Stel je persoonlijke vraag #51

Heb jij kaartjes gekocht of geprobeerd te kopen voor concerten van deze artiesten, waar dit jaar veel hype over is?

• Taylor Swift
  • Adele
  • Chappell Roan
  • Oasis
  • Geen van deze

0 stemmers

Echt gejankt toen Adele (alweeeeeer) niet gelukt was.

Ik heb gestemd op ‘ja ik vond dat wel leuk’, maar wel met de dateapp-ervaring van 10 jaar geleden in gedachten, en ook mijn eigen levensfasevan 10 jaar geleden. Toen was tinder er net en was het echt superleuk, veel leuke mannen en ook klootzakken natuurlijk, maar er was genoeg keus. Ik benijd de mensen niet die nu in deze tijd en deze levensfase (30-40) ‘moeten’ daten

7 likes

Sinds 14 jaar weer een soort van aan het daten en soms is het echt heel leuk maar soms is het gewoon irritant, als mensen je ghosten bv. Scheelt wel dat ik geen relatie zoek dus geen verwachtingen. Kan me goed voorstellen als je dat wel zoekt dat de frustratie groter is.

4 likes

Na een dag wel weer stoppeltjes, maar dan ga ik gewoon de rest van de week met blote benen naar buiten hoor.

15 likes

Nee wel ff gehad maar vond het te kil. Vind hem overigens niet grijs maar veel te mint. Heb nu een muur saliegroen op de trap naar boven maar vind die 2 niet te vergelijken.

Vind jij het leuk om een muur te schilderen in huis?

• Ja over het algemeen wel
  • Over het algemeen niet
  • Ja superleuk
  • Nee echt niks voor mij

0 stemmers

Hoeveel verschillende kleuren muren heb je in totaal in huis? Bedoel dus ook slaapkamer(s) enzo.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Meer dan 7

0 stemmers

1 like

Ik heb speciaal even geteld haha
Wij hebben alles in 1 basiskleur en dan in elke ruimte 1 muur een eigen kleur, behalve de zolder

2 likes

Na 1 dag stoppels, maar draag dan alsnog een korte broek

3 likes

Verschrikkelijkkkk vooral al het voorwerk wat erbij komt kijken. En het is nooit 1 simpele rechte muur

Schoonmaken
Alles afplakken
Voorstrijk
Witten
Eventueel nog een keer witten
Daarna kleur
Eventueel nog een keer eroverheen
Dan alle tape verwijderen

:face_exhaling::face_exhaling::face_exhaling::face_exhaling::face_exhaling:

26 likes

Schilderen op zich wel oké maar dat afplakken vreselijk.

10 likes

Ik heb een soort spachtelputz op de muren (wel hele kleine korrel gelukkig), dat is zo’n ellende om overheen te schilderen.

7 likes

Dat is by far mijn ergste haat qua muren schilderen. Daarom laat ik het ook nu ook meestal door mn vader doen omdat hij echt het geduld heeft van heel netjes schilderen en alles heel netjes aftapen en het leuk vindt voor ons te doen. Maar de muur die ik nu boven heb gedaan, ben ik tevreden over en ik kreeg zelfs complimenten haha. Maar daar zit zon richel, het aftapen werd daardoor veel makkelijker.

2 likes

Nav bericht dat ik hier net las, ken jij mensen in jouw omgeving die ineens heel gek werden/rare dingen dachten/deden?

• Nee
  • Ja eentje
  • Ja ik
  • Ja meerdere

0 stemmers

Als jij vanaf je huis naar buiten loopt om de stad in te gaan (bijv voor boodschappen of whatever), hoe vaak kom je dan bekenden tegen?
Bekenden = iemand waar je hallo tegen zou zeggen maar niet je buren

• Vrijwel nooit, woon in de stad
  • Vrijwel nooit, woon in een dorp
  • Vrijwel altijd, woon in de stad
  • Vrijwel altijd, woon in een dorp
  • Komt af en toe voor, woon in de stad
  • Komt af en toe voor, woon in een dorp

0 stemmers

2 likes

Vreselijk ja. Vooral het afplakken. Ik wil gewoon schilderen.

Ik het trouwens nog nooit gewit maar gewoon de andere kleur eroverheen geschilderd. Ging prima.

3 likes

Ik moet wel zeggen dat ik er eigenlijk alleen een stofdoek overheen haal en dan gewoon begin met de kleur die ik wil. Met een redelijk vaste hand is afplakken niet zo nodig.

Maar dat geldt niet voor fris gestucte muren natuurlijk, de muren hier hebben inmiddels al een paar metamorfoses gehad

1 like

Voor mijn omgeving was het opeens en voor mezelf ook maar er zijn signalen voor je een psychose krijgt. (die moeten dan wel worden opgemerkt)

7 likes

Ik heb echt te weinig kamers in huis voor alle kleuren die ik op de muur wil en ik wil het liefst elk halfjaar alles in een nieuwe kleur schilderen omdat het dan net is of je een heel nieuw huis hebt.

1 like

Als ik echt in het centrum ben kom ik altijd wel een bekende tegen maar heb weinig reden om los van werk mijn eigen wijk uit te komen en hier wonen eigenlijk geen bekende. Kwam afgelopen maandag toevallig wel mijn psycholoog tegen en toen moest ik ff schakelen want ik dacht wie is deze persoon die mij aantikt met een winkelmandje. Ik zit zodra ik boodschappen doe zo in mijn eigen wereld dat ik mijn eigen vader niet eens zou opmerken ben ik bang.

2 likes

Vind jij ook dat niemand tegenwoordig meer van die dansbare clubmuziek maakt als NERD?

Gister lapdance, she wants to move en everyone nose gehoord en dat is ZO GOED en iedereen was meteen hype

• Ja mis die muziek
  • Nee vind ik stomme muziek
  • Nee ik ga je tippen

0 stemmers

1 like