Stel je persoonlijke vraag #51

Chappell gestemd omdat ik haar het leukste vind maar ik luister denk ik meer naar Lana (en nog veel meer naar Charli)

Edit: maar ik quote Dua het meest, goedemorgen zonder zorgen helemaal naar de klote :sparkles:

3 likes

iedereen >>>>>>>>> katy en ariana :nauseated_face:

5 likes

Chapell, Sabrina, Charli

10 likes

Maar ik vond dan wel weer goed dat ze zei dat niet alle Afrikaanse muziek onder afrobeats geschaard mag worden. Ayra Starr en Tems waren betere winnaars in die categorie.

12 likes

Kindernamentopic🥱

Heb jij de naam van je kind uit zo’n lijstje van dat topic?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar wel geïnspireerd daardoor
  • Geen kind

0 stemmers

2 likes

Ja, maar wij hadden dat depri lied van Britney en Evanescence. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

48 likes

In mijn hoofd gaan die nummers (My Immortal en Billie) nu ook in elkaar over en nu gaat het ook nog over in Foolish Games van Jewel haha mooie depri mix.

6 likes

Ja hier werd je wel spontaan depressief van.

8 likes

Ja die is meer rap dacht ik.

moeilijke keuze want ik ben echt een simpele ziel die van girly popmuziek houdt :pensive: maar hoe kennen mensen ariana, dua, lana, katy niet…? taylor wil ik niet kennen dus dat bewonder ik wel

4 likes

Ik ken ze wel maar ik vind ze geen van allen boeiend :woman_shrugging:t2:

11 likes

Oh god ik zie meteen de jongen voor me waar ik ten tijde van dat nummer een crush op had

7 likes

Ik had HIM en Marilyn Manson, ken Billie Eilish niet, maar die is vast niet meer depri dan die muziek.

1 like

🫥

7 likes

Ja ok, naam gehoord, maar nooit muziek van gehoord.

1 like

2008 Lady Gaga vind ik echt op en top pop, maar luisterde ook altijd naar Katy Perry dus dan stem ik daar maar op

4 likes

Maar wat zegt chatgpt? :laughing:

5 likes

Gebruik jij wekelijks ChatGPT?

• Ja
  • Ja en zelfs iedere dag
  • Nee

0 stemmers

1 like

Die hype is toch wel voorbij? Zou ook niet weten waarvoor ik het allemaal moet gebruiken

Het enige wat ik met therapie heb afgeleerd rondom dat slapen is piekeren
Het levert niks op en maakt alles nog moeilijker dan het al was
Verder is slapen al 40 jaar niet mijn ding 's nachts

5 likes