Stel je persoonlijke vraag #51

Wat lief! Ik heb 'm inmiddels gevonden, welke heb jij?

2 likes

Mijn tuin is echt een groene oase, zo heerlijk! Niet groot, maar het voelt echt als mijn paradijsje.

13 likes

Ik vind dat niemand onmisbaar is maar ik ben directeur dus er zijn wel echt veel dingen waar letterlijk niemand anders in kan.

Aviator, goudkleurig montuur!

2 likes

Geen idee ik vind het allebei rommel

2 likes

Ah die lijkt teveel op de twee die ik al heb anders had ik misschien nog wel interesse gehad. Superlief aanbod wel, dankje!

1 like

Dat hoop ik niet voor je. Dan maak je je organisatie namelijk vrij kwetsbaar als jij in sommige dingen de enige ben die erin kan.

9 likes

Wat dan als jij met vakantie bent, ziekt bent of bijvoorbeeld zwangerschapsverlof hebt?

Mijn tuin is net een luchtplaats van een gevangenis met alleen maar tegels en betonnen schutting dus een grijs hok. Heb er nu wat plantenbakken in staan want atm geen geld voor een nieuwe tuin, maar dat staat voor volgend jaar op de planning en ik wil vooral groennnnnn.

Nou dat weet ik nog niet. Heb je een voorstel? @jahoor

Wat is een plantenbak die op een grafsteen lijkt? Iedereen lijkt te snappen wat je bedoelt maar ik ben echt blanco haha.

Zoiets ofzo?

“Strak”

(Lelijk)

6 likes

Ja, een adjunct directeur.

8 likes

Inderdaad een adjunct directeur. Of een directie secretaresse die in ieder geval erbij kan.

2 likes

Omg wtf echt in de absolute krochten van mijn geheugen dit en nu ik dit lees kan ik hem zo weer voor me halen. Echt fascinerend hoe het geheugen werkt soms hahaha.

2 likes

Je loopt nooit alleen de leiding laat je denken dat je alleen loopt maar die volgen gewoon op afstand.

2 likes

Ik denk vaak ‘loopt wel los’ en vind dat ik dan ook gelijk heb, maar voor de doemdenkers is er dan vaak wel een probleem.

8 likes
  • Ik ben iemand die bij zoveel subtiel andere opties afhaakt na het lezen van de eerste

0 stemmers

2 likes

Toen ik leiding was niet 🥹 Was ook zelf 15 en wist niet beter maar achteraf heb ik er toch wat vraagtekens bij.

Misschien was mijn vereniging een uitzondering hoor, gaat natuurlijk overal ook anders.

1 like

Heb jij wel eens moeite met het ‘niet met volle mond praten’ ?

• Nee ben toch geen kind
  • Ja soms moet ik iets gewoon NU zeggen

0 stemmers

1 like