Ik lees sowieso snel maar ik kan echt speed lezen als ik wil maar dat doe ik meestal alleen bij saaie stukken in boeken. Echt eigenlijk precies wat ze op die website uitleggen, dus dan “spreek” ik de woorden niet uit in mijn hoofd maar zie ik ze alleen. Maar dat vind ik wel minder leuk dus als een boek goed is lees ik liever op de normale manier.
Heel herkenbaar! Precies wat je zegt, als ik een boek lees voor fun dan lees ik rustiger. Maar als ik snel ff iets moet lezen dan scan ik de woorden en hoor ik ze ook niet in mijn hoofd, weet dan wel precies wat er staat.
Oja dat met die stopwatch erbij en zoveel mogelijk woorden lezen vond ik heel leuk en ik kon het eerlijk gezegd ook heel goed toen. Ik hou alleen niet van lezen lol
Bij mij alleen in Google Chrome op mijn telefoon.
Er verschijnt geen teller. Je moet even een stukje doorlezen en dan kan je als je klaar bent op de knop einde test drukken.
Ik zag dit vroeger met dat AVI lezen ook echt als sport dus was heel snel al AVI uit (groep 4 ofzo, kan dat?). Dus nu lichtelijk ontevreden met mn 525 ![]()
Ja in groep 4 kan je al wel klaar zijn, was ik zelf ook. Weet niet hoe het tegenwoordig gaat. Ik vond het ook altijd heel irritant als iemand langzaam las/moeite had met lezen ![]()
Ook niet na een tijdje te hebben gelezen? Ik dacht eerst ook dat het niet werkte maar je niet dus op start drukken en dan duurt het een poosje voor de stopknop ‘clickable’ wordt.
Was inderdaad bij AVI lezen, zowel bij bestaande woorden als pseudo woorden op de basisschool.
Knop/site werkt bij mij ook niet en de stekker zit nochtans in ![]()
Heb weinig te doen dus ff lekker zitten tellen toch en echt pas na 20 seconde wordt die stop-knop bruikbaar. Daarvoor lijkt het inderdaad de hele tijd alsof er niks gebeurt.
Alleen een regendouche (dus geen andere doucheknop om je af te spoelen)
- Prima, maakt me niks uit
- Nee liever niet
- Nee ga weg met je regendouche
0 stemmers
Ik niet, maar ken iemand die heel snel blaasontstekingen krijgt, die wisselt haar broekje na het zwemmen meteen voor een droog broekje, dus zij heeft altijd meerdere broekjes bij 1 topje
Weet dat allebei de vragen al eens eerder zijn geweest, maar kan het zo snel niet vinden.
Kan jij de locatie van je partner 24/7 zien via de “Zoek mijn” app, Life360 of iets soortgelijks?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen partner
0 stemmers
Wie is er handiger met klussen in huis? Dus dingen als gordijnen monteren, een kast in elkaar zetten, gaatjes in de muur stoppen etc.
- Ik
- Mijn partner
- Ik heb geen partner
0 stemmers
Ik was al klaar voordat de stopknop het deed
Ik kan echt niet normaal mijn haar wassen met een regendouche. En sowieso heb je een losse douchekop nodig om goed te wassen toch 🫣
Ik kwam er laatst achter dat mijn partner 1 schroevendraaier in huis heeft ![]()
Hier allebei (geen humble brag) maar mijn partner pakt zonder moeite de voor mij écht lastige klussen op (loodgieterswerk en elektra).
Same, we zijn allebei handig, maar mijn vriend is overal veel sneller mee. Ik doe toch echt wel langer over een vloer leggen ofzo, maar het lukt me wel.
Lastig gevallen worden door mannen gaat vaak om macht, niet om hoe je eruit ziet.