Stel je persoonlijke vraag #51

Ik dacht dat dit over de uitspraak ging maar ik kwam er niet uit wat dan het verschil zou zijn…

2 likes

Dit soort verhalen zijn toch veel leuker en interessanter dan praten over Ed van accounting :joy:

24 likes

Hahaha ja maar soms voelt het too much :joy:echt bijna al mijn vrienden doen kantoorwerk dus ik voel me soms wel echt zo’n vreemde eend in de bijt haha en dan wou ik wel dat ik er meer over mee kon kletsen

Ligt er wel een beetje aan wat Ed zoal uitspookt natuurlijk :sweat_smile:

4 likes

Doe normaal man :sob:

overdag is Ed een accountant, maar in de nacht is Ed een SM meester met latex fetish

5 likes

Ik denk dat Ed de accountant juist onderdanig is.

Naaah, op zijn werk misschien maar na het werk hangt die gewoon in de shibari technieken in zijn latex pakje hoor :joy:

2 likes

O ik dacht dat hij geld stiekem wegsluisde van zijn klanten naar zichzelf

2 likes

Bij ons is dat juist andersom haha de meeste van m’n vriendinnen werken niet op kantoor en als we over werk praten gaat het ook meestal over hun werk. Vind die verhalen dan ook juist leuk om te horen, ik zou echt graag een dagje mee willen kijken met hun werk ook hahah ik vind mijn werk leuk hoor maar als ik niet in een meeting zit zit ik achter mijn bureau🤷‍♀️

1 like

Als mensen kut over mn werk zouden praten zou ik denken ‘haha so true bestie’.

3 likes

Zijn er merken die jij momenteel boycot vanwege hun steun aan Israël?

• Ja
  • Nee, zou ik wel willen maar ik heb er toch moeite mee in het dagelijks leven
  • Gewoon nee
  • Anders

0 stemmers

En zijn er merken die jij boycot om een andere reden?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Willen mensen delen welke merken?

2 likes

Merken als Vitakruid. Omdat ik geloof dat deze producten meer schade kunnen toebrengen dan goede dingen. Maar dat heeft dus echt met (mijn visie op) het product zelf te maken en niet met een achterliggende reden.

9 likes

Shein, Temu en eigenlijk het gros van alle kledingmerken

53 likes

Heb jij een standaard boodschappentas?

• Ja altijd dezelfde
  • Nee random plastic tassen
  • Nee random tassen
  • Nee en in de winkel moet ik dus vaak nog een tas kopen

0 stemmers

2 likes

Ehm Starbucks, McDonalds, Garden Gourmet, sodastream? Geloof ik. Oh en ik koop ook geen groenten/fruit uit Israël

18 likes

Heb jij wel eens geschoten?

• Ja kleiduifschieten
  • Ja op een schietbaan
  • Ja in het wild
  • Nee

0 stemmers

Ik dus net voor t eerst kleiduifschieten, heb mezelf verbaasd met mijn talent :sunglasses:

3 likes

Wel boogschieten, telt dat ook?

1 like

In de achtertuin van mijn oom op blikjes met een luchtbuks.

7 likes