Aan zn ballen in de hoogte boom hangen lijkt me een goeie manier
Ja ik ben wel voor een executie door het volk. Dat je hem gewoon loslaat op een plein vol woedende vrouwen.
Of een van deze methodes 6 wreedste executiemethoden uit de geschiedenis | IsGeschiedenis
Reisje naar de bodem van de oceaan à la de Titan
Met een botte vork
Ik vind het zo zo zo mega sterk dat ze gestreden heeft voor een openbaar proces. Ze heeft inderdaad geen reden om zich te moeten verstoppen en deze mannen verdienen het om exposed te worden met hun gruwelijke gedrag.
Gewoon van binnenuit laten opeten door ratten.
Echte mannen eten geen kaas gelezen?
Nee, dat boek ken ik niet!
Eigenlijk in een put gooien en dan wel elke paar dagen wat water en brood. Net genoeg zodat hij wel in leven blijft.
Of nouja in een put zit hij verstopt. Er moet iets van exposure zonder kleding bij.
Ik vind all of the above niet genoeg voor deze man(nen).
Hoe dan ook piemels en ballen eraf. En dan laten wegkwijnen in een rottend gat met ratten en dan telkens nog een beetje (goor) voedsel geven zodat hun overlevingsdrang ervoor zorgt dat ze blijven doorgaan en dan lijden. Binnen een paar dagen aan honger en dorst sterven is te makkelijk idd. Ohja en ze dan elke keer als ze in slaap vallen wakker maken.
Misschien nog een paar keer waterboarden. Zoiets.
Ja, ik gun hem echt de hel. Hoe durf je. Graag ook continue een hele irritante piep in die put
En drogeerde hun dochter dus ook:
On Tuesday, it emerged that pictures of the couple’s only daughter had been found on Dominique’s laptop after police searched his devices after arresting him.
The images showed Caroline Darian, who was described as almost certainly drugged, with no clothes on.
Dominique kept all the photos in a folder named “Around my daughter, naked”, officials told the courtroom.
Jezus
Ja die zou zo’n straf wel afkeuren denk ik.
Ugh hier was ik al bang voor.
Tja, qua straf. Hetzelfde terugdoen (maar dan niet gedrogeerd) zou ik bijna willen zeggen.
Hoeveel van dit soort types zouden er zijn. Kan me ook voorstellen dat de politiemensen die dit onderzochten misschien wel hun eigen bekenden/familieleden hebben ontmaskerd - aangezien het een niet al te grote plaats is.
Stel, jij bent het slachtoffer. Zou je willen dat ze je het niet hadden verteld? Er is wel een rechtszaak en je man wordt ook berecht, maar ze vertellen niet dat jij het slachtoffer was.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dan komen de daders er wel goed mee weg. Die mogen toch wel rotten in de cel.
Nee iedereen wordt gestraft, alleen ze doen alsof iemand anders het slachtoffer was. (Heb het aangepast)
Natuurlijk is het een gek, maar ik denk dat de meeste vooral witte oudere mannen denken weg te komen met een hele hoop shit gewoon omdat ze wit en oud zijn en daardoor in onze fucked up maatschappij als betrouwbaar worden gezien (uitzonderingen daargelaten uiteraard). Het overgrote deel zal daar nooit zoiets afschuwelijks mee doen als deze kerel, maar alsnog denk ik dat ze in eenzelfde situatie ook het zelfvertrouwen zouden hebben om ermee weg denken te komen. En dat blijkt helaas ook gegrond, als deze enge man niet per ongeluk tegen de lamp gelopen was was het nog steeds bezig geweest
Hoeveel geld geef je/zou je uitgegeven aan de verjaardag van je kind (1-4 jaar) ?
- 0-25 euro
- 25-50 euro
- 50-75 euro
- 75-100 euro
- 100-125 euro
- 125-150 euro
- 150-175 euro
- 175-200 euro
- 200+ euro
0 stemmers