Stel je persoonlijke vraag #51

Ik kan deze vraag echt niet zo eenduidig beantwoorden maar vrijdag is wel dé weekenddag voor mij om iets te doen en mogelijk uit de band te springen (zodat ik nog twee dagen kan bijkomen :joy:). Maar zeker niet elk weekend daar ben ik te oud voor, dus op andere dagen thuis chillen of met m’n partner uit eten oid en het beschaafd houden.

6 likes

Voor pampus op de bank liggen na een werkweek en energie verzamelen om er de rest van het weekend wél wat van te kunnen maken.

13 likes

Ja echt zo niet mee eens, maar al mijn opa’s en oma’s (ja alle vier) zijn onder de 80 en 1 oma zelfs onder de 70. De band die je dan hebt is gewoon totaal anders dus ik snap goed dat het voor sommige mensen anders is.

5 likes

Mijn hobby is borduren. Dus dat is ook gewoon thuis op de bank chillen en tegelijkertijd luisteren naar een podcast

1 like

Ik was 42 toen mijn oma stierf en juist doordat ik haar zo lang om me heen had (en zij een jonge oma was) vond ik het een rotklap dat ze uiteindelijk doodging, dat had niks met haar leeftijd te maken verder

Verder heb ik echt geen mening over wie wat een tegenslag vindt, iedereen ervaart de dingen op zijn eigen manier en wie ben ik om daarover te oordelen

8 likes

Hebben wij dezelfde opa’s en oma’s? Die van mij zijn ook allemaal onder de 80 en 1 oma onder de 70. Ik ga het ook echt vreselijk vinden wanneer ze te komen overlijden. Die dag is ook heel dichtbij natuurlijk, maar aan de andere kant worden genoeg mensen 90+ dus dan heb je nog zo’n 15 jaar met ze haha.

2 likes

Ahh dit lijkt me echt leuk, zo jong nog! Mijn ouders zijn al 70+.

Waren jouw ouders oud toen ze jou kregen? Onder oud versta ik 38+.

• Ja, allebei
  • De ene wel, de andere niet
  • Nee

0 stemmers

1 like

Mijn moeder is 20 jaar ouder dan mijn schoonmoeder maar is echt 20 keer zo fit. De een woont in een seniorenflat en de ander loopt nog hard. Ik denk dat leeftijd dus zeker niet alles zegt.

6 likes

Vind jij 't kut als forummers slecht praten over jouw werk? als je bij iets werkt wat heel bekend is zoals NS, KLM of een bepaalde zorginstelling ofzo

• Nee boeit me niks
  • Vind 't wel vervelend maar doe er niks mee
  • Ja vind ik kut en voel dan de neiging om het te verdedigen
  • Er wordt nooit over mijn werk gepraat maar dan zou ik wel kut vinden ja
  • Er wordt nooit over mijn werk gepraat maar dat zou me niks boeien

0 stemmers

En als mensen negatief praten over jouw beroep? bijv luie ambtenaren en saaie juffen

• Ja dat vind ik niet leuk en dan moet ik mezelf verdedigen / of me inhouden om niks te zeggen
  • Ja doet me wel wat maar ik zeg niks
  • Nee boeit mij niet

0 stemmers

1 like

Dat maakt denk ik echt wel veel uit inderdaad. Mijn oma was 86 toen ze stierf, ik was toen 10, en de rest van mijn grootouders waren allemaal al voor mijn geboorte overleden. Dat was niet leuk, maar ik zou het niet heftig willen noemen. Kan me zeker voorstellen dat je een heel andere band hebt met je grootouders als ze zo jong zijn en dat het harder aankomt als ze overlijden als je al volwassen bent.

5 likes

Ik werk bij een groot bedrijf wat door veel mensen gehaat wordt maar boeit me precies niks en al helemaal niet door rando’s van een forum. :tipping_hand_woman:t4:

1 like

Waarom wordt het gehaat?

Of werk je bij Shell

2 likes

Nee, ik werk niet bij Shell maar je zit wel in de juiste richting. Ik doe daar zelf verder ook niets mee maar het is wel waarom mijn werkgever onder bepaalde mensen niet geliefd is.

Menstruatiebloed gebruiken om mee te.schilderen

• Mooi, vorm je pijn om tot kunst
  • Ehm wat?
  • Nou nee
  • Fucking nasty

0 stemmers

4 likes

Purdue Pharma

2 likes
  • Kastagne
  • Kastanje

0 stemmers

Mijn brein had ff een error @Zemraluani :sweat_smile: wjekw topic

2 likes

Haha ja ik zie vaak niet als ik iets verkeerd spel.

3 likes

Ik ben inmiddels 44 en mijn ouders zijn nog geen 70

1 like

Hahaha ja het is eigenlijk ook best wel logisch want eigenlijk is het gewoon een soort van digitaal fotoalbum :joy:

3 likes

Ik ook! Ik weet dan ook nooit wat ik moet doen want ik kan er niet over meepraten omdat ik retail werk doe haha. Heb ook nooit echt op een kantoor gewerkt dus het is echt een hele vreemde wereld voor mij waar ik ook heel weinig van begrijp qua de structuur ervan etc. Ik voel me vaak ook een beetje dommig dan ofzo. Vaak zitten vriendinnen van mij en mijn vriend dan heel diep over office culture te praten en ik kan alleen maar dingen vertellen als dat er weer een gek was waar we de politie voor hebben moeten bellen of dat we een rattenvanger hebben laten komen die een hok vol rattenstront heeft leeggemaakt en 5 emmers had ofzo :joy: Of allemaal andere verhalen in dit soort strekkingen Hahaha. Totaal niet vergelijkbaar haha.

22 likes