Als ik heel erg moe ben en het dan koud heb. Echt oncontroleerbare spierspasmen. Vorige week was het waar we op vakantie waren heel erg koud 's avonds en ik was teringmoe en ik moest de hond nog uitlaten. Echt een kwartier zitten shaken toen ik binnen was voor ik me weer normaal voelde.
Ohhhh ja die video heb ik ook gezien, en dan die irritante grijns erbij echt iel
Hoe langer ik naar de mond van die man kijk hoe creepier het wordt, net alsof ie verkeerd om op zijn gezicht zit
Ik ga soms klappertanden van spanning. En dan niet als ik het bijvoorbeeld eng vind om, ik noem maar wat op iets heel hoogs te staan, maar spannend als ik bijvoorbeeld een examen heb / functioneringsgesprek / relatie stop wil zetten gesprek. Maar zodra dat voorbij is, is dat ook meteen weg.
Als ik in een zo goed als lege ruimte / plek ben, lees wachtkamer, sportschool, strand etc.En er komen mensen precies naast je staan/zitten etc
- Dan vind ik daar niks van
- Dan vind ik dat wel gezellig
- Dan denk ik, hoezo van al die ruimte die er is moet je precies in mijn buurt komen zitten.
0 stemmers
Als jij degene bent die nieuwkomt op die lege ruimte / plek dan.
- Zoek ik een plaatsje / plekje ver van iedereen
- Ben ik zo iemand die bij wijze van, van de 10 loopbanden degene uitkies waar ik direct naast iemand sta
- Denk ik daar niet overna
0 stemmers
Zal nooit vergeten dat ik tijdens mijn werk eens langs een open voordeur liep en er ook zo’n vechthond (wit met zwart oog) grommend naar buiten kwam stormen uit het niks en naar mijn enkels hapte, maar me gelukkig alleen schampte omdat zijn opgeblazen baas nog op tijd op hem dook. En mijn collega’s maar zeggen dat hij misschien wel eng lijkt, maar zooo lief is. Ja sure.
Ja ze zien er allebei creepy uit. Alsof ze zo uit een horrorfilm komen. Die man doet me ook denken aan zo’n enge buikspreekpop
Niet dat ze er anders wel normaal uitzien maar deze foto is gephotoshopt
Kan je even ergens anders mijn posts verpesten pls? Dankjewel
Wat is de beste parttime dag en waarom?
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
0 stemmers
Ben benieuwd welke dag jullie aanraden en waarom?
Ik hield ervan dat ik nooit meer dan twee dagen achter elkaar werkte (ik deed callcenterwerk en echt zo gaar na een dag getoeter in je oor) dus ik blokte de woensdag zoveel ik kon
Op maandag mis je altijd precies het begin van de week, dan moet je dinsdag extra hard werken, en op maandag is er niks te doen in de wereld. Als je dinsdag vrij bent is woensdag een tweede maandag, ook matig. Op woensdag is er geen file, dus dan kun je beter gewoon gaan werken. Donderdag is de beste dag, want dan staat er superveel file zonder de nadelen van dinsdag vrij zijn. Vrijdag is een soort pre-weekend, bij ons op werk zijn er kroketten bij de lunch en anders mis je ook altijd de vrijdagmiddagborrel.
Ik ben om de week op vrijdag vrij en ik vind het echt heel fijn om dan een lang weekend te hebben. Hiervoor was het de maandag, en dat was ook prima (want ook lang weekend) maar vrijdag voelt voor mij toch net nog wat meer ‘vrij’/weekenderig.
Plus in mijn omgeving zijn er nog een paar mensen standaard vrij op vrijdag, dus ik kan nu vaker met hen afspreken.
Ik ben dinsdag vrij en dat is dus echt mijn favoriet, omdat het juist een dag is waarop minder mensen vrij nemen dus het is toch rustiger als je een keer op stap wilt, de sauna bijvoorbeeld is heerlijk op dinsdag.
Ik zie ook niet meer op tegen de maandag omdat ik weet dat ik de dag erna toch weer vrij ben.
En de woensdag en vrijdag zijn erg rustig bij ons dus vind het juist wel relaxed om dan te werken.
Ik heb precies dit inderdaad! Vind maandag vrij zijn echt heerlijk
Op dit moment heb ik vrijdag én maandag. Binnenkort ga ik weer meer werken en kan nog niet kiezen 🫠
Ik kan nooit kiezen wat ik als vrije dag wil, daarom werk ik over het algemeen maar gewoon vijf dagen - en af en toe een periode vier. Ik twijfel altijd tussen woensdag, donderdag en vrijdag. Woensdag is fijn, omdat de week dan in twee gelijke stukjes is en omdat dinsdag altijd een lange/volle dag is op mijn werk. Donderdag fijn, omdat je dan het grootste deel van de week gehad hebt. Vrijdag zorgt voor een lang weekend en echt even kunnen bijkomen, maar is ook een gezellige dag om wel te werken. En als ik vrijdag vrij ben, ga ik gewoon weekend houden, terwijl ik op woensdag/donderdag meer nuttigs doe. Eeuwige struggle dus.
Dinsdag, bij tweede paas en pinksterdag heb je dan nog langer weekend! Daarnaast een van de drukste dagen op de weg.
Woensdag want vrijdagmiddag is sowieso al een vrijdagmiddag-vibe dus hoef je niet perse vrij te hebben op vrijdag
Woensdag, nooit meer dan 2 dagen achter elkaar werken. Voordelen van andere dagen wegen dat gewoon niet tegen op, haha.
Donderdag vond ik echt het meest kut. Want dan voelt het al als weekend en dan moet je nog een dag
Maandag ipv vrijdag. De vrijdag is zo voorbij voor m’n gevoel en dan heb je na het weekend nog een dag tegoed! Toen ik nog 4 dagen werkte ipv nu 32 verdeeld over 5 dagen vond ik dat echt heerlijk.