Ja maar dat zijn voornamelijk edgelords die helemaal nergens heen gaan en al helemaal niet naar een zonnig ‘hip’ terras, die zitten veel liever achter hun pc.
Ja vanuit Kamala snap ik wel uiteraard, dat doet ze slim. Maar die “knipoog naar seksuele voorkeuren” irriteert me gewoon.
Toen ik het zelf deed viel het me wel op dat het best veel voorkomt, gelukkig. Nu let ik er niet meer echt op.
Is Dumpert dan ook brat? Die site heeft toch ook zo’n neon groen kleur en is ook tegen de regels en schopt tegen van alles aan…
Wat vind jij de irritantste plek om te zweten?
- Oksels
- Rug
- Bovenlip
- Voorhoofd
- Nek
- Onder borsten
- Liezen
- Iets wat je bent vergeten
0 stemmers
- Was er vroeger bij jou thuis altijd snoep koek chocola chips frisdrank aanwezig waar je wel van mocht pakken?
- Heb je nu een gezonde relatie met eten en portiecontrole?
- ja en ja
- ja en nee
- nee en ja
- nee en nee
0 stemmers
- Billen
0 stemmers
En dan graag je stem weghalen in de vorige poll
Ik denk dat de meeste mensen mijn relatie met eten wel verstoord vinden, ik eet iedere avond chips, snoep en chocolade. Maar ik vind het helemaal prima.
Handen
Nachtmerrie om mensen in de zomer een hand te geven.
Moet de provincie Utrecht de wolf afschieten?
- Nee
- Nee, wel alle kinderen met de naam Wolf
- Ja, te gevaarlijk
- Ja, maar ook het gestruikelde kind
0 stemmers
Knieën
Hahah ik had gisteren een jurk aan waar ik geen beha onder kon, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat het zweet dan over mijn buik naar beneden zou lopen (ik was in een stad waar het 42 graden in de zon was, 35 in de schaduw). Dat gevoel van die zweetdruppels die naar beneden liepen was heel naar haha.
Ja daarom heb ik rug gestemd, haaaat het gevoel van die rollende druppels
Same. En dan heb ik ook nog eens de (slechte) gewoonte dat ik bij mijn dagelijkse koffie altijd iets zoets moet eten zoals een koekje of gebak
Ja Ik ben echt blij dat door corona geen hand geven normaler is geworden. Niemand wordt gelukkig van mijn zweethanden aanraken, maar dat ga ik ook niet vertellen als ik voor het eerst iemand ontmoet
Handen. Altijd als ik sport is dat het eerste waar ik zweet, super irritant als je vaak een barbell of kettlebell vast moet houden want allllllllles glipt uit je handen.
Hoe vaak eet jij snoep/chocolade/chips/koek/gebak/ijs per week?
- Elke dag
- Ongeveer 5x per week
- Ongeveer 3x per week
- Ongeveer 1x per week
- Niet elke week
0 stemmers
Als het niet zo dikmakend zou zijn zou ik echt elke dag chips eten 🫶🏼
Vind eigenlijk alleen oksel niet erg, de rest helemaal kut en het ergst vind ik het achter mn oren (dat het zo mn nek inloopt), mn knieholtes en binnenkant elleboog.
Wel elke dag, maar dat kan ook alleen een klein speculaasje bij de koffie zijn.
Jaa idd achter de oren, maar ook boven mn oren. Mn haar wordt dan gewoon nat van het zweet… en dat heb ik helaas niet alleen met sporten maar ook gewoon met warme dagen.