Stel je persoonlijke vraag #51

51.2% van de geboortes zijn jongens, dus iets meer jongensbaby’s klopt wel!

1 like

Ja hier ook! Afgelopen twee weken zijn er ook weer drie meisjes bij gekomen

2 likes

Afschuwelijk

8 likes

Ik vind dat zoooo onaantrekkelijk van die gasten die niks kunnen!!

4 likes

Ja dat vind ik (sorry vriendinnen!!!) ook. Alleen maar meiden is echt mijn droom :pray: maar mijn moeder heeft 3 dochters en mijn zusje 2 dus ik houd hoop.

9 likes

Hier vooral gezinnen met een jongen en daarna een meisje, bij ons ook. Tijdens voetbaltraining van mijn zoon zitten er echt mega veel zusjes langs de kant.

Wijs jij dingen aan met je lippen?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

3 likes

Hoe ziet dat eruit? Ben je dan je lippen aan het tuiten om iets aan te wijzen?

3 likes

Het moet natuurlijk aangeleerd zijn, niet iets wat je later beslist om te doen. Ik kan het niet, of het zou er debiel uitzien als ik het probeer.

Maar ik vind het dus heel vet als mensen dat wel kunnen/doen, zoveel subtieler dan een vinger.

1 like

Ik kan me hier ook echt niets bij voorstellen :joy:

5 likes

fiets of voetganger! Mensen die met de auto expres door rood licht rijden vind ik assholes, dat is echt veel te gevaarlijk. Maar helemaal stoppen voor een stopteken als er overduidelijk geen verkeer is vind ik dan weer wel saai. Het luistert nauw blijkbaar.

2 likes

Zoek ff pointing with lips op YouTube, zie je genoeg shorts. Zijn native Americans die het doen, Filipijnen, sommige west Afrikanen, sommige latino’s, allemaal op een eigen manier. Misschien nog wel meer landen maar dat weet ik niet.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Stel je persoonlijke vraag #51 (Deel 32).