Stel je persoonlijke vraag #51

Ik zat op heel veel fora. Heb het gewoon altijd al leuk tijdverdrijf gevonden. Ook op kaboem, Tina en vast nog wel meer

4 likes

Ja vond ik een leuk blad! En meidenmagazine?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zat op een gedichtenwebsite/forum en las verder mee op verschillende fora.

1 like

Ik stond deze week in de boekhandel en er bestaan toch eigenlijk praktisch geen ‘meidenmagazines’ meer nu? Was echt een beetje verbaasd, al is het door de komst van internet/sociale media ook wel weer logisch

1 like

De tina toch nog

Old skool maar: zat je op het that’s me forum?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En had je ook zo’n eigen html pagina (via that’s me)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wist je dat Sanneke hier op zat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Moet jij ook altijd janken om break free

• Ja
  • Nee doet me niks
  • Nee kijk ik nooit

0 stemmers

1 like

Die met die meid met die boom op dat huis, tering zeg, janken.

9 likes

Er is ook nog steeds tina dag voor kinderen. Vroeger ooit eens heen geweest.

3 likes

Ja die van vandaag was ook heel zielig

Zoon dood en had een lastige band met zijn familie, z’n broer en vader gingen mee op die reis en ze hadden dus allemaal nooit met elkaar over gevoel gepraat want van die stugge plattelandsmannen.

Zo zonde, ze leerden van andere mensen meer over hem dan ze zelf wisten.

7 likes

Ik kijk dit soort dingen dus niet, omdat ik dat echt niet trek. Zit dan meteen te janken. Wordt ook alleen maar erger naarmate ik ouder word.

1 like

Ik erger me al bij de intro: “wie wil dat nou niet?!”, nou heel veel mensen willen dat niet en dat is prima. Maar toch elke keer weer janken.

17 likes

precies hierom spoel ik de intro altijd door :smiling_face_with_tear: volgens mij is de intro wel veranderd, vroeger was het ‘deze helden hadden het lef om op avontuur te gaan, door hun wil om te leven’ :nauseated_face: vond ik echt vreselijk altijd, door ze helden te noemen. het zijn gewoon jonge mensen die op reis gaan, niks heldhaftigs aan in mijn ogen. neemt natuurlijk niet weg dat het vreselijk is wat ze is overkomen, maar om ze nou helden te noemen, nee

5 likes

Wat is kutter

• Kattenbak uitscheppen
  • Vaatwasser uitruimen
  • Warme hondendrol in een zakje oppakken

0 stemmers

1 like

Zou jij je (hypothetische) baby alleen thuis durven laten als ie slaapt, met de babyfoon aan, om een uurtje naar de sportschool om de hoek te gaan (3 min lopen, 1 min fietsen)? Uiteraard ga je naar huis als ie wakker wordt

Anoniem

• Ik heb een kind en zou dit doen
  • Ik heb geen kind maar zou dit doen
  • Ik zou dit niet doen maar vind het niet gek als iemand anders dit doet
  • Ik vind dit niet kunnen

0 stemmers

En dit was nou precies de persoon waar ik het 2 dagen geleden over had (snel aangevallen worden etc). Maar had @Nysmn toen niet genoemd omdat ik haar niet on the spot wilde zetten.

Just sayinn

1 like

Zat jij op het ‘Alles over Neopets forum’? (memories :pleading_face:)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Pff had hem op anoniem staan, nog even de juiste:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik krijg hier waarschijnlijk een hoop commentaar op maar ik ga als mn kind slaapt wel is naar vrienden (twee deuren verder, letterlijk) om voetbal te kijken. Heb een babyfoon met camera, met app op mn telefoon dus krijg een melding bij beweging of geluid.

7 likes

Indien de babyfoon tot daar bereik heeft wel ja, anders niet.

2 likes

Wow ja, ik durf dat ook echt niet met andere mensen samen te kijken. Vind het zo ontzettend mooi en liefdevol gebracht.

3 likes

Mijn baby moet nog geboren worden, maar ik vind dit (voor mezelf) echt niet kunnen. Ik weet dat het een hele kleine kans is maar er kan ingebroken worden of brand ontstaan om maar wat te noemen. Dan ligt je baby daar alleen. Ook echt veel te veel verhalen gehoord over kindjes die bv bijna stikken in eigen braaksel oid waar ouders dan net optijd bij waren. Daarbij kan er ook wat met jezelf gebeuren onderweg en dan weet wellicht niemand dat er een baby alleen thuis is. En ja, ook die kansen zijn vast heel klein maar ik zou het mezelf nooit vergeven als er wat gebeurd. Zou overigens daardoor ook niet chill ergens zijn, dus ben dan sowieso liever thuis.

Overigens is het bij wet geloof ik ook verboden en dat vind ik dus terecht.

60 likes