Beiden eigenlijk. Gewoon live uit Alabama.
Ja vindt jij, vind ik niet.
Mooi toch, meningen
Maar wie zijn dit dan? Gewoon random foto of mensen die ik eigenlijk zou moeten kennen?
Wat doen jullie met je avond?
Wachten tot het 10 uur is, jij?
Vind het voor trouwfotoâs vooral niet echt een gelukkig geheel. Alsof ze elkaar gister hebben ontmoet, maar zal wel de aesthetic zijn.
Hij heeft daarvoor jaren voor Ajax gespeeld. Daar zullen de FFers die hem kennen, hem van kennen
Hoe oud was jij toen je je eerste mobiele telefoon had? (Maakt even niet uit welk jaar en wat voor telefoon aub geen oma vertelt)
- < 10
- 10
- 11-14
- 15-17
- 18+
0 stemmers
En hoe oud toen je je eerste smartphone had?
- <10
- 10-14
- 15-18
- 18-20
- 21+
0 stemmers
Hij is de bruidegom ? Zijn pak verpest alles.
Kon erger. Hij kon afgetrapte witte sneakers onder het pak dragen
Ik ga om 21 uur naar een film maar reken maar van yes dat ik bij thuiskomst nog ff die reunie klap
Ja eens ik vind het ook zo onnodig gemeen om het lichaam van een volwassen vrouw/iemand 16+ haha een kinderlichaam te noemen.
Ik ging er vanuit dat er een woord mist, anders is die comment echt absurd
Ze zegt toch nergens dat zij niet skinny AF is? Jullie zien spoken
Dit zijn Denen, dat is net zo erg als Nederlanders.
Money doesnât buy class
Het ergste vind ik nog wel het horloge. Waar moet je op je eigen bruiloft nog naartoe, dat je de tijd moet weten?
Zij weegt denk ik nog geen 40kg
Vinden jullie dat mensen van het Koninklijk huis niet mee mogen doen met zulke spellen? Het klonk ook alsof hij het zou gaan doneren omdat dat geopperd werd maar hij dat in eerste instantie niet van plan was.
- Iedereen mag meespelen
- Nee, mensen met een kroon hebben pech
- Boeit me geen hol
0 stemmers
Ik was mij aan het afvragen hoe ik zou reageren.
Eerst itâs not that deep, jullie gaan trouwen dan naar woede want WTF het is wel zo deep .
Hij ziet eruit als een 17-jarige gast die voor een mondeling examen een kostuum moet aandoen. Er is niets juist aan de snit, de kleur en het soort kostuum. Landloper die een make-over krijgt en wat is het probleem om als bruidegom een strik of das te dragen. Ik snap dit niet
Ik heb deze foto echt vol leedvermaak opgestuurd naar een vriendin van mij die in zân Ajax tijden een mega crush op Dolberg had hahahaha