Ik gebruik jou even
Hoeveel mails heb je als je zes weken (aangekondigd) op vakantie bent? Als je werk geen mail bevat niet stemmen
- 0-10
- 10-20
- 20-30
- 30-40
- 40-50
- 50-100
- 100-200
- 200+
0 stemmers
Ik gebruik jou even
Hoeveel mails heb je als je zes weken (aangekondigd) op vakantie bent? Als je werk geen mail bevat niet stemmen
0 stemmers
Je kan toch gewoon een poll maken zonder iemand te citeren. Waarom gebeurt dat de laatste twee polls?
Gewoon voor de context
Bij die van jou snap ik dat nog, maar die erboven niet
Wat maakt het uit? Ik heb per ongeluk ergens op geklikt ofzo tijdens het maken van die polls. Want ik zit te eten.
Niks, gewoon benieuwd
Eet smakelijk
Onmisbaar vind ik mezelf niet echt. Maar we hebben wel personeelstekort, dus als ik op vakantie ga dan hebben mijn collegaâs daar direct last van.
Ik denk in mn eigen box tussen 50-100, maar ik werk vooral uit algemene mailboxen en wil niet weten hoeveel taken er dan voor me klaar staan als ik er 6 weken niet geweest ben. Prios worden uiteraard over genomen.
Niemand is onmisbaar en als iemand denkt dat het wel zo is; als jij morgen onder een bus loopt, blijft de toko gewoon draaien hoor en staat overmorgen de vacature online voor je vervanger.
Ik had het tot een jaar of 8/9 niet, daarna gekregen door trauma. Ben toen ook eerder opgehaald bij ponykamp en logeren bij familie. Is in de puberteit wel weer beter geworden en ben gewoon meegegaan op kamp etc.
Ik ben nu nog niet graag van huis, na twee weken op vakantie vind ik het wel weer welletjes.
Nee had dit nooit tot ik een kind kreeg en nu heb ik altijd zieke heimwee de eerste nacht dat ik alleen weg ben verder van huis dan een korte treinreis.
Moeder zijn is echt een scam
Rijden er veel FFâers motor?
0 stemmers
Alleen maar omdat ik zzpâer ben haha. Dus ik ben onmisbaar omdat ik als enige ervoor verantwoordelijk ben dat ik mijn deel van de hypotheek kan betalen
Maar wat je waarschijnlijk bedoelt: als ik nu dood neerval kunnen mijn cliënten gewoon bij de concurrent terecht, dus wat dat betreft zeker niet onmisbaar
Ik werk in mijn eentje en ondanks al jaren inspanning lukt het niet om vervanging te vinden dus in die zin ben ik onmisbaar in de huidige situatie
De vraag over de mail is natuurlijk niet op iedereen van toepassing ik werk namelijk niet op een kantoor/vergelijkbare setting
Maar alleen maar omdat negen van de tien mails naar de hele mailgroep gestuurd wordt. Ik kan bijna alles direct weggooien.
Wij hebben groepsmail, algemene mails die dus naar het hele teams team gaan (die staan op een aparte plek in teams bij ons, dus niet door je persoonlijke mail heen), die heb ik na mân verlof in 1 ruk op gelezen gezet. Is toch allemaal oud nieuws of niet aan mij specifiek. En omdat ik in overlappende teams teams zit, krijg je soms 3x dezelfde mail. Allemaal ctrl-a âgelezenâ
Ik geef vooral heel veel advies op mijn werk. Ik denk dat dat best een stuk minder kan, maar gezien de 20-30 mails per dag denken mijn collegaâs er anders over
Maar vind mijn werk leuk dus liever zo dan dat ze denken dat ik niets doe.
Heb jij je woonplaats in je Insta bio staan?
0 stemmers
Mis je je kind dan niet gewoon?
Of mis je je kind niet op die manier als het zelf een nacht uit logeren is?
Krijg jij per dag voldoende vezels binnen? (minimaal 25 gram)
0 stemmers