Maandag of woensdag! Ook chill met weekendjes weg. Als maandag geen optie is zou ik woensdag kiezen zodat ik 2 om 2 werk en kan opladen.
Ik vond woensdag vrij echt kut. Onderbreking middenin de week en de week duurt ook langer want die woensdag zit er tussen. Liever 4 dagen werken 3 dagen vrij. Heb nu de maandag vrij en het is wel jammer dat veel musea dicht zijn op maandag. Maarja ik vermaak me wel.
Haat jij Israƫl
- Ja
- Enorm
0 stemmers
En meerdere nee-stemmers die ik snel hun stem weg zag halen
Lol echt
Sorry maar je bent gewoon echt een kutmens als je Israƫl niet haat
Ik vind Israel wel wat meer dan alleen de huidige premier en ministers en de koloniserende zionisten maar misschien dacht ik te genuanceerd over het antwoord voor deze poll. Ik haat wat Israel doet, Israel begaat oorlogsmisdaden dus misschien is mijn antwoord wel haat.
Ik heb de optie nee maar weggehaald want het maakte me boos
Ik vind dat Israël überhaupt nooit had moeten bestaan
Ga jij wel eens bewust iets buiten doen/op het balkon/in de tuin om te horen wat je buren in hun tuin/op balkon etc. bespreken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je lid van de postcodeloterij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja dit. Ik was altijd op donderdag vrij en vond dat megachill.
Nu wel vrijdag vrij en vind ik ook perfect. Bij ons is ongeveer 80% van t bedrijf op vrijdag vrij volgens mij, dus de borrels, evenementen, enz zijn ook altijd op donderdag
Niet perse om ze af te luisteren, maar mijn buurman heeft een nieuwe partner en zij woont nu sinds een jaartje bij hem. En zij zijn echt hilarisch samen, dus als ze buiten zitten hoor ik heel vaak van die droge opmerkingen en grappige gesprekken. En dat vind ik gezellig
Ik ben dan wel zo dat als ik het net niet kan volgen ik in de tuin ga staan gewoon om te luisteren. Ik ga niet opzichtig dan opeens onkruid trekken ofzo
Niet per se mijn buren, maar laatst hadden twee buren (verschillende huizen) ruzie in de binnentuin en toen ben ik wel ff buiten gaan werken. Was juicy
Ik heb Donderdag op het moment als thuiswerk dag, ik vind dat wel chill omdat je woensdag lekker naar huis kan met het idee, ik ben over de helft van de week dus nog maar even te gaan, morgen lekker rustig thuiswerken en net iets langer in mijn bed blijven en dan nog maar ƩƩn dagje op kantoor die bij ons vaak wel gezellig / chill is en dan lekker weekend!! ik werk overigens 40 uur wel gewoon.
Vervelend ja, ik moest eerst nadenken wat staat hier en merk vervolgens dat ik in de war ben en te lang bezig ben met of andere letters ook op zān kop staan. En ik heb laatst gelezen dat nadenken echt pijn kan geven
- Vreselijk
- Prima
- Geen mening over
0 stemmers
Ik zeg het zelf ook altijd. Ja sorry, ik zeg ook schat, lieverd en lekkerding
Ik vind schat en lieverd ook niet erg maar āmeidā voelt zo denigrerend ofzo?
Vind ik niet. Ligt aan de zin. Als een gezellige Haagse dame het tegen me zegt vind ik het lief