Stel je persoonlijke vraag #51

Zou jij in Utrecht het bos in gaan deze week?

• Ja hoor, ben niet bang, ben niet bang
  • Zeker niet

0 stemmers

https://www.volkskrant.nl/binnenland/waarschuwing-aan-bezoekers-utrechtse-heuvelrug-na-mogelijk-nieuw-wolvenincident-blijf-weg-met-kinderen~b4af79e2/

4 likes

Heb geen kinderen dus ik ben veilig. Omg misschien moet ik juist dit weekend gaan zodat ik eindelijk in rust kan rondlopen

33 likes

Stel je voor je hond heet Wolf ofzo, en je bent aan het wandelen met je hond in het bos. Iedereen schrikt zich nu kapot wanneer je je hond roept.

10 likes

Ja of je kind heet zo :sob:

49 likes

Die kans is groter denk ik

7 likes

Maar ik zou nergens het bos in gaan dus

1 like

Wappie Wout die een school wil beginnen

https://www.destentor.nl/enschede/wout-weghorst-zoekt-naar-locatie-voor-alternatieve-school-prestatiedruk-regulier-onderwijs-is-hoog~a0bb2010/

• Ja lijkt me een top idee
  • Nee weg man

0 stemmers

3 likes

Hij mag zich voegen in het zeer succesvolle rijtje van Maurice de Hond en Thierry Baudet

Edit: “soms is een kind pas op negen jaar toe aan lezen”. Echt klinkklare kindermishandeling om een negenjarig kind in Nederland niet te leren lezen omdat het er geen zin in heeft.

63 likes

Eigenlijk een top idee. Alle kinderen van die ouders op zo’n school, ideaal. Weg van andere scholen.

5 likes

Gewoon nee

3 likes

Het was sarcastisch.

3 likes

Wappie Weghorst is still wappieing

5 likes

Hij is tenminste consistent

2 likes

Ja en lekker frustrerend ook voor dat kind als je wel aan andere dingen toe bent maar niet kunt lezen. Want ja hoe zie je het voor je om andere dingen wel te gaan leren als je niet kunt lezen? :smiling_face_with_tear:

Dan begint al het onderwijs dus pas vanaf het moment dat een kind er ‘aan toe is’ om te leren lezen. Tot je 9e een beetje knutselen en met de watertafel spelen ofzo?

2 likes

Zijn mijn kinderen in de klas toch wel zielig. Als ze “geen zin” hebben om te lezen/rekenen/spelen/whatever krijgen ze van mij te horen: “vervelend voor je, maar gelukkig kan het ook zonder zin dus we gaan het toch doen” :joy:

54 likes

De spinnen die ik in het dagelijks leven tegenkom wel, maar er zijn echt wel spinnen op de wereld die ik niet zou oppakken. Ga meestal wel met een glas en een papiertje aan de slag trouwens, in plaats van ze met mijn hand op te pakken, ben veel te bang dat ik ze in mijn blote hand alsnog plet ipv vrij buiten zet

19 likes

ben jij brat?

• ja
  • nee
  • wat

0 stemmers

Ik mis de optie ik laat ze gewoon zitten want ze doen niemand kwaad.

Overigens kunnen binnenspinnen niet altijd buiten overleven, vooral in de winter, dan is het te koud. Het is dus eigenlijk best sneu om ze buiten te zetten

10 likes

Ik weet dat het iets met Charlie XCX en Kamala Harris te maken heeft. Maar ik weet niet wat de nieuwe definitie van brat is.

2 likes

Sinds we een springspinnetje als huisdier hebben durf ik veel meer. (En ik was echt echt bang voor spinnen) Maar die grote snelle joekels van huisspinnen zijn nog steeds niet mijn vrienden, bah.

1 like