechten?
Mijn moeder kan dus echt goed haren invlechten maar ik zou dat waars nooit zoals haar kunnen.
0 stemmers
Vooral ook hele kleine vlechtjes SUPERSNEL invlechten , ik raak in paniek hoor
Van mijn 10e tot 16e elke week gedaan bij mezelf en anderen ivm danslessen en toneel waarbij haren onder een pruik moesten
Ik heb het wel over white people hair trouwens en mensen vinden het idee altijd 100 keer leuker dan de realiteit want het moet strak en daar zijn veel mensen te pussy voor
Jaaa dat is een goede omschrijving. Zo vies. En dat heb ik met geen enkel ander flessenwater.
Jaaaaa eindelijk iemand die dat ook vindt! Ik word altijd zo raar aangekeken als ik zeg het is met geldsmaak
Onder een pruik hoefde dat voor kinderen niet ingevlochten worden?! Kun je met white people hair er gewoon onderdrukken toch. Want dat haar is zo glad en alles, niemand vlecht haren in voor een pruik IN DIE ZIN? Maar ja oke het kan
Ja dat vind ik ook maar dat vind ik dus juist een heel lekkere smaak
Ik die preventief 600 mg ibuprofen inneem voor er gevlochten wordt. En alsnog 2 dagen met een drukkend hoofd rondloop.
Op van dat gladde blonde haar blijven die pruiken voor geen meter zitten. Dat was bij onze toneelgroep ook altijd invlechten en 126 schuifspeldjes om de boel vast te houden
Heb jij ergens een (levenslange) voorraad van gewonnen? (Bijv. Een voorraad blikjes colaā)
0 stemmers
Ah oke, ja ik heb mega stroef/het mag het kroes noemen van meer dan 20 kappers.
Ben je tevreden, met je haar structuur?
0 stemmers
Vind jij het gevoel als het eruit word gehaald ook niet heel fijn? Voelde altijd zo fijn nadat het snoeihard aan je hasses was gevochten .en ik geloof dat jij dat wat heftiger hebt ervaren qua pijn
Ik mocht heel lang niet logeren omdat ik 's nachts niet wakker werd als ik naar de wc moest. Toen dat onder controle was mocht ik gewoon logeren en op kamp. Volgens mij wel 1x wezen logeren bij @fifo voor die tijd maar de ouders vonden dat okƩ dan
Iemand die ik ken heeft een levenslange voorraad vaatwasmiddelblokjes gewonnen. Of misschien vijf jaar? Het was iig enorm veel in 1 keer, echt dozen en dozen vol.
Dit lijkt me zo kut. Zou chill zijn om een levenslange voorraad te winnen, maar niet om het in ƩƩn keer te krijgen haha. Waar laat je het en voordat het op is gaat de helft al over datum.
Omg nooooo. Mijn haarstructuur is gewoon kut. Het is niet krullend, maar ook niet stijl. Het pluist zo en als je het stijlt blijft het niet zitten
Het ligt vooral aan het feit dat ik twee linkerhanden heb en het gewoon niet leuk in model kan brengen. Denk dat ik er dan nog wel wat van kan maken.