Stel je persoonlijke vraag #51

Ik kan niet zingen dus ga geen demonstratie geven.

2 likes

Heb jij meer sjalen of zonnebrillen?

• Sjalen
  • Zonnebrillen
  • Van beide enkelvoud
  • Evenveel
  • Een van de eerder genoemde objecten heb ik sowieso niet

0 stemmers

Nog meer mensen met een ringbandmiddelbareschooltrauma? Dat je zo’n kutmap moest meenemen die niet alleen veel ruimte innam in je tas maar ook op ongewenste momenten open was gesprongen?

• Ja
  • Nee
  • We gebruikten geen ringbanden`
  • Nog erger namelijk:…

0 stemmers

1 like

En dan moest die verplicht mee. Volgensmij zaten er ook rcht maar 3 blaadjes in ofz

1 like

ik vind sjalen kutdingen

gewoon een beter passende jas aan en/of coltrui

13 likes

Nou ik vind dus altijd het idee van een sjaal heel leuk en dan zie ik vrouwen met een sjaal leuk en dan denk ik ja echt fashion top!!

En dan doe ik zelf een sjaal om en dan hangt het als een rare lap stof om m’n nek heen en is het onhandig en denk ik wtf is dit

13 likes

Of dat de ringen niet meer recht dicht gingen en je dan een stukje vinger ertussen kreeg bij het recht drukken.
Komt hier nooit meer een multomap in huis

14 likes

Ergens op een kantoor als bijbaantje kreeg ik van een collega een tik op de vingers want blijkbaar had de map zo’n hendeltje waarmee de ringen uit elkaar gingen en ik wilde ze gewoon uit elkaar trekken
Weet ik veel ik kende al die systemen niet
De baas vond trouwens dat ik zuinig moest zijn op hun spullen en de collega kreeg gelijk met zijn getik dus ik heb daar niet lang gewerkt

4 likes

Mijn leukste ringbandherinnering is de vriendin die dat ding uit haar tas op tafel knalde waarbij er een tampon tussen de ringen zat. Ik denk dat ik daarna nooit meer zo lang de slappe lach heb gehad.
Nu denk ik “lekker boeiend” maar toen was het hilarisch :joy:

5 likes

deed jij op de middelbare ook altijd sneaky over ongesteld zijn? ik deed altijd helemaal stiekem dan dat maandverband in m’n mouw zodat niemand het zou zien. zo dom eigenlijk

• ja ik vond dat ook ongemakkelijk en deed dat ook vroeger
  • ja en ik vind het nog steeds ongemakkelijk en doe dit nu nog
  • ik vond het wel ongemakkelijk maar deed dat nooit
  • nee het boeide me niet
  • anders/nvt

0 stemmers

1 like

En ook eenmaal op de wc, die hokjes waren open aan de bovenkant dus je kon het goed horen als je het maandverbandje uit zijn verpakking haalde. Ik vond dat altijd heel ongemakkelijk en schaamde me daarvoor.

23 likes

Jaaa stiekem in mn mouw of broekzak, want als je in de klas vroeg of je even naar de wc mocht en je nam je hele tas mee dan was er altijd wel iemand (voornamelijk een mannelijke docent) die zei:

‘waArom NeEm jij jE HelE tas MeE??!!!

IMG_0825

42 likes

Wat ben jij?

• Werkpaard
  • Luxepaard
  • Werkend luxepaard
  • Luxueus werkpaard

0 stemmers

5 likes

Het paard dat eindigt bij de slager of lijmfabriek

7 likes

Een zebra

24 likes

De mens is er nooit echt in geslaagd ze te domesticeren, in tegenstelling tot paarden en ezels, hun naaste verwanten. Hun paniekinstinct bij onraad bleek moeilijk af te leren.

Ik lijk wel erg op een zebra dan

12 likes

Pumpkin spice latte

• :rage::angry::face_with_symbols_over_mouth::rage:
  • Nog nooit gehad
  • Wil ik ook nooit proberen
  • Wil ik wel proberen
  • Drink ik regelmatig
  • Heb ik weleens gedronken
  • Is lekker
  • Is matig
  • :nauseated_face::face_vomiting:

0 stemmers

2 likes

Een kreupele Shetlander.

1 like

In de brugklas heb ik wel eens het toilet doorgetrokken als afleidingsmanoeuvre voor het gelijktijdig prepareren van het maandverband. (Geef ook deels wel thuis de schuld dat er zo moeilijk over bepaalde onderwerpen werd gedaan met een groot gevoel van schaamte.)

5 likes

Heb jij een groene muur in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik ben een keer doorgelekt in een witte broek en ik werd de klas uitgestuurd. Maar net daarvoor hoorde ik van een klasgenootje dat ik was doorgelekt
Toen moest ik dus het lokaal verlaten met die doorgelekte broek pff

2 likes