Stel je persoonlijke vraag #51

De kutste stiften ooit!!

32 likes

En ze stonken altijd heel erg :nauseated_face:

6 likes

na 1 streep waren ze ook gewoon op

4 likes

En ze piepte als je ermee probeerde te kleuren :confounded:

17 likes

Vind jij het aanstellerig als een achternaam een onnodige dubbelop letter heeft, zoals Keijzer, Meijer, Hendricks?

• Ja aanstellerig
  • Nee leuk
  • Ja aanstellerig maar ik vind Belgen die dan Hendrickx heten wel weer leuk omdat het dan over de top is ipv alleen dubbelop

0 stemmers

Wat is de beste manier om een van der blabla naam te hebben?

• van de Plas
  • van der Plas
  • vande Plas
  • Vanderplas

0 stemmers

1 like

Sorry ik ben niet goed met polls.

Poging 2:

De fysio geeft je een knuffel. Normaal?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Mijn achternaam eindigt compleet onnodig op -ff en dat is echt ffucking irritant om te spellen heel m’n leven.

5 likes

Ik vind het wel leuk staan maar vind het met mijn achternaam ook zo gruwelijk irritant. Heb de achternaam van een groente maar dan met een extra j erbij :joy:

2 likes

Achternamen zijn in principe toch heel oud, het zal toen wel een normale schrijfwijze zijn geweest. Zou jij zo’n naam aan laten passen dan? (kan dat überhaupt?)

2 likes

Aubergjine

20 likes

Zo dacht ik dat ā€˜kids’ van Robbie Williams en Kylie Minogue altijd over het maken van kinderen ging. Ik vond het dan ook altijd een vies nummer omdat het over een soort breeding kink leek te gaan :joy:

1 like

Selderijj

Preij

7 likes

Nee natuurlijk niet

Maar vind het belangrijk om OVERAL een mening over te hebben.

2 likes

Ik vind dit prima kunnen maar m’n man helaas niet.
Ik was laatst op de camping en m’n vrienden stonden op een veld op 5 minuten lopen en daar heb ik savonds ook gezeten terwijl de babyfoon op m’n headset zat. Kon haar niet zien maar hoorde het dan wel als ze wakker zou worden.

1 like

5 minuten is behoorlijk lang als een vreemde je tent open ritst en je kind alleen is. Of je kind wordt alleen wakker op een vreemde locatie. Ik snap je man wel.

80 likes

Voor de mensen die B&B vol liefde kijken. Welke man is meer jouw type/ je ding

• Thijzz
  • Robert Jan
  • Mike
  • Albert

0 stemmers

3 likes

Je man vond het niet kunnen maar je hebt het toch gedaan? Wilde hij dan niet bij jullie kind blijven of afwisselen?

2 likes

kan toch dat ze zonder haar man daar was?

Ik niet. Wat in godsnaam is nou een knuffel. Jeetje het is niet alsof je een messteek of schotwond krijgt iemand geeft je een KNUFFEL. .

2 likes