Tenzij ik ze net tegenkom terwijl ik naar mijn voordeur loop
3 dagen wachten of zo en dan brengen
Wel een mooie poll voor meerkeuze
Geen idee hoe ik hem anders moest maken
Tenzij ze mobiel beperkt zijn door een gebroken been of zo. Maar anders vind ik dat je het moet ophalen.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zat jij op het GirlsOnly-forum?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan iemand me de geschiedenis of relatie met het efg uitleggen
Fancy forum?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik weet niet of iemand je dit al heeft gezegd heeft in deze discussie maar jij bent/lijkt hier alleen maar bezig te zijn met dingen kopen of bedenken wat je gaat kopen. Dus ik denk dat het wel verder gaat dan āinteressantā vinden.
Dat was het Elle Girl forum, die werd gesloten en toen hebben een paar leden dit forum opgezet.
Waarom werd die andere gesloten dan eigenlijk?
Voelt eerder aan als de hippe spelling van dezelfde naam vind ik.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of de meiden die in dit artikel genoemd worden hier ook zitten?
Ik zit hier zelf volgens mij al sinds 2005? Misschien nog wel eerder. Ik kwam van het Tina forum af toen ik dat ontgroeid.
goSupermodel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben zelfs naar zoān gsm party geweest āOfflineā
Hahahha dat durfde ik niet. Wel paar meiden buiten gSm/offline gemeet en heb daar nog soms contact mee
Sowieso posten lang niet alle mensen hier hun aankopen überhaupt? Ik post daar eigenlijk nooit wat maar het is niet zo alsof ik nooit wat koop. Dus je hebt van heel veel leden waarschijnlijk geen idee of ze veel of weinig kopen.
Was wel lachen. Milan Knol kwam daar ook nog enzo die was helemaal bekend toen.
Ja mijn eerste meetings met mensen online was ook via gsm! Echt leip ik was gewoon 11/12/13 toen ofzo? Weet niet eens of ik het aan mijn ouders vertelde of gewoon deed.
Door deze polls moet ik denken aan het tijdschrift Girlz! Ik had daar jarenlang een abonnement op en heb nog steeds zoān set Stabilo fineliners van 17 jaar geleden ofzo haha. Las jij vroeger de Girlz!?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, zat je ook op het forum?
- Ja
- Nee
0 stemmers