Ja, ik heb wel soep en pastasaus in de vriezer, maar ik eet toch liever brood of helemaal niets dan die ontdooide restjes.
Niet per se een complete maaltijd, maar wel altijd genoeg verschillende groenten om een curry te maken, röstirondjes voor in de oven en vleesvervangers liggen er ook altijd.
Ik vind dit echt een level van adult life waarvan ik weet het nooit te zullen bereiken
Ik denk er aan als in: mijn ouders hebben wel een koophuis, maar ze hebben ons (5 kinderen) groot gebracht op 1 (leraren)loon, dus sowieso geen vetpot. Het huis zelf is ook niet in de beste staat, vader is alcoholieker etc, dus eigenlijk geen idee of er schulden etc. zijn. Geen contact ook meer ofzo, dus zou ook kunnen zijn dat ik niets erf Sowieso dat het meer moeite en tijd gaat kosten dan dat ik er op âvooruitâ ga
Was je inspiratie een reddit post? Ik kreeg een push melding met dit onderwerp haha.
Nee, ging over de hype dat het Urban Decay het eerste Naked palette opnieuw heeft uitgebracht en iedereen helemaal nostalgisch wordt. Ik gebruik de oude nog
Maar zou natuurlijk kunnen dat het daardoor weer een hot topic is
Heb altijd wel wat, maar bestel dan meestal alsnog, want als ik geen zin heb om te koken heb ik ook geen zin om dingen te stomen/op te warmen/in de oven te doen
Ik vind bestellen juist altijd zoveel moeite? Heb geen favoriet restaurantje ofzo dus eeuwige twijfel, 30 euro kwijt en 1,5 uur wachten op eten wat wellicht matig is.
Ik bestel te vaak dus heb inmiddels wel mijn favorieten. Scheelt ook wel dat het hier nooit zoveel kost (soms ben ik met een tientje al klaar, meestal rond de 15âŹ, en vaak ook genoeg om 2 dagen van te eten) en erg lekker is.
Ja dit is mijn handicap, dan doe ik dingen in de vriezer voor âdie keer dat ik laat thuis benâ en dat is dan prompt diezelfde avond opeens al op, terwijl ik precies dan wel tijd en energie had om te koken
Stel iemand in wie je romantisch geĂŻnteresseerd bent zegt âik doe fanatiek aan snelwandelenâ
- Leuk zeg!
- Oké dan is het klaar
- Een geheel neutraal iets
0 stemmers
Euhhh you do you, maar ik ga niet meedoen?
maar same met hardlopen
haat hardlopen
minst interessante hobby ooit
ben ik echt niet meer (romantisch) in je geĂŻnteresseerd als je dit dagelijks doet
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Het is natuurlijk supersuf maar leuk dat iemand graag sport en buiten is. Beter dan iemand wiens hobby âNetflixenâ is tbh. We gaan wel samen (snel)hiken in de bergen ofzo.
Heb je wel eens iets van Caroline Girvan gevolgd? Zij heeft echt mijn COVIDtijd zoveel beter gemaakt
- Ja een paar keer max
- Ja erg fanatiek
- Ik ben Lula en ben verslaafd
- Nee maar ken het wel
- Wie?
0 stemmers
Mannelijke langeafstandshardlopers hebben ook mijn minst favoriete figuur ooit, terwijl ik dat bij vrouwen niet vind.
Ik doe haar workouts nog steeds 5x per week.