Ja en het waren ook allemaal mannen uit de regio? Niet allemaal sickos die stad en land afreisden nee gewoon 70 mannen in een straal van 10 km die wel enthousiast werden van verkrachting op film
Ja en hoe de fuck durven mannen nog te zeggen: maar vrouwen doen dit ook. Nee dat doen we niet. Echt om te kotsen dit.
Oh mijn god, dit is walgelijk. Hoe durven mannen te zeggen dat wij vrouwen hetzelfde doen?? Absoluut niet, en mannen moeten elkaar hier op aanspreken. Gatverdamme
Ja er wordt vaak gedaan alsof er alleen maar een handjevol anonieme engerds rondloopt op de wereld die je verder nooit tegenkomt ofzo. Terwijl dit (van wat ik erover heb gelezen) hele gewone mannen lijken. Een politieagent, een journalist, een directeur, een kunstenaar, mannen met gezinnen, mannen die je in je dagelijks leven ook treft en waarvan je hoopt dat je veilig bij ze bent.
No. He should suffer
Castratie zonder verdoving lijkt me een begin.
Van die types die terecht 20 jaar cel krijgen, maar al binnen de eerste 3 jaar overlijden.
Als de populaire topics (wjekw, influ en bner topics, waar erger je je aan etc.) verwijderd worden, zou je dan nog op dit forum blijven?
- Ja
- Minder dan nu
- Af en toe kijken of de topics terug zijn
- Nee
0 stemmers
Ik heb een tijdje terug de influencer topics op negeren gezet en mis er echt helemaal niks aan, maar wjekw zou ik wel missen!
Ja opzich is het bijna altijd wel gezellig daar toch. Snap ook niet waarom je dat zou opdoeken
Jezus ik kan dit bericht echt niet loslaten.
Vind jij het terecht dat de 3 mannen die langskwamen maar toen besloten om de vrouw niet te verkrachten maar verder niets met deze informatie deden (bijvoorbeeld: naar de politie gaan) niet terecht staan?
- Ja
- Nee hang 'em!!!
0 stemmers
Ik kan er echt niet over uit dat je weet dat dit gaande is en dat je niks met die informatie doet. De omvang van dit geheel vind ik zo ontzettend heftig.
Ik weet ook echt niet wat ik hier lees. Echt bizar! Wel echt goed dat het slachtoffer er toch een publieke rechtzaak van maakt ondanks dat dat echt super zwaar voor haar moet zijn. Laat die mannen idd maar eens gewoon de publieke schaamte voelen en dat de maatschappij ook eens mee krijgt hoe fucked up het allemaal is ipv dat alles weer onder stoelen en banken gestoken kan worden zodat mannen weer kunnen ontkennen dat dit soort dingen gebeuren.
Zo bizar ook dat hij mee ging naar de dokter ivm de klachten die ze had terwijl hij wist dat hij het probleem was.
Nee juist niet, want dan kan hij het gesprek sturen
Dat snap ik maar ik bedoel meer dan ben je wel heel overtuigd dat niemand er achter kan komen dat je zo de schijn ophoudt. Dan voel je je wel heel onaantastbaar
Aka het zelfvertrouwen van de gemiddelde witte (middelbare) man
Als het aan jou zou liggen, wat zou de straf zijn voor deze man als je kan kiezen uit deze opties?
- In een gat gooien en nooit meer naar omkijken
- 20 jaar cel met tbs
- 10 jaar cel
- Levenslang, maar dan ook echt levenslang
0 stemmers
Die man is bejaard. Levenslang voor hem is niet lang genoeg.
Je vergeet:
- Castratie
0 stemmers