Stel je persoonlijke vraag #51

Deze vrouw is trouwens 57!!!

Zitten hier veel mensen van letterlijk half haar leeftijd, maar Is ze significant hotter dan jij bent?

• Ja
  • Nee ik ben delusional

0 stemmers

2 likes

Ik hoef ook liever geen kattenanus op m’n blote memmen

11 likes

Hahahahahaha :joy::joy::joy::joy:

2 likes

:smirk:

3 likes

Als m’n kat iets dacht waarvan ik denk “NEE weg daar” tilde ik d’r wel op hoor, maar ik zie mezelf er niet echt zo bij liggen haha

5 likes

Met 1 ex ben ik supergoed bevriend, we hebben vrijwel alleen appcontact maar gaan binnekort wel een keer naar de bioscoop samen.
De andere ex ging het echt op een dramatische wijze met jarenlang stalken, lange nasleep enzo. Ik wens hem echt oprecht dood. Heel erg om te zeggen, maarja.

4 likes

Zou jij een relatie willen waarbij je partner alle standaardkosten betaalt (huis, boodschappen, vakanties etc) en jij voor het huis zorgt en je salaris helemaal voor jezelf hebt? Ik ken dit als een islamitisch gebruik, misschien weet @Nysmn of ik dat juist zeg zo?

• Ja hoor wil ik wel
  • Nee ik wil dat niet want ik wil niet dat het huishouden/kinderen mijn verantwoordelijkheid is
  • Nee dat wil ik niet want ik vind het ongemakkelijk om zoveel geld aan te nemen
  • Dit heb ik al

0 stemmers

Jouw hypothetische (en thuiswonende) kind van 16/17/18 is klaar met de middelbare school en wil niet meer verder studeren. De leerplicht buiten beschouwing latende, wat vind je daarvan?

• Prima, eigen keuze
  • Ik zou wel stimuleren om iets te gaan doen qua vervolgopleiding, maar je kan uiteraard niemand dwingen
  • Ik ben het hier absoluut niet mee eens en dit wordt een behoorlijke discussie
  • Anders

0 stemmers

1 like

Als er geen bijzondere omstandigheden zijn dan prima om een gap year oid te doen maar ik verwacht zeker een vervolgopleiding als dat mogelijk is. Maakt me weinig uit wat trouwens.

13 likes

Ik heb gestemd op prima eigen keuze, maar wel met de kanttekening dat ik het samen zou willen hebben over waarom niet en wat dan wel. Als daar een idee over is dan helemaal goed. Maar jarenlang alleen maar lanterfanten en nergens aan bouwen zou ik meer moeite mee hebben denk ik. Zelf heb ik ook geen vervolgstudie gedaan en ben prima terechtgekomen.

6 likes

Ja ik heb een beetje hetzelfde inderdaad. Met name omdat ik dus afgelopen half jaar zelf iets anders wilde gaan doen qua werk en toen merkte ik eigenlijk dat bij elk omscholingstraject of intern opleidingstraject er minstens een afgeronde MBO opleiding wordt verwacht.

Vind jij rugby hot om naar te kijken

• Ja
  • Ik kijk dit nooit (kijk op hbo Max ur welcome)
  • Nee niet hot

0 stemmers

Insta heeft mij in een of andere rugby mannen met stevige bovenbenen training loophole gezet. And it is quite amusing, maar ook gewoon impressive hoe sterk die lijven zijn.

15 likes

Kijk als iemand een andere invulling heeft wat betreft toekomstbeeld prima, en een jaartje ofzo lanterfanten lijkt me geen probleem maar alleen maar nietsdoen uit angst of lamlendigheid zou ik niet jarenlang blijven supporten. Dus dat kan maar dan ben je zelf ook verantwoordelijk voor je eigen onderhoud en misschien zorgt dat dan wel voor externe motivatie.

3 likes

Ik heb het net ontdekt (Olympische spelen sevens rugby begint vandaag met groepswedstrijden) en omg die lichamen en dat ze dan met elkaar stoeien en elkaars broekjes bijna uittrekken en elkaars kont grabben.

En geen gejank zoals bij voetbal, gewoon hard maar eerlijk.

12 likes

Al denk ik dat ik de wedstrijd van Fiji had moeten kijken, want bij deze zie ik tot nu toe weinig eye candy. Ik zie een Ierse kabouter, Wibi Soerjadi en iemand die toepasselijk Wart heet.

Maar mss zoomen ze niet in op de juiste mensen. Wel eens dat dit heel homo erotisch is.

4 likes

https://www.instagram.com/gainlinesfitness?igsh=MWR5cm40cWc1ejEyeQ== :eyes:

Is zo’n account OK?

• Nee, dit is objectiverend
  • Het zou anders zijn als dit vrouwelijke atleten waren
  • Misschien, maar ik kijk toch
  • Doe niet zo moeilijk, kan prima

0 stemmers

1 like

Ja Fiji - Uruguay was genieten voor de neutrale geile fan.

2 likes

Er zitten ook vrouwelijke atleten tussen met benen waar ik alleen maar van kan dromen.

7 likes

Oh dat bedoel ik helemaal niet! Ik vind gespierde vrouwen ook heel indrukwekkend (en heet!).
Ik ken dat account omwille van het mannelijk schoon, en niet omdat ik rugby volg of daar iets vanaf weet. Lijkt me ook het punt van dat account. En misschien vinden sommige mensen dat ongepast, omdat die mannen gewoon hun sport beoefenen en geen lustobject zijn oid.

3 likes