Stel je persoonlijke vraag #51

Ik heb ook wel eens gehad dat ik foute hoeveelheden eruit kreeg, echt bijna de helft van de hoeveelheid boter die het moest zijn. En hij heeft ook wel eens een heel ingredient weggehaald uit de lijst tijdens het omzetten. Dis zou de resultaten niet blind vertrouwen :grimacing:

1 like

M’n vriend koopt ieder jaar een klassieke voor me met van die vies lekkere chocolaatjes. Ik ben wat dat betreft net een groot kind want ik word er echt blij van om dan dagelijks een vakje op te mogen maken.

En ik heb vorig jaar de adventkalender van de Bijenkorf gekocht omdat er heel veel producten in zaten die ik graag wilde hebben. Ik heb op een mascara en de beautyblender na ook alle producten met veel plezier gebruikt en een aantal is nog steeds niet op. Overweeg die van dit jaar weer te kopen want als het producten zijn die je ook daadwerkelijk gebruikt is de prijs kwaliteitverhouding echt top.

1 like

Oei dat klinkt niet best. De eerste paar keren heb ik het zelf nog handmatig nagerekend en alles klopte, gelukkig. Tot nu toe heb ik alleen goede resultaten gehad.

@Zemraluani ā€˜love Amerikaanse recepten’ is wat overdreven, maar ik heb al heel wat Amerikaanse recepten gebruikt die echt heel goed waren. Wel doe ik vaak kleinere hoeveelheden omdat ik geen 25 koekjes hoef of zo.
Maar de Amerikaanse bakcultuur is zeer rijk en door veel andere bakculturen beĆÆnvloed, en met name in de Zuidelijke staten van Amerika wordt er veel interessants gebakken. Mijn favoriete Amerikaanse recept is dat van Million Dollar Poundcake.

12 likes

Krijg jij pushmeldingen van nieuwsapps?

• Ja en vind ik ook echt handig/fijn/interessant
  • Ja maar vind ik meestal niet echt interessant/handig
  • Nee ik wist niet dat dat kon maar wil ik nu wel
  • Nee gewoon nee

0 stemmers

1 like

Alleen van de NOS

3 likes

Ik heb 1x een kalender bij de DM voor m’n vriend en voor mij meegenomen in Duitsland, ik denk serieus voor kerst 2019 en kom er nog steeds ongebruikte zooi uit tegen. Never again.

3 likes

Ik weet dat het woord overrated vaak wordt gebruikt maar teringjantje, de DM. Een fuckin doodsaaie overrated drogist in Duitsland met echt niks speciaals. Dus begrijp dat er nog veel ongebruikte prullaria tussen zit :joy:

5 likes

Ja moet omdat ik bij een nieuwssite werk

1 like

Haha ja ik dacht toen: in elk geval allemaal bruikbaar spul. Maar uiteindelijk pak je gewoon je pot body cream en je fles shampoo en niet zo’n klein kut tubetje uit zo’n kalender.

3 likes

Ohja ik vergeet altijd dat bakken bestaat haha, ik denk alleen maar aan koken als ik recepten zeg.

3 likes

Welke vibe geeft deze trouwfoto je

• Niks
  • Zij lijkt een kind bruidje
  • Ze lijken broer en zus
  • Leuk

0 stemmers

2 likes

Dat ze naar een middelbare school gala gaan of een diploma uitreiking

87 likes

Ik vind haar dus echt een kinderlijfje hebben, alsof ze 10 is en haar moeders jurk aan heeft.

2 likes

Snap wel wat je zegt. Vind de jurk wel mooi maar moet je vgm wel skinny AF voor zijn.

2 likes

Oh nee ik denk dat deze jurk veel mooier had gestaan op een vrouwelijk figuur.

5 likes

Aan haar lichaam kan ze niks aan doen. Maar die jurk ziet er te groot uit voor haar.

En meneer heeft een verfrommeld pak aan. Waarschijnlijk zijn eerste pak

4 likes

Hoe langer ik er naar kijk hoe meer rare dingen ik zie:

• het verfrommelde pak van hem
  • die rare grote bloem van haar
  • dat niet matchende horloge van haar
  • die plukjes bij haar, een kant veel langer
  • zijn blouse zit zowel bij zijn kraag als onder raar
  • dat trappenhuis is niet per se mooi

Opvallend voor mensen met miljoenen op de bank.

13 likes

Ik dacht aan Kees-Jan en Marie-Claire die samen (als broer en zus) vadertje en moedertje spelen.

Ik weet je geeft geen fuck dus ik tag niet maar vind het toch wel een beetje jammer om te benoemen dat iemand met zo’n figuur geen ā€˜vrouwelijk figuur’ heeft.

Vind dit net zo goed een vrouwelijk figuur als iemand met cup E en een grote kont.

97 likes

Door de trap lijkt dit hun gezamenlijk ouderlijk huis

9 likes