Dan zou ik er niet achteraan gaan en 'm lekker laten gaan!
Sowieso begon de kat
Dit klinkt als een pitbull (mix). Bijna alle andere rassen laten wel los, maar die hebben echt zo’n doodenge kaak die niet meer loslaat en dan scheuren ze door.
Mocht dit een pitbull zijn, GODBLESS. Elke dode pitbull is iets om te vieren.
Edit: ik wist t, altijd weer die nannyhonden
Wat een bizarre situatie… En triest voor de eigenaar van zowel de hond als de kat. Ik weet niet wat mijn hond doet als er een kat in zijn tuin zou komen. Ik vermoed heel hard blaffen; maar het blijft toch een dier. Ik zou mijn eigen hond altijd los durven halen op zo’n moment (geen pitbull, wel een grote hond). Dan zou ik eerder bang zijn voor die kat dan voor mijn hond.
Zijn tuin, jouw privéterrein.
Das anders dan op straat, op straat ben je als baas verantwoordelijk voor het gedrag van je hond, ook als ie aangelijnd is. Mensen die hun hond niet onder controle hebben op straat zijn gewoon gevaarlijk, kan elk moment mis gaan. En idd stel je voor dat het de volgende keer een kind is.
Die ontkenning van mensen “ja als het aan haar lag beet Luna een kat dood maar ze was echt ongevaarlijk hoor”
Nou de hond is in haar buik geschoten en liet toen los. Daarna is ze nogmaals door het hoofd geschoten. Terwijl ze toen al had losgelaten. Dat was dus m.i. nergens voor nodig
(Groetjes iemand die echt niks met honden heeft verder haha , een honden vrije wereld zou echt prima zijn
)
Ja dit ben ik helemaal met je eens
Ben helaas afgehaakt na kind 4, de crisis pony en -20 kilo
Heel simpel, cliché maar gewoon omdat het me moeilijk lijkt om mee te leven áls er iets heel erg misgaat. Er zijn best veel onvoorziene dingen met een kleine kans maar een grote impact mogelijk.
Ik was net voor de tweede keer bij mijn fysio. Een vrouw van ik denk zo’n 10 jaar ouder. Heel aardig wel. Maar toen ik weg ging gaf ze me een knuffel?
Normaal?
- Ja
- Nee
- Anders?
0 stemmers
zometeen in het ongemakkelijke-momenten-topic: ‘ik gaf per ongeluk een cliënt een knuffel’
Eet jij weleens een tosti met enkel kaas?
- Nee altijd met nog iets anders erop dan enkel kaas
- Ja lekker
0 stemmers
Saus niet meegerekend
m’n huisgenoot is Braziliaans en was bij de fysio toen ze in Brazilië was vorig jaar. Hij gaf haar toen ook een knuffel toen ze weg ging en daar schrok ze zo van dat ze dacht “ik heb te lang in NL gewoond, ben dit niet meer gewend”
Hahahaha ja nee ze spreekt geen Nederlands daarom durf ik het te plaatsen
Hahaha ja mijn fysio is dus ook niet-NL, anders was ik waarschijnlijk nog meer geshockeerd
Dat is wat 4 kinderen met je doen
Echt jammer dat deze anoniem is
Ik vind het niet raar, wie nog meer niet?