Ik vind t niet naïef om niet na te denken of een schoongemaakt bad wel steriel genoeg is, maar eerder aanstellerig om daar wel over na te denken. Even los van echt angststoornissen he, waar je volgens mij ook mee aan de slag zou moeten. Maar goed ik ben dan ook team als je het niet proeft en er niet ziek van wordt is het prima.
Vind jij het vervelend als er steeds vreemde katten in je tuin komen?
- Nee leuk juist
- Mwah is ok zolang ze zich gedragen
- Ja rot op
0 stemmers
Doe alsof je een tuin hebt als je die niet hebt
De katten zelf zijn leuk, maar dat ze hun behoefte altijd in mijn tuin doen vind ik heel erg vervelend.
Nou ja ergens ook wel vreemd hoor want ik zou wel in bad gaan en dat doe je ook niet met slippers
Dus weet niet wat het is, gewenning denk ik. Dacht ook eigenlijk dat het heel gebruikelijk was maar blijkbaar niet haha. Ik ben verder echt totaaal niet smetvrezerig dus misschien iets dat er vanuit jongs af aan in zit ofzo
Met de kleine sidenote dat ik er ooit mee gediagnosticeerd ben maar het inmiddels niet meer heb
Laatst met onkruid trekken weer een hoop kattendrollen tegengekomen.
Ze jagen ook de vogeltjes weg, dus oprotten.
vinden jullie het oké om een kind van 3 met een ipad op de bank te zetten om als ouders even seks te hebben onder de douche
- ja
- nee
0 stemmers
Nee maar kan me wel goed voorstellen dat je behoeften hebt en bijv al met je kind op de bank zit die gewoon tv zit te kijken en je na elke 5 min denkt “verdomme, had nu kunnen nöken want hij/zij is toch zo chill”
Maar denk wel dat áls ik dat zou doen ik continu zou denken aan m’n kind die nog op de bank zit en dat is nou ook niet perse opwindend.
Huh ik ben echt verbaasd over deze uitslag, maar misschien zie ik als kinderloos iemand over het hoofd wat hier nu echt not done aan is?
De iPad
In de douche ben je niet echt bereikbaar als je kind bijv valt hoor je het niet. Daarom zou ik het niet doen.
In bed kan wel. In plaats van iPad iets anders zoals tv of kleurboek kan ook.
Het gaat voor mij om het douchen
Ik vind het niet per se not done maar ik zou het niet doen. Ik vind de combinatie niet alert zijn (want douche geluid aan en dick) en het kind voor een iPad zetten allebei niet geschikt voor een driejarige. En het scenario ook niet echt opwindend trouwens
Maakt deze foto je bang?
(Je mag lullig doen, ze zijn allebei Amerikaanse extreem rechtse grifters)
- Ik zie hier niks raars aan
- Een beetje
- Holy shit haal het weg
- Ik ben aan het trillen
0 stemmers
Ik kan de leeftijd van de vrouw niet inschatten?? Jong, zijn partner of oud, zn moeder?? Heel raar
Die man heeft bijna dezelfde kop als die vreselijke JD Vance, dat maatje van Trump.
Is dat Kellyanne Conway?
Ohhh hij kwam me al bekend voor. Zag van de week een video van die Charlie echt een doodenge vent is dat zeg!!!
Hij is van mening dat meisjes van 11 die verkracht zijn en daardoor zwanger zijn, geen abortus mogen. Echt shocking!
Ik kan me hier totaal niks bij voorstellen. Rol ook altijd met mijn ogen als ik iemand zie posten: zit helemaal te trillen hier.
Dit boeit vast niemand maar in 2019 was ik in new york city en we sliepen op de zoveelste verdieping van een hotel, toen midden in de nacht opeens het brandalarm af ging en het brandalarm “evacuate, smoke in the basement” zei. Ben toen zooo erg geschrokken en was zo erg aan t trillen dat ik mn jas niet eens dicht kon ritsen hahaha 🥹🥹 bleek uiteindelijk vals alarm