Bedoel je aan een cadeau of aan de viering van de verjaardag? Of allebei?
beide samen
Weet dat ze het zich toch niet herinneren, maar zou dan toch wat moois/kwalitatiefs willen kopen (goed houten speelgoed ofzo) en dat is vrij duur.
En zie net met cadeau en viering, dan toch ook wel nog meer (had eerst 75-100 gezegd), want wil mijn gasten ook gewoon lekker eten en drinken voorschotelen en ook dat is duur (en heb veel familie en vrienden die dan ook zouden willen komen, etc).
Gelukkig allemaal theoretisch, want heb en wil geen kinderen.
Jezus Christus
Ik reageerde daarmee specifiek op dat hij meeging naar doktersafspraken om de klachten te bespreken die hij veroorzaakt had, en dat hij zich daarin onaantastbaar voelde (volgens @Marquez ), niet op alle andere nare shit
Als er vrienden komen eten ben ik al snel 100 euro kwijt aan eten en drank dus met dat in gedachten heb ik 125-150 euro gezegd. Maar goed nu ik erover nadenk is een kinder verjaardag waarschijnlijk korter en is het eerder taart koffie en een borreltje dan echt de hele avond eten en drank nouja ik weet het niet ik heb geen kind.
Niet The Sun delen a.u.b.!
Die “krant” heeft eerder slachtoffers van zedenzaken gestalkt en onwaarheden gerapporteerd en is altijd de eerste om te victim blaimen.
Dat is zo, maar je maakt natuurlijk ook je eigen herinneringen.
een goede taart is ook al veel geld dus het maakt niet uit dat het korter is
Ik weet niet of zelfvertrouwen het goede woord is maar ik denk dat deze zaak wel laat zien hoeveel mannen zich onaantastbaar wanen. Ik bedoel, er hebben meer dan 70 mannen meegedaan en het ook nog eens laten vastleggen op foto en film.
Ik geef (nog) geen cadeau of een klein cadeau en ik maak zelf de taarten, dat scheelt veel! En tot ze vier zijn hoef je ook niet heel veel vriendjes uit te nodigen ofzo, ik nodig alleen directe familie en een paar vrienden die zelf kinderen hebben uit. Maar je kan het zo groot maken als je zelf wil natuurlijk.
Jij bent ook verbonden aan dat werkveld toch? Ik ben echt geshockeerd dat niemand van de instanties heeft gezien wat hier speelde en heeft ingegrepen. Wat is hier misgegaan?* vraag ik retorisch
Dit is een retorische vraag hoop ik en niet aan Shaaar?
Zeker retorisch. Ben er vanuit mijn eigen werk benieuwd naar!
Volkoren pasta
- Lekker
- Wel ok
- Mwah
- Nee
0 stemmers
Ik werd altijd gecorrigeerd als ik dat zong want in mijn versie woonde de mosselman in Spijkenisse en niet in Scheveningen
Ik denk dan aan Meerminman en mosseljongen van Spongebob
Ja en de saus haha
Ik moet dan denken aan de Lama’s en zit meteen met Waddinxveen
Wat is er met Waddinxveen dan? Dit zegt mij niks.