Ik hield ervan dat ik nooit meer dan twee dagen achter elkaar werkte (ik deed callcenterwerk en echt zo gaar na een dag getoeter in je oor) dus ik blokte de woensdag zoveel ik kon
Op maandag mis je altijd precies het begin van de week, dan moet je dinsdag extra hard werken, en op maandag is er niks te doen in de wereld. Als je dinsdag vrij bent is woensdag een tweede maandag, ook matig. Op woensdag is er geen file, dus dan kun je beter gewoon gaan werken. Donderdag is de beste dag, want dan staat er superveel file zonder de nadelen van dinsdag vrij zijn. Vrijdag is een soort pre-weekend, bij ons op werk zijn er kroketten bij de lunch en anders mis je ook altijd de vrijdagmiddagborrel.
Ik ben om de week op vrijdag vrij en ik vind het echt heel fijn om dan een lang weekend te hebben. Hiervoor was het de maandag, en dat was ook prima (want ook lang weekend) maar vrijdag voelt voor mij toch net nog wat meer āvrijā/weekenderig.
Plus in mijn omgeving zijn er nog een paar mensen standaard vrij op vrijdag, dus ik kan nu vaker met hen afspreken.
Ik ben dinsdag vrij en dat is dus echt mijn favoriet, omdat het juist een dag is waarop minder mensen vrij nemen dus het is toch rustiger als je een keer op stap wilt, de sauna bijvoorbeeld is heerlijk op dinsdag.
Ik zie ook niet meer op tegen de maandag omdat ik weet dat ik de dag erna toch weer vrij ben.
En de woensdag en vrijdag zijn erg rustig bij ons dus vind het juist wel relaxed om dan te werken.
Ik heb precies dit inderdaad! Vind maandag vrij zijn echt heerlijk
Op dit moment heb ik vrijdag Ć©n maandag. Binnenkort ga ik weer meer werken en kan nog niet kiezen š«
Ik kan nooit kiezen wat ik als vrije dag wil, daarom werk ik over het algemeen maar gewoon vijf dagen - en af en toe een periode vier. Ik twijfel altijd tussen woensdag, donderdag en vrijdag. Woensdag is fijn, omdat de week dan in twee gelijke stukjes is en omdat dinsdag altijd een lange/volle dag is op mijn werk. Donderdag fijn, omdat je dan het grootste deel van de week gehad hebt. Vrijdag zorgt voor een lang weekend en echt even kunnen bijkomen, maar is ook een gezellige dag om wel te werken. En als ik vrijdag vrij ben, ga ik gewoon weekend houden, terwijl ik op woensdag/donderdag meer nuttigs doe. Eeuwige struggle dus.
Dinsdag, bij tweede paas en pinksterdag heb je dan nog langer weekend! Daarnaast een van de drukste dagen op de weg.
Woensdag want vrijdagmiddag is sowieso al een vrijdagmiddag-vibe dus hoef je niet perse vrij te hebben op vrijdag
Woensdag, nooit meer dan 2 dagen achter elkaar werken. Voordelen van andere dagen wegen dat gewoon niet tegen op, haha.
Donderdag vond ik echt het meest kut. Want dan voelt het al als weekend en dan moet je nog een dag
Maandag ipv vrijdag. De vrijdag is zo voorbij voor mān gevoel en dan heb je na het weekend nog een dag tegoed! Toen ik nog 4 dagen werkte ipv nu 32 verdeeld over 5 dagen vond ik dat echt heerlijk.
Maandag of woensdag! Ook chill met weekendjes weg. Als maandag geen optie is zou ik woensdag kiezen zodat ik 2 om 2 werk en kan opladen.
Ik vond woensdag vrij echt kut. Onderbreking middenin de week en de week duurt ook langer want die woensdag zit er tussen. Liever 4 dagen werken 3 dagen vrij. Heb nu de maandag vrij en het is wel jammer dat veel musea dicht zijn op maandag. Maarja ik vermaak me wel.
Haat jij Israƫl
- Ja
- Enorm
0 stemmers
En meerdere nee-stemmers die ik snel hun stem weg zag halen
Lol echt
Sorry maar je bent gewoon echt een kutmens als je Israƫl niet haat
Ik vind Israel wel wat meer dan alleen de huidige premier en ministers en de koloniserende zionisten maar misschien dacht ik te genuanceerd over het antwoord voor deze poll. Ik haat wat Israel doet, Israel begaat oorlogsmisdaden dus misschien is mijn antwoord wel haat.
Ik heb de optie nee maar weggehaald want het maakte me boos
Ik vind dat Israël überhaupt nooit had moeten bestaan
Ga jij wel eens bewust iets buiten doen/op het balkon/in de tuin om te horen wat je buren in hun tuin/op balkon etc. bespreken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je lid van de postcodeloterij?
- Ja
- Nee
0 stemmers