Stel je persoonlijke vraag #51

Nah, ik lees hier wel verhalen van meiden die niet door de stad kunnen/konden fietsen zonder wel eens nagefloten te worden, bij mij is dat echt zelden. Ja, mannen willen macht maar geloof absoluut dat ze hun alpha gedrag liever bij mooie vrouwen laten zien dan iets minder mooie vrouwen.

11 likes

Statistieken wijzen helaas uit dat het meer bij jongere vrouwen gebeurd. Fucking vieze creeps.

12 likes

Ik heb dit misschien al eens gepost maar ik heb een keer een heleboel mannen in een snackbar naar een meisje van misschien 12 jaar oud zien staren :nauseated_face: op die leeftijd maakte ik het ook wel mee maar toen registreerde ik niet precies hoe smerig dat was

6 likes

Ja echt bizar, toen ik tussen de 12 en 15 was werd er ook zo vaak getoeterd door mannen als ik met vriendinnetjes ergens fietste of skeelerde. Vond dat toen niet per se leuk maar ook niet heel raar ofzo, terwijl dat het natuurlijk wel is

17 likes

Helaas herkenbaar. Ik kreeg de meeste aandacht van volwassen mannen toen ik 11-18 jaar was (en ik leek altijd jonger dan mijn leeftijd, echt een kind nog).

6 likes

Heb je weleens Turks Fruit gekeken?

• Ja
  • Nee, maar wel het boek gelezen
  • Gewoon nee
  • Wat

0 stemmers

Heb je al gezwommen deze zomer?

• Ja, in de zee
  • Ja, in een rivier
  • Ja, in een meer
  • Ja, in een zwembad
  • Nee maar wil ik nog wel
  • Nee en ga ik ook niet doen

0 stemmers

Ben je ooit naar een naaktstrand geweest?

• Ja
  • Nee en wil ik niet
  • Nee maar wil ik wel

0 stemmers

Geloof wel dat het bestaat in de zin dat wat je aanhaalt juist is, maar denk ook dat de andere kant daarvan is dat je vanalles misloopt omdat je lelijk bent.

20 likes

De toeslagenaffaire. Dat de Belastingdienst een pleurisbende is, wist ik wel, maar dat het zo afschuwelijk is? Dat realiseerde ik me tot aan de toeslagenaffaire echt niet.

24 likes

ja de verkiezingen in november haha

had eerst nog wel hoop dat het (ooit lol) goed zou komen met NL politiek en er een keer lange termijn nagedacht zou gaan worden

maar sindsdien denk ik nee hopeloos we hebben echt een diep racistisch en xenofobisch land

20 likes

Altijd benieuwd naar als ik huizen met zwembad op funda zie:

Heb je een zwembad in de tuin?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, gebruik je deze regelmatig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken je mensen met een zwembad in de tuin?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, gebruiken ze deze regelmatig?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

1 like

Voor drie mensen, en ik schrik elke keer nog steeds van wat alles moet kosten

9 likes

Wel een jacuzzi, stond al in de tuin van het huis dat ik kocht. Mijn vriend is groot fan en zit er regelmatig in, ik vind het niet zo boeiend. Is vooral leuk als er vrienden komen borrelen.

Bedrag is wel inclusief kattenbak korrels, natvoer en brokjes voor 2 katten, maar alsnog belachelijk hoog.
Mijn partner en ik houden veel van eten en snacken, gelukkig hebben we elkaar daarin goed gevonden.
Er komen regelmatig ook mensen bij ons eten

2 likes

Ja omdat die film op tv was toen mijn ouders een avond weg gingen en mijn moeder heel expliciet zei dat ik niet mocht kijken

29 likes

Dit is ook meteen de reden waarom ik geen zwembad in de tuin heb (vraag erboven)

2 likes

Ik heb het boek ā€œit ends with usā€ uit :pleading_face::pleading_face::pleading_face:
De film komt uit in augustus:

• Ik heb het boek gelezen, maar ik ga de film niet kijken
  • Ik heb het boek gelezen en ik ga de film wel kijken
  • Ik heb het boek niet gelezen, maar ik ga de film wel kijken
  • Ik ken dit niet en ga niets lezen/kijken

0 stemmers

1 like

Ik ken het wel maar ik heb geen interesse in boek of film

20 likes

Je bedoelt de romantisering van een man die zijn vrouw mishandelt?

Ik vind het echt fucking raar dat dat zo populair is. En de film ziet er super kut uit.

Voor wie het boek/de film niet kent: alles wat je hoeft te weten is dat de hoofdpersoon Lily Bloom heet en een bloemenwinkel heeft :woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:

30 likes

Elke maand denk ik weer, ik moet weekboodschappen doen, beter in het seizoen koken, vaker naar de lidl, maar ja soms lopen avonden een beetje rommelig en ben ik blij dat er gewoon eten op tafel staat. Naast de lekkere koffie, kaas en brood waar ik sowieso gehecht aan ben geraakt.

15 likes

Huh hoe word het geromantiseerd??

12 likes