Stel je persoonlijke vraag #51

Dat zingt Ruben in plaats van Scheveningen

3 likes

Aahh ga ik eens opzoeken (ik kom uit Waddinxveen, haha. Vandaar mijn vraag.)

2 likes

Oh haha wat grappig

2 likes

Bij ons woonde hij in China en Japan :woman_shrugging:

4 likes

Die mosselman houdt wel van reizen zeg

7 likes

Ik heb heel fijn veel baby haar vind ik zelf, het lijkt eigenlijk bijna altijd als ik een staart draag of ik daarbij m’n vinger in het stopcontact heb gestopt. Het piekt nog alle kanten op als ik het helemaal zou vast sprayen met haarlak en mousse.

1 like

aan DO YOU KNOOOOW THE MUSSELMEEEEEHN bij Jimmy Fallon tonight

7 likes

Ja dit is echt een iconisch stukje jaren 90 Nederlandse cultuur :rofl:

3 likes

Aan een goede vriend van me die een perfecte imitatie geeft van de hakkende mosselman. En dan met name het stukje met zijn mond.

1 like

Beer, altijd de beer

8 likes

Ik ook in datzelfde werkveld/vakgebied. er zijn in elk geval structureel dingen die niet goed gaan in het signaleren vanuit allerlei partijen en in de samenwerking (bijv ik ben benieuwd naar de radarfunctie zoals VT in deze casus) en ik denk ook dat de gigantische werkdruk een factor speelt. En wat Shaar zegt ook bijv. de structuur van de sector in die regio. Ik ben ook benieuwd naar de uitkomsten van het onderzoek en hoe schrijnend ook, ik verwacht geen hele nieuwe punten die daaruit gaan komen.
Het is echt zorgelijk. Er is zoveel dat niet in beeld is.

1 like

Ik zou van een muis of kikker wel schrikken omdat ze onverwachts bewegen en ik zou wel denken fuck hoe krijg ik die kikker weg, maar zou niet perse bang zijn. Zou misschien eerder bang zijn dat mn katten een kikker op eten en die giftig blijkt te zijn 🥹

2 likes

Huh ik had echt verwacht dat iedereen meer zou schrikken van een spin dan van een muis

2 likes

Ja hier hetzelfde. Vind muizen cute maar een muis in huis is gewoon niet chill omdat je weet dat je een groter probleem hebt.

Zou van een grote spin, een muis en een kikker trouwens allemaal schrikken als die plots onder de bank vandaan komen maar ik zou er vervolgens niet bang voor zijn. Meeste stress bij kikker en muis zou zijn hoe ik er voor zorg dat m’n twee katten of hond ze niet te pakken krijgen :sob:

2 likes

Misschien als we 12 waren?

Muis in je huis = mogelijk problemen met je huis. Een spin is een klein ding zonder gevolgen en de meeste mensen komen over hun spinangst heen.

27 likes

MultOmap eigenlijk

39 likes

Hoe past dat op de melodie?

6 likes

Zoek jij bij heftige misdaden op wat de volledige naam van de daders is? Zoals die pleegouders nu bijvoorbeeld

• Nee
  • Nee omdat ik dat niet kan maar wil wel
  • Ja

0 stemmers

1 like

Hij woont in China en ja-pan

Ok, Is iets Belgisch lees ik.

In België zingt men het versje ook, maar hier komt de mosselman soms uit China én Japan.

2 likes