De iPad
In de douche ben je niet echt bereikbaar als je kind bijv valt hoor je het niet. Daarom zou ik het niet doen.
In bed kan wel. In plaats van iPad iets anders zoals tv of kleurboek kan ook.
Het gaat voor mij om het douchen
Ik vind het niet per se not done maar ik zou het niet doen. Ik vind de combinatie niet alert zijn (want douche geluid aan en dick) en het kind voor een iPad zetten allebei niet geschikt voor een driejarige. En het scenario ook niet echt opwindend trouwens
Maakt deze foto je bang?
(Je mag lullig doen, ze zijn allebei Amerikaanse extreem rechtse grifters)
- Ik zie hier niks raars aan
- Een beetje
- Holy shit haal het weg
- Ik ben aan het trillen
0 stemmers
Ik kan de leeftijd van de vrouw niet inschatten?? Jong, zijn partner of oud, zn moeder?? Heel raar
Die man heeft bijna dezelfde kop als die vreselijke JD Vance, dat maatje van Trump.
Is dat Kellyanne Conway?
Ohhh hij kwam me al bekend voor. Zag van de week een video van die Charlie echt een doodenge vent is dat zeg!!!
Hij is van mening dat meisjes van 11 die verkracht zijn en daardoor zwanger zijn, geen abortus mogen. Echt shocking!
Ik kan me hier totaal niks bij voorstellen. Rol ook altijd met mijn ogen als ik iemand zie posten: zit helemaal te trillen hier.
Dit boeit vast niemand maar in 2019 was ik in new york city en we sliepen op de zoveelste verdieping van een hotel, toen midden in de nacht opeens het brandalarm af ging en het brandalarm “evacuate, smoke in the basement” zei. Ben toen zooo erg geschrokken en was zo erg aan t trillen dat ik mn jas niet eens dicht kon ritsen hahaha 🥹🥹 bleek uiteindelijk vals alarm
Als ik heel erg moe ben en het dan koud heb. Echt oncontroleerbare spierspasmen. Vorige week was het waar we op vakantie waren heel erg koud 's avonds en ik was teringmoe en ik moest de hond nog uitlaten. Echt een kwartier zitten shaken toen ik binnen was voor ik me weer normaal voelde.
Ohhhh ja die video heb ik ook gezien, en dan die irritante grijns erbij echt iel
Hoe langer ik naar de mond van die man kijk hoe creepier het wordt, net alsof ie verkeerd om op zijn gezicht zit
Ik ga soms klappertanden van spanning. En dan niet als ik het bijvoorbeeld eng vind om, ik noem maar wat op iets heel hoogs te staan, maar spannend als ik bijvoorbeeld een examen heb / functioneringsgesprek / relatie stop wil zetten gesprek. Maar zodra dat voorbij is, is dat ook meteen weg.
Als ik in een zo goed als lege ruimte / plek ben, lees wachtkamer, sportschool, strand etc.En er komen mensen precies naast je staan/zitten etc
- Dan vind ik daar niks van
- Dan vind ik dat wel gezellig
- Dan denk ik, hoezo van al die ruimte die er is moet je precies in mijn buurt komen zitten.
0 stemmers
Als jij degene bent die nieuwkomt op die lege ruimte / plek dan.
- Zoek ik een plaatsje / plekje ver van iedereen
- Ben ik zo iemand die bij wijze van, van de 10 loopbanden degene uitkies waar ik direct naast iemand sta
- Denk ik daar niet overna
0 stemmers
Zal nooit vergeten dat ik tijdens mijn werk eens langs een open voordeur liep en er ook zo’n vechthond (wit met zwart oog) grommend naar buiten kwam stormen uit het niks en naar mijn enkels hapte, maar me gelukkig alleen schampte omdat zijn opgeblazen baas nog op tijd op hem dook. En mijn collega’s maar zeggen dat hij misschien wel eng lijkt, maar zooo lief is. Ja sure.
Ja ze zien er allebei creepy uit. Alsof ze zo uit een horrorfilm komen. Die man doet me ook denken aan zo’n enge buikspreekpop
Niet dat ze er anders wel normaal uitzien maar deze foto is gephotoshopt
Kan je even ergens anders mijn posts verpesten pls? Dankjewel
Wat is de beste parttime dag en waarom?
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
0 stemmers
Ben benieuwd welke dag jullie aanraden en waarom?