Ja dat is ook m’n vraag: je man was er niet bij, gaf aan het er niet mee eens te zijn maar je doet het tóch?
En m’n 2e vraag is, als hij er wél bij was en hij was het er niet mee eens waarom bleef hij dan zelf niet bij z’n kind.
Ja dat is ook m’n vraag: je man was er niet bij, gaf aan het er niet mee eens te zijn maar je doet het tóch?
En m’n 2e vraag is, als hij er wél bij was en hij was het er niet mee eens waarom bleef hij dan zelf niet bij z’n kind.
Ik zou ook verder er niet zoveel van denken maar opzich zijn de verhoudingen niet zo in Nederland dus daarom is het niet normaal binnen Nederland.
Neem jij wel eens een mandarijn mee op een wandeling?
0 stemmers
Als je een hotel boekt en er zit een bad bij, maak je daar dan gebruik van?
0 stemmers
Nee want ik hou niet van in bad gaan
Heeeel uitzonderlijk. Alleen als ik zie dat het echt schoon is.
Heb jij smetvrees?
0 stemmers
Ik ben wel heel snel vies van van alles, maar niet officieel smetvrees nee.
Ooit een hotel 400 meter van mijn huis geboekt omdat ik zin had om in bad te gaan!
Ik vind mensen die hun hotelkamers zelf gaan schoonmaken echt geestesziek.
En in vind het echt mega irritant dat ik zo’n zenuwpees ben op medisch gebied. Gelukkig is het bij mij niet zo erg en kan ik het vaak goed relativeren, maar kan echt jaloers zijn op mensen die er heel relaxt in zijn.
heb mezelf vandaag nog gediagnosticeerd met een schildklierziekte
Niet over iemand heen maar wel los de gang van de middelbare school in omdat ik zoveel last had van mijn regels
Alleen met alles waar je van en mee eet. Bestek, borden etc. Daar kan ik me vreselijk druk over maken en ik was dan ook echt onnodig veel af. Ik drink ook niet graag koffie bij mensen die ik niet ken.
Moet jij vaak lachen om dingen die ernstig zijn maar waar je dan iets grappigs in ziet? Niet dat je heel edgy doet, maar ik bedoel onbedoeld lachen om iets.
Ik ging vandaag dus helemaal kapot tijdens het nos journaal toen het over die steekpartij in Rdam ging en deze Agressief Nederlandse Vrouw:
Allahoe Akbar zei (want dat zei die terrorist) maar het klonk zo erg als Marijke Helwegen die een duif nadoet dat ik het niet meer had
0 stemmers
Sorry maar ik ga ook altijd een beetje dood om Natioanle Kankerdag
Ja dus
Net als iedereen die op de bad poll hierboven niet op Ja why not heeft gestemd
Als ik koffie drink bij mensen die ik niet ken, is de angst bij mij groter dat ik Senseo kan krijgen dan dat het kopje niet schoon genoeg zou zijn.
Heb hier niet echt een mening over maar vond deze vrouw echt schijtirritant bij de slimste mens
Ja dat is wel dubbel zo erg haha.
Ik kan het allemaal prima relativeren gelukkig, maar ik had het liever niet gehad.
Ja same
DOM ook hè godverdomme. Zou toch denken dat als je het journaal presenteert je iets weet van de wereld?