Ja als ik Philip was zou ik plaatsvervangende schaamte hebben
Ik vind jou wel een autoriteit op schoonmaakgebied dus niet heel geruststellend dit. Is een bad een beetje als zo’n sprei op het bed? Leuk voor de vorm maar tering vies?
In een podcast over Taghi dat ze sms’jes gingen voorlezen en er stond ‘die kkhond gaat slapen’ en de journalist dat voorlas bijna op z’n Frans, kakà
Gewoon nee
Ik zag een video van iemand die van dat gore fart spray ging gebruiken als grap en toen moest ik ineens denken aan die gore stink poppetjes van vroeger.
Wie kent Stink Blasters nog? Onno Oksel en Piet Plee enzo…
- Jaa! Ik had ze
- Kende ze wel, maar had er geen
- Nee, geen idee
- Anders
0 stemmers
Waren ze ook verboden om mee naar school te nemen?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ik heb geen ervaring met hotelschoonmaak, dus durf ik niet te zeggen.
Ik vind persoonlijk gewoon vaak dat ze in hotels smerige kitranden en putjes hebben en tenzij dat er wel heel goed uit ziet heb ik niet zo’n zin om daarin te liggen weken. Gebruik de douche gewoon normaal dan hoor, ga ook niet schoonmaken ofzo, maar er echt in gaan liggen marineren hoeft dan voor mij niet zo.
Douche je in hotels over het algemeen op slippers?
- Ja
- Nee blote voeten
0 stemmers
Ik ken dus iemand die zelfs thuis altijd op slippers douchte, ondanks dat ze zelf schoonmaakte maar omdat er ooit andere mensen hebben gewoond vond ze het een vies idee. Dat gaat me te ver maar doe het in hotels eigenlijk wel altijd maar weet niet wat anderen doen
Ik mis de optie: ik zou het sowieso niet kunnen, want mis gewoon het inzicht om het zo snel te kunnen. Dat denk ik tenminste. Qua concentratie en motoriek zou het wel lukken en zou ook niet per se gefrustreerd raken. Maar … al het leuke van een puzzel maken zou voor mij wel weg zijn als het in 30 minuten moet.
Altijd als ik dit soort polls zie (met slippers douchen in een hotel, niet in bad gaat etc.) voel ik me echt een naïef persoon. Ik heb over zulke dingen nooit echt nagedacht en “onderga” gewoon het leven zonder teveel na te denken of iets wel schoon genoeg is (tenzij je echt viezigheid ziet).
Hahaha same. Als smetvrees een 10 is en absoluut geen smetvrees een 0 dan ben ik -5
Herkenbaar. En dan vraag ik me af of ik hier vanaf nu rekening mee moet gaan houden en me er druk om moet gaan maken en dan denk ik: hmm, nee, laat maar, wordt alles alleen maar ingewikkelder van.
Haha precies dit!
Ik zou zeggen geniet van je naïviteit op dat gebied. Klinkt fijn en zorgeloos. Je druk maken of het bad wel schoon genoeg is voor je erin stapt maakt je leven echt niet leuker ;). Ik merk bij mezelf dat als ik gespannen ben, mijn smetvrees meer de kop op steekt. Dus heeft vaak met mijn mentale staat te maken. Als ik relaxed ben kan ik het gelukkig wat meer los laten.
(Weet overigens niet of ik echt voldoe aan de diagnose smetvrees, denk het eigenlijk niet,
maar heb wel last van kenmerken ervan).
Ik voel me vooral heel relaxed dat ik me dus nooit druk maak over deze dingen. Moet altijd lachen als er weer van die hygiëne posts en polls voorbij komen want ik herken me er nooit in en vind t heerlijk
Haha zit je ook het wk te volgen deze week?
Wel bijna op de hond van een ex (in het huis van de schoonouders) die net voor de gesloten voordeur stond, ik dacht dat ik buiten nog wel zou halen… Ik was nog echt heel jong en had uit voorzorg tegen een kater heeeeel veel water gedronken. Dat was niet slim.
Ik vind t niet naïef om niet na te denken of een schoongemaakt bad wel steriel genoeg is, maar eerder aanstellerig om daar wel over na te denken. Even los van echt angststoornissen he, waar je volgens mij ook mee aan de slag zou moeten. Maar goed ik ben dan ook team als je het niet proeft en er niet ziek van wordt is het prima.
Vind jij het vervelend als er steeds vreemde katten in je tuin komen?
- Nee leuk juist
- Mwah is ok zolang ze zich gedragen
- Ja rot op
0 stemmers
Doe alsof je een tuin hebt als je die niet hebt
De katten zelf zijn leuk, maar dat ze hun behoefte altijd in mijn tuin doen vind ik heel erg vervelend.