Zou jij in Utrecht het bos in gaan deze week?
- Ja hoor, ben niet bang, ben niet bang
- Zeker niet
0 stemmers
Zou jij in Utrecht het bos in gaan deze week?
0 stemmers
Heb geen kinderen dus ik ben veilig. Omg misschien moet ik juist dit weekend gaan zodat ik eindelijk in rust kan rondlopen
Stel je voor je hond heet Wolf ofzo, en je bent aan het wandelen met je hond in het bos. Iedereen schrikt zich nu kapot wanneer je je hond roept.
Ja of je kind heet zo
Die kans is groter denk ik
Maar ik zou nergens het bos in gaan dus
Wappie Wout die een school wil beginnen
0 stemmers
Hij mag zich voegen in het zeer succesvolle rijtje van Maurice de Hond en Thierry Baudet
Edit: âsoms is een kind pas op negen jaar toe aan lezenâ. Echt klinkklare kindermishandeling om een negenjarig kind in Nederland niet te leren lezen omdat het er geen zin in heeft.
Eigenlijk een top idee. Alle kinderen van die ouders op zoân school, ideaal. Weg van andere scholen.
Gewoon nee
Het was sarcastisch.
Wappie Weghorst is still wappieing
Hij is tenminste consistent
Ja en lekker frustrerend ook voor dat kind als je wel aan andere dingen toe bent maar niet kunt lezen. Want ja hoe zie je het voor je om andere dingen wel te gaan leren als je niet kunt lezen?
Dan begint al het onderwijs dus pas vanaf het moment dat een kind er âaan toe isâ om te leren lezen. Tot je 9e een beetje knutselen en met de watertafel spelen ofzo?
Zijn mijn kinderen in de klas toch wel zielig. Als ze âgeen zinâ hebben om te lezen/rekenen/spelen/whatever krijgen ze van mij te horen: âvervelend voor je, maar gelukkig kan het ook zonder zin dus we gaan het toch doenâ
De spinnen die ik in het dagelijks leven tegenkom wel, maar er zijn echt wel spinnen op de wereld die ik niet zou oppakken. Ga meestal wel met een glas en een papiertje aan de slag trouwens, in plaats van ze met mijn hand op te pakken, ben veel te bang dat ik ze in mijn blote hand alsnog plet ipv vrij buiten zet
ben jij brat?
0 stemmers
Ik mis de optie ik laat ze gewoon zitten want ze doen niemand kwaad.
Overigens kunnen binnenspinnen niet altijd buiten overleven, vooral in de winter, dan is het te koud. Het is dus eigenlijk best sneu om ze buiten te zetten
Ik weet dat het iets met Charlie XCX en Kamala Harris te maken heeft. Maar ik weet niet wat de nieuwe definitie van brat is.
Sinds we een springspinnetje als huisdier hebben durf ik veel meer. (En ik was echt echt bang voor spinnen) Maar die grote snelle joekels van huisspinnen zijn nog steeds niet mijn vrienden, bah.