Stel je persoonlijke vraag #51

Oh dat is ook een akelig lange tijd! Hopelijk hebben jullie geluk bij de zoektocht uiteindelijk, heb je een idee waar je wel heen zou willen?

Omdat dit huis dus aanpassingen heeft komt er iemand van het Sociaal Wijkteam om over de mogelijkheden te praten als je wat wilt wijzigen en die zei letterlijk ‘Wees blij dat je ergens woont’

1 like

‘Pas’ momenteel op het huis van m’n ouders en bedacht me dit weekend nog dat dat echt dé plek is waar ik me thuis voel terwijl ik er al bijna tien jaar ‘weg’ ben. Vier huizen verder maar nooit me ergens anders thuisgevoeld als daar. Zie er ook echt nu al tegenop dat ik straks weer terug moet naar m’n eigen huis en vind dat zooo verdrietig. Gun mezelf (en sws iedereen) echt een fijn thuis :smiling_face_with_tear:

7 likes

Met mijn ex(en) ben ik overwegend

• Goed uit elkaar gegaan
  • Slecht uit elkaar gegaan
  • Neutraal uit elkaar gegaan
  • DRAMATISCH uit elkaar gegaan
  • Ik heb geen ex(en)

0 stemmers

Ex(en) spreek ik over het algemeen

• Vaak
  • Regelmatig
  • Sporadisch
  • Nooit

0 stemmers

Partner spreekt zijn ex nog regelmatig

• Vind ik oké
  • Vind ik niet oké
  • Neutraal

0 stemmers

1 like

Ik spreek m’n ex regelmatig omdat we een kind hebben samen. Als ik een partner heb die z’n ex vaak spreekt ligt het er voor mij aan of ze samen kinderen hebben of niet. Anders vind ik het persoonlijk niet nodig om nog vaak contact te hebben met je ex.

21 likes

Ik heb twee exen, eentje goed mee uit elkaar gegaan en nog regelmatig vriendschappelijk contact mee in een bepaalde vriendengroep, een ander slecht mee uit elkaar en na onze breakup letterlijk nog één keer gesproken. Dus stemmen is lastig hier!

6 likes

In principe heel oké totdat hij opeens niet meer met mij ~mocht~ praten van 13-jaar jonger liefje terwijl wij nog allerlei praktische zaken moesten afhandelen.

3 likes

M’n meest recente ex spreek ik vaak, hij heeft zich in mijn vriendengroepen geïnfiltreerd dus kom er niet meer vanaf :joy: afgelopen weekend zelfs nog met hem op vakantie geweest (en met 8 anderen). Anderen exen op zich prima uit elkaar gegaan maar zijn inmiddels wel uit mn leven en dat vind ik chill en prima

4 likes

Ik ben nog goed bevriend met een ex. Hij woont wat verder dus we zien elkaar niet heel vaak, maar inmiddels ben ik nog betere bevriend met zijn vrouw. Echt een leuk mens, we lijken ook op elkaar en hebben veel gedeelde interesses. Ben laatst met haar naar een concert geweest en met ze samen naar een foodfestival.

Met een ex van mijn laatste ex ben ik ook heel goed bevriend geraakt. Misschien ben ik gewoon een beetje raar :joy:

22 likes

Laat jij weleens comments achter onder een post van influencer/bnn’er

• Nee nooit
  • Ja regelmatig
  • Ja komt wel eens voor

0 stemmers

Ik heb 1 serieuze ex en die break up was werkelijk dramatisch. Hij had niet een fijn eigen gezin en kwam bij mijn gezin (woonde toen nog thuis/was 17 jaar) in een warm bad.

Toen ik het uitmaakte was hij zo overstuur dat hij '‘terug moest’'naar zijn eigen ouders, dat mijn moeder hem heeft laten beloven geen zelfmoord te plegen, dat hij even casual liet vallen. Zij heeft hem nog een tijd lang wekelijks gesproken, om een vinger aan de pols te houden.

Zijn moeder heeft mijn moeder ook nog gebeld om haar de huid vol te schelden over de ongelooflijke *** dochter die ze wel niet had (ik dus). good times.

4 likes

Een keer gedaan bij mamaworden en dat heb ik geweten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Ik volg geen influencers of bn’ers :joy:

3 likes

Mijn vriend had een ex die duidelijk nog niet over hem heen was dus daar zijn wel heel veel gesprekken over gevoerd. Maar zolang het vriendschappelijk is en ze niet continu 1 op 1 afspreken boeit het me weinig.

3 likes

Ik ben ook bevriend met de ex van mijn vriend, zij hebben samen een kind dus ze hebben sowieso contact. Maar uiteindelijk is het ook een vriendin van mij geworden en ze heeft zelfs wel eens een week bij ons gelogeerd. Met mijn eigen exen heb ik niet vaak contact, maar als ik ze zou spreken zou dat ook vriendschappelijk zijn.

8 likes

Dagelijks, maar ze hebben ook een kind samen, dus niet heel gek. Als het kind er niet zou zijn zou ik het wel raar vinden als ze dagelijks contact hadden, maar gewoon af en toe inchecken om te kijken hoe het gaat is prima, doe ik ook met (sommige van) mijn exen

2 likes

Alleen als ik ze persoonlijk heb gesproken nav samenwerkingen oid.

1 like

Ik gun m’n ex echt eeuwige jeuk en te korte armpjes

14 likes

Alleen soms bij een leuke winactie. Zo van ‘tag iemand met wie je dit reisje wil winnen’

2 likes

partner heeft een kind met z’n ex samen dus ben blij dat die elkaar vaak spreken

2 likes

Halle Berry op insta:

Zou jij topless katten vasthouden?

• Ja hoor
  • Nee dankjewel Ik kan nu al voorstellen hoe zo’n nageltje in je tepel voelt

0 stemmers

2 likes