Ahh dit lijkt me echt leuk, zo jong nog! Mijn ouders zijn al 70+.
Waren jouw ouders oud toen ze jou kregen? Onder oud versta ik 38+.
- Ja, allebei
- De ene wel, de andere niet
- Nee
0 stemmers
Ahh dit lijkt me echt leuk, zo jong nog! Mijn ouders zijn al 70+.
Waren jouw ouders oud toen ze jou kregen? Onder oud versta ik 38+.
0 stemmers
Mijn moeder is 20 jaar ouder dan mijn schoonmoeder maar is echt 20 keer zo fit. De een woont in een seniorenflat en de ander loopt nog hard. Ik denk dat leeftijd dus zeker niet alles zegt.
Vind jij 't kut als forummers slecht praten over jouw werk? als je bij iets werkt wat heel bekend is zoals NS, KLM of een bepaalde zorginstelling ofzo
0 stemmers
En als mensen negatief praten over jouw beroep? bijv luie ambtenaren en saaie juffen
0 stemmers
Dat maakt denk ik echt wel veel uit inderdaad. Mijn oma was 86 toen ze stierf, ik was toen 10, en de rest van mijn grootouders waren allemaal al voor mijn geboorte overleden. Dat was niet leuk, maar ik zou het niet heftig willen noemen. Kan me zeker voorstellen dat je een heel andere band hebt met je grootouders als ze zo jong zijn en dat het harder aankomt als ze overlijden als je al volwassen bent.
Ik werk bij een groot bedrijf wat door veel mensen gehaat wordt maar boeit me precies niks en al helemaal niet door rando’s van een forum.
Waarom wordt het gehaat?
Of werk je bij Shell
Nee, ik werk niet bij Shell maar je zit wel in de juiste richting. Ik doe daar zelf verder ook niets mee maar het is wel waarom mijn werkgever onder bepaalde mensen niet geliefd is.
Menstruatiebloed gebruiken om mee te.schilderen
0 stemmers
Purdue Pharma
Haha ja ik zie vaak niet als ik iets verkeerd spel.
Ik ben inmiddels 44 en mijn ouders zijn nog geen 70
Hahaha ja het is eigenlijk ook best wel logisch want eigenlijk is het gewoon een soort van digitaal fotoalbum
Ik ook! Ik weet dan ook nooit wat ik moet doen want ik kan er niet over meepraten omdat ik retail werk doe haha. Heb ook nooit echt op een kantoor gewerkt dus het is echt een hele vreemde wereld voor mij waar ik ook heel weinig van begrijp qua de structuur ervan etc. Ik voel me vaak ook een beetje dommig dan ofzo. Vaak zitten vriendinnen van mij en mijn vriend dan heel diep over office culture te praten en ik kan alleen maar dingen vertellen als dat er weer een gek was waar we de politie voor hebben moeten bellen of dat we een rattenvanger hebben laten komen die een hok vol rattenstront heeft leeggemaakt en 5 emmers had ofzo Of allemaal andere verhalen in dit soort strekkingen Hahaha. Totaal niet vergelijkbaar haha.
Ik dacht dat dit over de uitspraak ging maar ik kwam er niet uit wat dan het verschil zou zijn…
Dit soort verhalen zijn toch veel leuker en interessanter dan praten over Ed van accounting
Hahaha ja maar soms voelt het too much echt bijna al mijn vrienden doen kantoorwerk dus ik voel me soms wel echt zo’n vreemde eend in de bijt haha en dan wou ik wel dat ik er meer over mee kon kletsen
Ligt er wel een beetje aan wat Ed zoal uitspookt natuurlijk
Doe normaal man
overdag is Ed een accountant, maar in de nacht is Ed een SM meester met latex fetish