Stel je persoonlijke vraag #51

Dit was ik al weer vergeten maar klopt ja dat dat vaak niet mocht. Ik deed het of in mijn mouw of nam mijn toilettasje mee speciaal voor maandverband, tampons, paracetemol, keel dingen enz.

1 like

Heb jij de afgelopen 10 jaar een tetanusprik gehad?

• Ja
  • Nee, maar daarvoor wel
  • Nee en ik kan me de laatste keer ook niet herinneren

0 stemmers

2 likes

Ongeveer een jaar geleden omdat mn kat (die wel is in de achtertuin komt) me had gekrabd. Meer voor de zekerheid, zo’n prik kan nooit kwaad

3 likes

Twee volledig groene kamers, dus niet één muur (weet niet of je dat bedoelde)

1 like

5 likes

Haha ja. Al 12 jaar. Nog steeds niet op uitgekeken.

2 likes

Gister al gelijk gehaald. Was erg nice :ok_hand:t2:

1 like

Omg dit doet me denken aan de 1e, toen was ik ongesteld en laten we het erop houden dat ik niet echt een hip en populair type was. Toen dacht ik SLIM te zijn door mijn maandverband in mijn boek te proppen
 ik onderweg naar die wc komen twee jongens uit mijn klas lacherig doen en die geven een tik aan dat boek en toen vloog dat maandverbandje uit de map en toen was er een soort gedeeld moment van ongemakkelijkheid en schaamde ik me heel erg :sob:

Achteraf denk ik wel van ja rot op ik ben een vrouw wat is je probleem maar ik was toen 12 en dat voelde echt als het einde van de wereld

6 likes

Ja omdat ik werd gebeten door een muis in mijn huis. Dat kan ik van een spin niet zeggen :eyes:

1 like

Ik heb hem al sinds februari in de koelkast liggen, haha. Misschien ga ik hem zo bij mezelf proberen te zetten. :thinking:

2 likes

Haha omdat ik me er aan erger dat ik hem elke dag zie liggen in de koelkastdeur, maar al een half jaar geen actie onderneem hem daadwerkelijk mee naar werk te nemen zodat iemand hem even zet. :sweat_smile: En nu heb ik vakantie en denk ik: DO IT. :skull:

4 likes

Moet dat als arts?

Nee was met m’n zatte bakkes met de fiets geflikkerd. :v:

18 likes

Ja ik zou een ander ook ander advies geven. :nerd_face: Maar goed, ik heb vooralsnog geen tetanus gekregen.

4 likes

Ze moet dat ding gewoon even erin knallen!!!

4 likes

Ik zou echt een error krijgen van jezelf prikken. Zeker als er geen directe noodzaak is.

En jij?
  • Ik ram hem er zo in
  • Na een half jaar wikken en wegen toch maar wel
  • Nah liever niet
  • Nooit van mijn leven

0 stemmers

(Dit gaat dus niet over fertiliteit trajecten of diabetes of
 want dat zie ik als een noodzaak.)

3 likes

Maar wanneer prik je dan wat geen noodzaak is? Heroine?

39 likes

Nou, je zou bijvoorbeeld een huisarts kunnen zijn met een tetanusprik in de koelkast. Wel verstandig, niet noodzakelijk.

3 likes

Ik zat laatst ‘s nachts bij de huisartsenpost met veel pijn en het enige dat werkte was een morfine injectie (tabletten nam ik niet op). Toen heb ik om half vijf ‘s nachts een huisarts uitgelegd dat ik prima bij mezelf morfine wil injecteren, was hij niet zo happig op.

7 likes

Wel flauw dat ze bij de HAP niet happig waren

30 likes