Ligt echt heel erg aan de context. Kan prima zijn maar ook vreselijk.
‘Meis’ is nog erger…
ik zeg het altijd ironisch
Ja sorry er staat blijkbaar bij ‘van emotie’ lees dat nu pas?
Maar ik tril eigenlijk heel vaak, vgm heb ik iets van tremor ofzo. Ben wel eens dokter geweest en die wou me betablokkers voorschrijven daarvoor maar no thanks.
Iig tril ik wel heel snel ook van spannende situaties hoor, maar die maak ik niet dagelijks mee gelukkig.
Zou m’n gras nog gaan maaien met een nagelschaar als er juice is buiten
Voordat iemand offended raakt, de helft ofzo van deze lijst ben ik zelf ook. Welke soort mensen zijn het saaiste?
- Lente mensen
- Zomer mensen
- Herfst mensen
- Winter mensen
- Hardlopers
- Wielrenners
- Boeken lezers
- Kleurplatenmakers
- Brei/haak/naai mensen
- Juffen en meesters van de basisschool
- Mensen met kinderen
- Ibiza of Bali vakantiegangers
- Gamers
- Mensen die niet van chips houden (er is veel mis met je)
- Mensen die praten in afkortingen en over heerlijk, girlie etc
0 stemmers
3 is te weinig
Ik wil meer dan 3
Oh grappig ik werd van de week nog een saaie kut genoemd omdat ik me aan de verkeersregels hou, blijkbaar is op tijd stoppen voor het stoplicht alleen voor saaie mensen
Ik vind het altijd leuk om te kletsen met mensen die fanatiek hun hobby uitoefenen en gepassioneerd zijn over iets. Maar mensen met kinderen en mensen die naar Ibiza op vakantie gaan, praten in mijn kringen alléén maar daar over en dat vind ik dan wel saai.
No offense naar iedereen hier met kinderen/ibizagangers, dit is slechts een observatie in mijn omgeving dus N=1 hier.
Ik vind mensen die voor een rood stoplicht stoppen als er extreem duidelijk geen verkeer is wel echt saai
Ja dat gedrag trekt toch door in andere bezigheden hè
Ik vind het allemaal prima dat diegene dat zei hoor, ik ben zen dus dat was al saai in de basis
Heb jij een Moccamaster?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat vind jij belangrijker?
- Je partner is heel slim
- Je partner is heel handig
0 stemmers
Met de auto ook? Of bedoel je alleen op de fiets of als voetganger?
Precies dit ik hou ook van dinsdagen vrij zijn
@Kauai , ja! Of auto’s die voor me rijden bij een rotonde. Rotonde is helemaal leeg en dan toch bijna stil gaan staan. Why
Krijgt ook iedereen om je heen een jongen?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Ik begin echt te denken dat er een andere plek moet zijn waar iedereen een meisje krijgt, want in de laatste 1 a 2 jaar zijn de 7 van de 7 baby’s om me heen jongens
Hier worden echt alleen maar meiden geboren😂
In mijn muziekklasje voor baby’s zitten ook alleen maar jongens
Heel slim heb je echt weinig aan tenzij er ook echt wat mee gedaan wordt. Heel handig komt altijd van pas.
Nog geen een jongetje in m’n vriendenkring haha, alleen maar meisjes