De enige mensen die ik wel eens heb zien kotsen in de trein waren duidelijk dronken en deden het dan nog net wel in een prullenbak of iets, die laat ik lekker hoor
Heb jij wel eens over iemand heen gekotst?
- Ja door drank/drugs
- Ja anders
- Nee
0 stemmers
Love deze dronken logica en dan ook echt denken dat dit werkt
Ik sluit trouwens niet uit dat als iemand naast of op me kotst dat ik dan niet ook moet kotsen
Ik heb ooit met een kater gekotst in de trein (in m’n handtas) en ik was vooral heel erg blij dat iedereen de andere kant op keek
1x op de basisschool omdat ik nooit ziek thuis mocht blijven mijn ouders dachten altijd dat ik me aanstelde
Is dit echt gebeurd?
Ik zou nu stemmen nee, maar als ik denk dat mijn kat het is ineens ja.
Ik las dat laatst. Ik zou echt een rechtzaak aanspannen als het mijn hond was
Ja …
Helaas wel
ja honden zijn stom en katten leuk dus makkelijk
Iemand heeft weleens heel dronken in de bus over mij heen gekotst en ik was toen zelf al wat wagenziek. Dus heb toen vervolgens nog vol over mezelf heen gekotst maar iedereen dacht dat ik de enige was die had gekotst. Ik ben toen de volgende bushalte uitgestapt en maar 10 minuten naar huis gelopen in plaats van 2 minuten want was bang dat ik niet meer kon stoppen. Helaas stond mijn tas ook open dus die zat ook helemaal vol.
Over mezelf in de taxi, omdat ik de taxi niet vies wilde maken.
Allemaal van die oude interviews uit 2008.
Ik zie alleen telkens dat ene podcastfragment met Georgina Verbaan waar ze eruit zien als een soort doorgesnoven tweeling die al 7 dagen niet heeft geslapen.
Ja of allemaal verhalen over hoe ze watskeburt hebben gemaakt ofzo?
Nou vooral toen ik die oude interviews zag dacht ik wel ff van goh Pepijn aged like sour milk.
Hahaha, een jaar of 10 geleden was ie ook nog wel hot, maar het is snel gegaan de afgelopen jaren.
Deze keuze zou voor mij dan heel makkelijk zijn als ik moet kiezen, kat dood!
Ik mag van mezelf op zaterdag niet op de oude gracht (drukste straat, smal, tering veel mensen) komen, precies hierom.
Ik ben dan te agressief onaardig.