Oja dat met die stopwatch erbij en zoveel mogelijk woorden lezen vond ik heel leuk en ik kon het eerlijk gezegd ook heel goed toen. Ik hou alleen niet van lezen lol
Bij mij alleen in Google Chrome op mijn telefoon.
Er verschijnt geen teller. Je moet even een stukje doorlezen en dan kan je als je klaar bent op de knop einde test drukken.
Ik zag dit vroeger met dat AVI lezen ook echt als sport dus was heel snel al AVI uit (groep 4 ofzo, kan dat?). Dus nu lichtelijk ontevreden met mn 525
Ja in groep 4 kan je al wel klaar zijn, was ik zelf ook. Weet niet hoe het tegenwoordig gaat. Ik vond het ook altijd heel irritant als iemand langzaam las/moeite had met lezen
Ook niet na een tijdje te hebben gelezen? Ik dacht eerst ook dat het niet werkte maar je niet dus op start drukken en dan duurt het een poosje voor de stopknop ‘clickable’ wordt.
Was inderdaad bij AVI lezen, zowel bij bestaande woorden als pseudo woorden op de basisschool.
Knop/site werkt bij mij ook niet en de stekker zit nochtans in
Heb weinig te doen dus ff lekker zitten tellen toch en echt pas na 20 seconde wordt die stop-knop bruikbaar. Daarvoor lijkt het inderdaad de hele tijd alsof er niks gebeurt.
Alleen een regendouche (dus geen andere doucheknop om je af te spoelen)
- Prima, maakt me niks uit
- Nee liever niet
- Nee ga weg met je regendouche
0 stemmers
Ik niet, maar ken iemand die heel snel blaasontstekingen krijgt, die wisselt haar broekje na het zwemmen meteen voor een droog broekje, dus zij heeft altijd meerdere broekjes bij 1 topje
Weet dat allebei de vragen al eens eerder zijn geweest, maar kan het zo snel niet vinden.
Kan jij de locatie van je partner 24/7 zien via de “Zoek mijn” app, Life360 of iets soortgelijks?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen partner
0 stemmers
Wie is er handiger met klussen in huis? Dus dingen als gordijnen monteren, een kast in elkaar zetten, gaatjes in de muur stoppen etc.
- Ik
- Mijn partner
- Ik heb geen partner
0 stemmers
Ik was al klaar voordat de stopknop het deed
Ik kan echt niet normaal mijn haar wassen met een regendouche. En sowieso heb je een losse douchekop nodig om goed te wassen toch 🫣
Ik kwam er laatst achter dat mijn partner 1 schroevendraaier in huis heeft
Hier allebei (geen humble brag) maar mijn partner pakt zonder moeite de voor mij écht lastige klussen op (loodgieterswerk en elektra).
Same, we zijn allebei handig, maar mijn vriend is overal veel sneller mee. Ik doe toch echt wel langer over een vloer leggen ofzo, maar het lukt me wel.
Lastig gevallen worden door mannen gaat vaak om macht, niet om hoe je eruit ziet.
Wel slim om het eens als privilege te bekijken!
Ik kan zeker wel zeggen dat er anders op je wordt gereageerd op basis van je uiterlijk. Ik was vroeger altijd al mollig maar op een gegeven moment ben ik erg afgevallen en had ik volgens de verknipte beauty standard een “mooi” lichaam. Je wordt dan echt veel meer nagekeken, aangesproken, makkelijker dingen voor elkaar krijgen etc.
De laatste jaren heb ik juist weer overgewicht (verkeerde dosis schildklier medicatie die leidde tot een depressie, echt top) en op een paar rare creeps na merk ik echt dat niemand me opmerkt Wellicht heeft het ook te maken met zelfvertrouwen, maar ik heb niet het idee dat ik me nou heel anders door de wereld beweeg.
Het kutte is dat het eigenlijk inderdaad heel fijn is dat mannen je met rust laten, maar als vrouw heb je meestal helaas ook geleerd om je eigen validatie uit de aandacht van mannen te halen. Dus je wil die aandacht niet maar ook weer wel. Inmiddels weet ik genoeg over het systeem waarin we leven om het niet belangrijk te vinden, maar toch voelt het niet zo gauw als privilege toen ik de vraag las.
Ik denk dat ik er nu te oud uitzie want ik ben voor mijn gevoel ineens onzichtbaar geworden wel blij mee