Dan zeg ik het ook wel (afhankelijk van het gezelschap en de hoeveelheid eten in mijn mond), met een hand voor mijn mond.
- Ik ben zoān boomer die bij zoiets dan denkt āde jeugd van tegenwoordig kan niet meer lezenā
0 stemmers
Er ontstaan vast wel problemen maar uiteindelijk loopt het toch wel los.
Kan jij duiken (vanaf de kant)?
- Ja helemaal
- Ja maar niet soepel
- Nah liever niet
- Nee vreselijk
0 stemmers
Mijn bikini zit om mijn middel, dat houdt me tegen.
Toen ik nog ging banen zwemmen mocht dat nooit Inmiddels is het zwembad om de hoek failliet dus hoe het ergens anders is weet ik niet
En heet het geen startblok?
Is dit een biecht? Maar ik vind op die verhoging staan zoo eng door de hoogte
Een startblok
Ongevraagd advies: goed je hoofd tussen je armen houden als je duikt, dan verklein je de kans dat je brilletje eraf vliegt
Ja blijkbaar gebeuren er wel eens ongelukken mee omdat mensen niet zitten op te letten en dan is van zoān trapje aflopen minder risicovol
En hoe krijg ik geen water in mān neus? dat is voornamelijk wat me nu tegenhoudt
Je hebt van die klemmetjes voor op je neus.
Bijv
Uitblazen door je neus. En gewoon accepteren haha, gebeurt mij soms ook wel eens en ja dan heb je water in je neus. Krijg je niks van en is zo weer weg haha
Verbaast het jou dat die tramschelder uit Den Haag een zelfbenoemde zigeuner is, die volgens hemzelf zoveel mentale stoornissen heeft dat hij is afgekeurd Ʃn daarnaast ook neonazi is.
- Das wel een gek rijtje ja
- Nee ik vermoedde al zoiets
0 stemmers
Zou hij weten dat hij tussen 1940 en 1945 zowel om zān afkomst als om zān mentale problemen in een kamp terecht zou komenā¦.?
- Ja dat weet ie
- Nee dat weet ie niet
0 stemmers
ā¦samen met de ākankerhomosā die hij zo haat?
- Prachtige ironie
- Dat heeft ie niet bedacht
0 stemmers
Er staan in Frankrijk nu VIJFTIG mannen terecht in één verkrachtingszaak, samen met de man van het slachtoffer. Hij heeft haar 10 jaar lang regelmatig gedrogeerd en meer dan 90 keer laten verkrachten door vreemde mannen die hij vond via het internet, van 25 tot in de 70, mannen met normale banen en gezinnen. Zij heeft hier geen enkele herrinering aan, maar het is allemaal gefilmd door haar man. 21 mannen zijn daarnaast nog niet geïdentificeerd en een verdere 3 mannen hebben haar uiteindelijk niet verkracht (en staan niet terecht) toen ze erachter kwamen dat ze gedrogeerd was, maar hebben ook helemaal niemand ingelicht over wat ze hebben gezien. Uiteindelijk is de man opgepakt toen hij onder rokjes van vrouwen filmde en zijn computer en telefoon werden ingenomen, zijn vrouw wist dus niets ook en hun (volwassen) kinderen ook niet.
- De meeste mannen zijn een probleem
- Alle mannen zijn een probleem
- Minder dan de meeste mannen zijn een probleem
0 stemmers
als ik ga banenzwemmen is er altijd 1 oudere vrouw die als ze binnenkomt naar het midden van het zwembad loopt en dan met een bommetje het water in gaat verder echt iedereen saai via het trapje.
Rechter vroeg aan een van die mannen waarom hij tot de daad is overgegaan terwijl ze duidelijk geen toestemming kon geven.
Hij en anderen: āja met dat haar man zijn toestemming gaf, vonden we het wel okĆ©ā
Hoe fucking heftig dat je het niet weet maar er wel videoās van zijn. Jemig wat zijn mensen/mannen kut.
Ik dacht dat je met je vraag die 3 mannen bedoelde die wel wisten maar niks deden.
Maar jo wtf wat een zaak? Hoe de fuckkk.
Het idee dat hij dit TIEN JAAR heeft kunnen doen, er een hele website voor was, hij met allerlei mannen contact heeft gehad om dit te organiseren en dat er fucking niemand is geweest die heeft gedacht hee dit is niet oke laat ik naar de politie stappen. Al die mannen die mee hebben gedaan of hebben weggekeken. Hoe de fuck moet je als vrouw leven in een wereld waar dit soort dingen blijkbaar zo makkelijk gaan.
Hij was VIJFTIG JAAR haar man
Als je je afvraagt hoe erg je eigen man je kan haten, zie hier.